TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-installatie kopen: Waar?
Pages (2): « 1 [2]
Ga toch maar niet boven de 200W, da'd geldverspilling voor binnenshuis.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ga toch maar niet boven de 200W, da'd geldverspilling voor binnenshuis. |
| Originally posted by super-styleR Yo gasten ik ga als het geld heb dit kopen : Technics SL-1210 MKII Prof. DD draaitafel x2 |
Duitsland! 
Bah, JB maakt versterkers van 200W voor een goeie 200�
Natuurlijk moet ge daar nog boxen bijhebben...
Maar moest ik van u zijn, gaat eens naar de makro of zo, daar heb ik mijn 200W versterkertje gekocht, en ben er content van 
| Originally posted by emma waar haalt gij die?? want op de site van new-line staan ze voor 559euro 't stuk, dus als ge u der daar al 2 van aanschaft + al de rest van u materiaal dan begrijp ik nie hoe gij onder de � 1150,00 blijft???? |

http://www.preissuchmaschine.de/psm...p?produkt=72859
zo emma 
�426 * 2
852
+ 179 mixer
+ 30 slipats
64 * 2
+ 128
en btw geef die plaat maar aan mij 
| Originally posted by pooley en btw geef die plaat maar aan mij |
zalig nummer trouwens gelukkig ehb ik die post gezien , ge kunt u nie voorstelle hoe blij ik ben
ha,styler, voor uwe versterker,
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7568
Dees ziet er een perfect ding uit...
(Waarschijnlek kan ik hem goedkoper vinden
)
| Originally posted by Tiger777 ha,styler, voor uwe versterker, http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7568 Dees ziet er een perfect ding uit... (Waarschijnlek kan ik hem goedkoper vinden ) |
thx for the tip
sound-station is goedkoper dan die new-line hoor
kheb emma net ook wat tips gegeven 
Mijn 2 decks + naalden zijn gearriveerd \o/
Lijken perfect in orde, keine Probleme !!!
So happy, nu nog ff wachten op d emixer van ei 
bleh wa is da met iedereen en die behringers.. mackie heeft dus weer een rechtzaak aangespannen voor design faking.. ze rippen design dus 0 research kosten en dan fabriek in lage-loonlanden. Khoop dat er nooit iets aankomt aan under behringerkes anders zou het wel es effe wachten kunnen zijn.
Zoek de verschillen djm 500 - djx 700 (design �, kwa klank en kwaliteit is er natuurlijk verschil, zelfde met wa gemini's enzo)
studiomengers hebben ze ook identiek gefaket
ok gezonde concurrentie tot daar ma das gewoon puur diefstal.
swoit moest me ff van het hart, ik haat behringer 
ik niet. Ik hou van mijn VMX300... 
Vandaag heeft mijn ST100 platendraaier het begeven. De voorversterker is om zeep.
Enfin, na mateloos gevloek, heb ik de verkoper gebeld en die heeft mij het nummer van stanton belgie gegeven. En morgen komen ze het ding ophalen en binnen de 14 dagen heb ik hem terug. Moest dit gewoon even melden... Stanton geeft vriendelijke en (redelijk) snelle service.
| Originally posted by DeZmA bleh wa is da met iedereen en die behringers.. mackie heeft dus weer een rechtzaak aangespannen voor design faking.. ze rippen design dus 0 research kosten en dan fabriek in lage-loonlanden. Khoop dat er nooit iets aankomt aan under behringerkes anders zou het wel es effe wachten kunnen zijn. Zoek de verschillen djm 500 - djx 700 (design �, kwa klank en kwaliteit is er natuurlijk verschil, zelfde met wa gemini's enzo) studiomengers hebben ze ook identiek gefaket ok gezonde concurrentie tot daar ma das gewoon puur diefstal. swoit moest me ff van het hart, ik haat behringer |
Originally posted by Tiger777 Deze kan ik krijgen voor 69�. De DJ PRO 2000s van stanton. Volgens dre van newline heel goed. Maandag ben ik in brussel (kom wa geld uitgeven aan plaatjes en koptelefoon of naald, ik weet nog ni), goesting om iets af te spreke? |
(Burned with Desire stroomt net via da spullement binne i m'n kopke
)
Gisteren weeral mogen horen dat sennheiser het van het van de koptelefoon zijn.
Kan ok 10-15% korting krijgen bij ee ndj shop in de Walen waar wij met het jeugdhuis al onze stuff kopen ...
more dilemmas please
| Originally posted by pooley Gisteren weeral mogen horen dat sennheiser het van het van de koptelefoon zijn. Kan ok 10-15% korting krijgen bij ee ndj shop in de Walen waar wij met het jeugdhuis al onze stuff kopen ... more dilemmas please |