TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- |Sneeuw!!! (+ weeralarm)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik hoor van iedereen dat het in de nacht zwaar gaat sneeuwen. Ik moet morgen rijden, dat wordt nog eens lachen
Tin, durf je nog met mij in de auto
?
ik zit normaal gesproken al met mijn handen vasthoudend aan alles wat vast zit, dus nu zal dat niet anders zijn

WTF, het sneeuwt echt!

WTF, het sneeuwt echt!

-amsterdam, 18:45-
goh, je meent het
en daar ben je zo enthousiast over dat je het 2x post?
Hum... het sneeuwt effe niet meer. Er ligt nog te weinig 
voorlopig gewoon regen hier, maar dat zal snel gaan veranderen als ik zie wat er deze morgen aan de hand was..
leuk hoor om op je bek te gaan met de fiets..
Mocht er morgenavond nog sneeuw liggen, dan verwacht ik wel een TA-sneeuwballengevecht met de TA'ers die naar Invited gaan 
tss wat nou sneeuwstorm dr is echt stront gevallen niet meer
of zou het stilte voor de storm zijn?
Hier is wel wat gevallen, maar echt niet veel.
Meer dikke prut allemaal.
Wel nat geworden 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hier is wel wat gevallen, maar echt niet veel. Meer dikke prut allemaal. Wel nat geworden |
| Originally posted by jp Hum... het sneeuwt effe niet meer. Er ligt nog te weinig |
Hier heeft het wel redelijk gesneeuwd(aan de kust). T stopt alleen nu ff. Beter is het morgen weg, want dan moet ik naar school fietsen.
Er ligt wel wat sneeuw hiero, verbaast me best want hier ligt bijna nooit sneeuw. Op het journaal zie je beelden waar kinderen metershoge sneeuwpoppen gemaakt hebben terwijl er dan hier net genoeg ligt voor 1 sneeuwbal..
Maar de 2 a 3 cm, meer zal het niet zijn, dat hier ligt zal wel binnen enkele uren veranderd zijn in smurrie.
Hier begint het nu eindelijk een beetje te komen. Er blijft nu eindelijk een klein laagje liggen.Maar als ik kijk wat er de afgelopen 10 minuten is gevallen.. dan komt dat wel goed!
nou hier in a'dam centrum ligt n laagje maar meer ook niet... het sneeuwt ook niet meer en een sneeuwstorm is er dus echt niet geweest! gewoon bullshit om de mensen lekker bang te maken 
Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word...
| Originally posted by M_Peror Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word... |
| Originally posted by MaGiK54 Mocht er morgenavond nog sneeuw liggen, dan verwacht ik wel een TA-sneeuwballengevecht met de TA'ers die naar Invited gaan |
| Originally posted by Dj Lex Kijken of je nog zo lacht als je naar binnen loopt met ijskoud blauw oog |
Hier lag echt weinig sneeuw.
Iemand bij jullie de o zo zware sneeuwstorm meegemaakt?
Hier vanochtend een beetje, niks noemenswaardigs..
Morgen maar weer eens kijken hoe het er in Nederland uitziet..
Mwoah, ligt hier toch wel een aardig laagje sneeuw hoor.
Hier lag ook wel aardig wat en nu sneeuwt het weer 
| Originally posted by Dj Lex Hier lag ook wel aardig wat en nu sneeuwt het weer |