TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
wat een onwijse tievuszooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
80.000 man door de stromende regen en geen bus te bekennen.En die bussen die er waren waren voor "prive gebruik". de organisatie van dance valley moet worden verboden ooit nog een feest te geven!!het feest zelf was wel onwijs chill,maar op het einde.....nee dit nooit meer!
ik hoop btw dat alle ta'ers veilig zijn thuisgekomen...laat ff wat van jullie horen
Yow man RV ik leef nog en ben veilig thuisgekomen 
Als ik dit nu zo hoor ben ik blij dat ik om half 11 al weg ben gegaan...want we waren bang dat hetzelfde gebeurde al op de heen weg... Om 22.30 was het vet rustig met de bussen...
RV moest je de bus hebben naar de parkeerplaats of het station?
nah we moesten dus de bus naar sloterdijk hebben,en idd zoiets dachten we wel dat t toen nog rustig zou zijn,magoed als je met een grote groep bent is er altijd wel iets waardoor je niet op tijd wegkomt:P
Maar t was toch best een drama,uiteindelijk is de groep elkaar toch verloren en zijn wij(RV,Glaniskan,Donna) een ware survival gaan houden dwars door weilanden shit,sloten gemolestreerde hekken en weet ik wat nog meer,uiteindelijk met de pont overgegaan en ons daar op laten pikken.
t feest was echt vet hoor daar nie van,maar voor deze kutzooi gaan wij dus echt niet meer vrijwillig kiezen
| quote: |
| Originally posted by DjRV nah we moesten dus de bus naar sloterdijk hebben,en idd zoiets dachten we wel dat t toen nog rustig zou zijn,magoed als je met een grote groep bent is er altijd wel iets waardoor je niet op tijd wegkomt:P Maar t was toch best een drama,uiteindelijk is de groep elkaar toch verloren en zijn wij(RV,Glaniskan,Donna) een ware survival gaan houden dwars door weilanden shit,sloten gemolestreerde hekken en weet ik wat nog meer,uiteindelijk met de pont overgegaan en ons daar op laten pikken. t feest was echt vet hoor daar nie van,maar voor deze kutzooi gaan wij dus echt niet meer vrijwillig kiezen |
LALALALAAAAAAAAA
Ik heb geen zin om veel te typen, dus dat komt later wel, maar ik wil ff zeggen dat ik het een VET feest vond, en dat ik zeker volgend jaar weer ga.
De meeting was ook wel lache, maar ik heb jammergenoeg Nila, Pipi, Sander & Sido niet gezien
en Petrus en Optimus Trance ook niet..damn...en nog meer trouwens.......
na jah......ik ga weer ff door met chillen 
Wat een gore vuile kanker zooi wasd het: BAH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD, ik heb 15 uur gereist naar die bergjes en ben daar 10.5 uur geweest
lijkt mij dat dat nog niet genoeg zegt.
Een 2 kilimeter fila aan bussen die "Gereserveerd" waren en dan moest je dus een kleine 8 km gelopen
wat een vuile kut organisatie
!!!!!!!!
Ik ga dus nooit meer naar DV met openbaar vervoer. Wat wel kikken was is dat iedereen die zijlen van die hekken scheurden toen het ging regenen. Stond ook nog een bus in de fik, weet iemand hoe dat is gekekomen??? Daardoor hebben wij nog eens 45 min in de file gestaan!!!
Maaar, het feest zelf was wel cool
Ferry Corsten was super relaxt ook Lucian Foort, maar de toppers van de avond waren toch: Richie Hawtin & Sven Vath die met z`n arm in het gips draaide, met assistentie van Richie Hawtin en een erg mooie show.
Ik ben nu dus net pas thuis na al dat gerijs
UDC: nooit meer een feest verder dan 1 km van het NS station en taxi`s
.
Het feest zelf was gruwelijk vet. De Heij, Cox, Harding etc etc. Werd goed gedraait. Alleen de heen en vooral de terug weg waren een drama. De heen weg bestond uit meer dan 2 uur lopen met een enorme groep en de terug weg bestond uit 1 grote stoet van duizenden mensen die door de regen helemaal zeiknet werden. Omdat er geen bussen meer reden. We moesten maar even met z'n allen zo'n 4 kilometer lopen en dan zouden er wel bussen klaar moeten staan.
Toen ik die grote brug over was ben ik met zo'n 20 man onder 1 parrasol gaan staan en heb daar gewoon gillende meiden gezien en lui die met onderkoelingsverschijnselen rond liepen. Na 4 uur wachten kwam de hulp verlening op gang.
Wat de organisatie niet voor elkaar kreeg en wat door hun gecreerd was moest de politie maar worden opgeruimt.
Rond 5 uur ofzo werd ik samen met een aantal andere lui in een M.E. busje naar een gymzaal in Velzen gebracht.
Nou... geloof dat ik 9:13 de trein terug naar huis had.
mja en ons wilde je liever niet onder ogen komen hoorde ik?? wat een onzin,like we bijten (aan miss prox dus) echt beswel *vaag*
Magoed was vet feetje
| Originally posted by Miss Proximus De meeting was ook wel lache, maar ik heb jammergenoeg Nila, Pipi, Sander & Sido niet gezien en Petrus en Optimus Trance ook niet..damn...en nog meer trouwens....... |

oh ja, mijn story over Dance Valley:
ik was er al om 10.30 en we gingen "ff" naar de hardhouse podium. Bleek aan t einde van de dag dat we daar zo'n beetje de hele dag hebben gestaan. Damn, Lab-4, das echt takkeherrie zeg (op een positieve manier
) en die Jap, Yoji Biobaklabla, die was ook goed! Voor de rest heb ik Lucien Foort(een kwartiertje ofzo
), Johan Gielen en de Kremlin tent nog ff gezien en gehoord
Verder ben ik rond 7 uur me groepie kwijtgeraakt, toen ben ik maar in me eentje gaan rondbanjeren tot ik iemand tegenkwam
T einde van de avond JP(voor t eerst gehoord, GOED!) en TOM HARDING!!!!! hahaha, lekker uit me plaat gegan, en jongens ik ben jarig, wordt ik niet gefeliciteerd??

En ja, ook ik had problemen met die kutbussen, ik had dus g��n jas bij me alleen een dun strak shirt, nou je kan wel raden wat er met me gebeurd was(zeiknat geregend, lekker hard waaien, lekker longontonsteking opgelopen, DANK U organisatie van Dance Valley
). Uiteindelijk gingen we maar lopne, klappertandend en en half kruipend op weg, toen we om een uurtje of half 4 werden opgepikt (DANK U GOD)door een mevrouw die haar zoon zocht. Taxi op Amsterdam Centraal nar Den Haag gepakt en anderhalf uur later (en 200 gulden lichter) was ik thuis om 6 uur en kon ik gaan slapen.
Conclusie: 's Avonds (voordat ik wegging) dacht ik: "Dit is m'n beste verjaardag ooit!!!"

's Nachts toen ik buiten liep en en bezig was een vrieskist te worden: "Wat een KUT-verjaardag zeg"

Ik heb dan denk ik nog wel wat geluk gehad, vriend van mij en ik hadden besloten om errug vroeg te gaan, we stonden om 9:30 op sloterdijk en hadden na een half urrtje een bus ofzo. Om 11:30 waren we al op het festival terrein en zijn gelijk naar Emjay gegaan. Damn wat draaide die lekker, ik vond de Kremlin tent sowieso het beste aangekleed en het beste geluid hebben dus daar hebben we aardig wat tijd doorgebracht. Ferry was meesterlijk en ook Armin draaide lekker, waarre het niet dat het wel een beetje standaard was... Van Ti�sto heb ik maar weinig gehoord aangezien wij om 22:30 al weer weggingen om de trein van 23:35 te halen, de laatste voor ons. Achteraf ben ik eigenlijk dus wel blij dat we zo vroeg gegaan zijn, want wat ik op het nieuws zag is niet normaal, wat een teringbende. En dat die bus in de fik stond was dus 1 van de redenen dat er 100(!!!) bussen weggegaan zijn rond 1:00... Ja dan wordt het inderdaad moeiljk om 60.000 man naar sloterdijk te krijgen in 30 bussen
Maar dat lag dus niet aan de DV organisatie, dat hadden die buschauffeeurs zelf besloten. Ik ga iig volgend jaar weer, maar dan sta ik dnek ik wel op een camping in de buurt of ik ga in de auto slapen net buiten die parkeerplaatsen tot 's ochtends vroeg, en dan rustig naar huis rijden.
GreetZ, DC
btw, de meeting was idd niet zo'n fantastisch succes, maar dat kwam denk ik omdat veel mensen nog niet eens op het festival terrein waren aangekomen.
| Originally posted by Ding Chavez btw, de meeting was idd niet zo'n fantastisch succes, maar dat kwam denk ik omdat veel mensen nog niet eens op het festival terrein waren aangekomen. |
precies tussen de smirnoff bal
en t vip-hokje 
Ik zag eerst Snuggle en Magrec, die zaten aan de voorkant (vanaf de ingang, weet niet hoe ik het moet uitleggen) van dat ding wat er stond, er stonden ook van die schermen aan die kant ja. Na 10 min ofzo zagen we Miss P en toen zijn we daar gaan staan, dat was voor de ingang van VIP.
kut, misschien was ik jullie nog langsgelopen
, ik had een witte broek, wit shirt, en een cowboyhoed
op. En ik ben nogal klein
. En toen ik daar na een tijdje nix zag, ging ik maar ff bellen waar mn vrienden zaten

. Misschien dat ik toen langs jullie liep???
ff tussendoor, zit nu johan gielen op TMF te kijken... blij dat ik niet geweest ban, heeft ie z'n pitchcontrol op +8% staan ofzo, niet normaal wat een tempo...
| Originally posted by basvh [B tijdens de set van gielen draaide hij een trance versie van dat liedje van oletta adams, van you can reach me, je kent het wel tekst gaat zo: you can reach me by railroad, you can reach me by airplane, i don't care how you reach me, reach me if you can. (als er engelse typfouten in zitten moet je maar me engelse leraar flamen.) weet iemand hoe dit nummer heet. het nummer was op tv op tmf en kwam net na flight 643 of een paar nummers daarna [/B] |
Heeft iemand Dave Clarke gezien????
Ik was dus een thuisblijver en heb de hele dag tmf gekeken. Maar wie heeft Dave Clarke gezien???? Die gozer was MEESTERLIJK
. Op een gegeven deed ie iets met een reverse knoppie ofzo op zn mixer. ECHT GRUWELIJK
. Wat een gevoel voor ritme heeft die gozer zeg. Ik lag gewoon helemaal te stuiteren op mn bed. Moet je nagaan voor degene die hem hebben gezien. Ik ben niet zo'n techno-freak, maar dit vond ik echt gruwelijk goed.
. Wie kan er wat meer over Dave Clarke @ Dancevalley vertellen
Nou Nou...wat n verhalen allemaal...Aan de ene kant ben ik dus toch maar blij dat ik voor de tv zat...wat een zooitje als ik dat zo hoor...
Maar ja, gelukkig was ut feest zelf wel vet 
Oh jaah, Optimus Trance gefeliciteerd !! 
Ik kan nog steeds met trots mijn avatar en signature dragen want echt waar de TENT van dancevalley was kremlin....GVD WAT een feest met junkie xl die gozer zelf vond het ook vet ging boven op de tafel staan iedereen bedankenenzo en echt iedereen blij lekker veel mensen ontmoet van het kremforum zwaar relext heb ook 4 vrij kaartjes voor kremlin alleen geen t-shirt kunnen regelen 
Meeting was wel ok...ik was er rond 13:20 werd opeens gebeld door snuggle hehe ik belde hem trug want ik merkte te laat dat ie me belde ik bellen ston ie 25 meter achter mij
...toen kwam ding chavez er aan...toen heb ik een paar rondjes gelopen..zag ik Miss proximus..met new wave en nastra azurro en kwam glanis kanis er ook aan later ook bellie ff gezien..
en de terug weg dat is wel duidelijk dat dat heel slecht was..
TIESTO was trouwens goed....BEUKEN Op het einde
Wew nu ist strak op TMF...al die lasers enzow...die heb ik nie zoveel gezien omdat t nog nie donker was toen ik wegging...
Majah WvG het wel leuk als je eenmaal binnen was jah...
En ik ben ook de meeting misgelopen, want ik was er pas om 3 uur...en Magrec proberen te bellen maar die had zijn foon uitstaan...
jammer van dat kutzooitje op het einde, ik heb een paar dingen op de TV gezien, Johan Gielen dus, ik vond hem wel goed draaien eigenlijk, ik heb ook de meest gruwelijk irritante MC van de aardkloot gezien, dat was de MC die bij Jack de Marseille aan het MC-en was, wat een mastermongool was dat zeg
naja, ik ben in ieder geval blij dat jullie het tof hebben gehad, jammer dat de meeting niet helemaal goed verlopen is(zijn er trouwens foto's gemaakt......???)
| Originally posted by Blik jammer van dat kutzooitje op het einde, ik heb een paar dingen op de TV gezien, Johan Gielen dus, ik vond hem wel goed draaien eigenlijk, ik heb ook de meest gruwelijk irritante MC van de aardkloot gezien, dat was de MC die bij Jack de Marseille aan het MC-en was, wat een mastermongool was dat zeg naja, ik ben in ieder geval blij dat jullie het tof hebben gehad, jammer dat de meeting niet helemaal goed verlopen is(zijn er trouwens foto's gemaakt......???) |
Ej Sorry Penguin en thuisblijvers, met dat openingsstukje bedoelde ik niets arrogants ofzo, ik wilde alleen niet dat mensen een heel vet feest gaan afkraken omdat ze toevallig een slechte indruk via de tv hebben gekregen. That's all.
| Originally posted by Optimus Trance mar waar stonden jullie precies dan?? Ik stond gewoon op dat ding, met die computer te kutten. |
)Re: Dance Valley
| Originally posted by DJ_Siesta wow Nu is Michel de Hey op 538, egt lekker plaatje wat ie nu draait, die ene die hij op Sensation als laaste draaide, zo'n lekker nummerrtje,m gelukkig neem ik de sets op. GreetZ GERRIT!! |