TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-04-2004] Awakenings, NDSM Amsterdam
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus Ik ben niet bang voor Nook |

| Originally posted by SnuggLe Ik ook niet ![]() Zeg Nico dattie zijn Revio mee moet nemen, die wil ik even checken ![]() (...wil maybe ook zo'n ding kopen...) |
die rukker mocht met Arise met mijn Ixus V3 spelen en hij vond zijn ouwe Ixus V2 " beter"

| Originally posted by Optimus die rukker mocht met Arise met mijn Ixus V3 spelen en hij vond zijn ouwe Ixus V2 " beter" |
Neem hem zondag wel mee, die van jou dan ook. Iedereen mag toch zijn cam meenemen naar Awakenings. Die 7 lasers en 7 minuten vuurwerk wil ik wel even fotograferen
Oh ja, ik was alweer vergeten dat jij hem had

Shit man, moet ik alweer met je feesten chinees 
Awakenings, volgende week James Holden, dan weer Mayday. Oh oh oh oh, het wordt weer helemaal niets! 
Meteen even kaarten halen voor Awakenings Festival zondag. Moet ik voor meer mensen halen? Krijg je een shirt erbij 
ik kom voor de fun die ik met je vriendin heb, niet voor jou hoor
:
Ik ga ook kaartje halen voor festival, t-shirt is leuk hebbeding
Ixus V is nogsteeds de beste cam uit de Ixus V serie voor het maken van overzichtsfoto's! de V3 is echt een stuk minder.
daarnaast heb ik het gevoel dat de CCD van mijn V3 echt al minder begint te worden na dik een jaar :S
kom misschien ook omdat ik er niet heel voorzichtig me ben geweest en al heel veel mee op pad ben geweest
| Originally posted by franzelare Ixus V is nogsteeds de beste cam uit de Ixus V serie voor het maken van overzichtsfoto's! de V3 is echt een stuk minder. daarnaast heb ik het gevoel dat de CCD van mijn V3 echt al minder begint te worden na dik een jaar :S kom misschien ook omdat ik er niet heel voorzichtig me ben geweest en al heel veel mee op pad ben geweest |

hou zondag die van mij en die van nook maar ff vast, dan krijg je een beter idee!
ik hou zeker mijn oude ixus voor kleinere feesten en vakantie enzo
nee man, je hebt de 300
| Originally posted by Optimus nee man, je hebt de 300 |

Koop maar kaartje met t-shirt voor mij bram hahahaha
Chinees, ik hoop voor Wouter en Onno dat je snel genoeg bent geweest.......

Wouter+1 is inmiddels geregeld!
| Originally posted by Optimus Wouter+1 is inmiddels geregeld! |
)! 
Ik ben er ook bij...
Ik verwacht wel wat van die zooi VJ's waar ze het over hebben...
| Originally posted by HiGH_NrG Ik ben er ook bij... Ik verwacht wel wat van die zooi VJ's waar ze het over hebben... |

| Originally posted by SnuggLe Meeting, meeting! ![]() Vj's? Waren toch alleen 7 schermen????? |
| Originally posted by Optimus Wouter+1 is inmiddels geregeld! |
| Originally posted by SnuggLe Je bent geweldig (maar dat wist je al )! ![]() Wordt gezellig! |
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuper!
| Originally posted by Partyhardy! ja je bent inderdaad geweldig! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuper! |
| Originally posted by SnuggLe Kost je Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Whahahahaha |
dat biertje moet je maar geven aan Sanniej
| Originally posted by Optimus dat biertje moet je maar geven aan Sanniej |

| Originally posted by SnuggLe Nee aan Rocco zelfs. Of aan Qdance maybe? ![]() Maar Sanniej krijgt juist kusjes! |