TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ganska kul att du nämner det eftersom det följer med en Norsk flagga på dina poster |

t-shirt 8 är felstavad
bestämmer mig senare, var svårt 
| Originally posted by reveal t-shirt 8 är felstavad bestämmer mig senare, var svårt |
| Originally posted by JayBee haha du är långsam idag reveal. jag har redan kommenterat det |

Fyfan - det här var ruttet svårt - fick bli nummer sju ändå. Lite mer mer färgglatt och Sverige-kartan MÅSTE vara med oberoende av vilken som vinner. Men det är bara vad jag tycker 
| Originally posted by DJ_Laszlo Fyfan - det här var ruttet svårt - fick bli nummer sju ändå. Lite mer mer färgglatt och Sverige-kartan MÅSTE vara med oberoende av vilken som vinner. Men det är bara vad jag tycker |
Säger också att den MÅSTE vara med
annars fattar ju ingen vad man menar med SWETA..
:P
| Originally posted by MojjMojj Jo sverige-kartan var ju asball Säger också att den MÅSTE vara med annars fattar ju ingen vad man menar med SWETA.. :P |
Röstade på mitt egna bidrag #7, men vi ser ju redan år vilket håll det lutar.. 
Tycker att de flesta bidrag är bra!
Anledningen varför jag tog med kartan har ni ju redan tagit upp.. 
väljer mellan 3 olika som alla är bra. svårt. återkommer
4an + grodan på ryggen.. kanske en liten sverigeflagga i nacken eller på ärmen också !
| Originally posted by MojjMojj Jo sverige-kartan var ju asball Säger också att den MÅSTE vara med annars fattar ju ingen vad man menar med SWETA.. :P |
| Originally posted by ScuL håller med! kanske på baksidan av den som vinner! |
Dudes !
valet var ju mellan fyran och sexan... blev sexan till slut...
6ans första framsida och 4ans första baksida skulle va rätt snyggt ihop annars...
Är det för mycket att hoppas på att tröjoarna ska bli färdiga till kryssen? Vi kommer isf att se ut som ett gäng bögar 
hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???'
jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr
| Originally posted by TrancE_GyLLe hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???' jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr |

| Folk som inte ska köpa tröjan borde egentligen inte rösta. |
| Originally posted by TrancE_GyLLe de var det jag skulle komma till |
min röst gick på nummer 4 
Min röst hamnade på nr4
Min hamnade på 4 oxå
fast jag tycker bidrag 4 bild2(den runda tranceaddict loggan) på magen sen bidrag 7 med sverige på ryggen skulle vara klockrent
usch va lite det va att göra här på jobbet idag
nej ha det så länge allihopa
Tack alla ni som röstade på mina förslag! 
Det är många bra förslag här..hur det än blir kommer jag garanterat att köpa minst en t-shirt.
ps. Steve: Om vi ska ha med URLn så tycker jag att den ska sitta på armen. Lägger man den vid ett tryck så kan det bli grötigt. Hur som helst är det lätt fixat
ds.
| Originally posted by DJ_Laszlo Det kostar ungefär 200-250 riksdalera att trycka upp en tröja med bra tryck som inte kommer av efter en tvätt - beställer man ett 20-30-tal tröjor blir det nog billigare. Och om någon här nu uppenbarligen verkar ha kontakter så kan vi nog få det ännu billigare ![]() |
Röstade på nr 3, grodan e ju skitgrym
nr 6 är också hur snygg som helst, simpel och snygg.
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor

| Originally posted by dj_hysterix Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor |
| Originally posted by Pjox Nån som har en aning om vad det komemr kosta.. 250 låter "dyrt" för en liten t-skirt. När jag gick ut 9an så beställde vi tröjor och dom gick på högst 170 spen styck.. och det trycket håller. Men va det ingen här som höll på me sånna där saker? För övrigt.. fan va jag ahr svårt för att bestämma mig |
Och detta är vad det kostar på Allkopia i Växjö. Priserna varierar säkert en hel del från ställe till ställe. Men jag räknar med att Knomaden fixar tröjorna åt oss till priset av en cheeseburgare