TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Persoonlijke verandering in muziekkeuze
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Teknikol on Feb-06-2004 22:42:

Re: Persoonlijke verandering in muziekkeuze

quote:
Originally posted by tango
Ik ben van mening dat hoe langer je naar electronische muziek luisterd je meer 'volwassen' wordt qua muziekkeuze. Dat je dus niet meer snel tevreden bent met simpele trance tunes waar je vroeger zo lang naar hebt geluisterd.

Hier kan ik het niet mee eens zijn. Als je nu bekijkt wat voor trance er vroeger is gemaakt zeg ik ok, productie-technisch geen hoogstandjes. Maar voor die tijd was het echt wel goed! Tegenwoordig is het bijna altijd de standaard Armin-trance die uitgebracht word (of ik mis iets?) Maar ook die trance is relatief goed in elkaar gedraaid. Originaliteit is een ander verhaal natuurlijk.

Simpele trance tunes...wat is simpel? Sander Kleinenberg bijv. maakt ook geen muziek met gigantisch ingewikkelde structuren naar mijn mening. Neemt niet weg dat het lekkah klinkt.

Zelf luister ik nu vooral progressive house, progressive trance, techhouse en btje techno soms. Ook luister ik vrij regelmatig naar ASOT en als ik iets lekkers hoor qua uplifting trance zal ik daar ook nog wel naar luisteren. Is alleen zelden dat ik dat meemaak tegenwoordig.

Trance zit er in ieder geval nog ingebakken bij mij denk ik. Progressive House/Trance & Techhouse durf ik me nog niet volledig aan te wagen, want op een gegeven moment heb ik daar ook genoeg van. Techno is voor mij puur voor het uitgaan terwijl de eerder genoemde stijlen voor mij ook luistermuziek zijn.

grtz

Posted by Opti on Feb-06-2004 23:27:

ik luister nog steeds van alles. Trance, hardhouse, techno, progressive, club, rap, pop.

Alles

Posted by Opti on Feb-06-2004 23:33:

Red face wtf

quote:
sig van Snuggle

Haal die eens weg, losert

Op Armin only zei je nog "Wow, dit is echt leuk, ik zeg nooit meer wat slechts over Armin van Buuren" (of zoiets)

Posted by AlFerox on Feb-07-2004 00:12:

Re: Re: Persoonlijke verandering in muziekkeuze

quote:
Originally posted by Teknikol
Hier kan ik het niet mee eens zijn. Als je nu bekijkt wat voor trance er vroeger is gemaakt zeg ik ok, productie-technisch geen hoogstandjes. Maar voor die tijd was het echt wel goed! Tegenwoordig is het bijna altijd de standaard Armin-trance die uitgebracht word (of ik mis iets?) Maar ook die trance relatief goed in elkaar gedraaid. Originaliteit is een ander verhaal natuurlijk.

Simpele trance tunes...wat is simpel? Sander Kleinenberg bijv. maakt ook geen muziek met gigantisch ingewikkelde structuren naar mijn mening. Neemt niet weg dat het lekkah klinkt.

met 'volwassenere' muziek bedoelen mensen vaak dat het abstracter is. de muziek laat meer over aan je eigen invulling. het is voor sommigen een stuk uitdagender dan muziek die uit hapklare brokken bestaat, omdat het meer tot de verbeelding spreekt.

wat beter is (hapklaar of abstract), moet iedereen voor zichzelf uitmaken en verschilt per persoon.

Posted by AlFerox on Feb-07-2004 00:18:

dit topic is denk ik wel grappig.. over muziek en arrogantie, heef hier ook wel een beetje mee te maken denk ik

Posted by Opti on Feb-07-2004 00:25:

hoe bedoel je, arrogantie?

Posted by Switch on Feb-07-2004 09:44:

ik luister echt naar alles wat er voorbij komt (trance,techno,schranz,hardstyle,progressive en alles wat er tussen zit), en daarom verveelt trance me nooit, omdat ik altijd wel wat anders te luisteren heb.
dat jullie trance zat zijn heeft toch echt met jezelf te maken, omdat je in het begin, toen het nog mooi en speciaal was, niks anders draaide dan trance. geen wonder dat je het na een tijdje zat bent. ik ben nog steeds zo trance-minded als 6 jaar geleden, misschien meer zelfs, omdat ik weet wat goed is.
ik hoor jullie ook steeds alleen maar praten over Tiesto/Ferry/Armin en dat die slecht zijn geworden, terwijl er honderden andere goeie dj's/producers zijn. zijn jullie nou echt zo narrowminded?
en ik vind niet dat hoe langer je naar EDM luistert, hoe "volwassener" je wordt. het is een bekend feit dat, hoe ouder je wordt, hoe rustiger je wordt, en je dus een rustigere stijl zoekt. het heeft niks met intelligentie te maken

Posted by Cosmic on Feb-07-2004 11:28:

Mijn smaak heeft zich ook wel geevolueerd. In t begin luisterde ik naar Jean Madhouse CD's, toen was het de tijd aan Magik, Bounderies of Imagination (nog steeds een (Y) album), IC99, ISOS, AVB. In 2002 heb ik me meer gericht op hardstyle...maar daar ben ik nu wel vanaf, kan me niet meer boeien. Daarna vond ik progressive opeens goed klinken, tot de dag van vandaag. Qua trance komt er tegenwoordig niet zoveel goeds uit, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik probeer t wel bij te houden, maar de kwaliteit van dit jaar valt me tot nu toe beetje tegen (itt 2003).

En hardtrance heeft altijd mijn interesse gehouden, maar de afgelopen jaren was het huilen met de pet op op dat gebied. Nu merk ik dat er toch wel weer goede produkties uitkomen (gelukkig). Het gouden tijdperk was toch wel 2000 en 2001 (en 2002 een beetje).

Posted by Djeebie on Feb-07-2004 11:46:

Bij mij is het denk ik niet anders dan bij de rest. Begonnen met trance en langzaam opgeschoven richting progressive. Maar aan de andere kant luister ik toch wel naar heel veel verschillende dingen, omdat de hele dag techno/prog op een gegeven moment ook gaat vervelen. Daarom luister ik ook veel naar pop/rock en dat soort dingen. Of 'alternatieve' electronische muziek als Fischerspooner en Postal Service.

Posted by total woot on Feb-07-2004 11:49:

Goed topic dit, t valt mij ook op, en in mn directe omgeving zijn aardig wat mensen die de overstap van trance naar progressive maken (al is progressive volgens mij nog steeds een afkorting voor "progressive trance..

Denk persoonlijk dat het komt doordat de trance van 'vroegah' gewoon niet meer is, wij als TA's veranderen, en daardoor veranderd onze muziekkeuze (enkele uitzonderingen daargelaten), maar t is natuurlijk ook de muziekstroming zelf die veranderd.

Ik denk dat de progressive van vandaag de dag, dichter bij de trance van 3 jaar geleden ligt, dan de trance die vandaag de dag geproduceert wordt. Als je t zo bekijkt, maken niet veel TA's een overstap, maar blijven ze juist trouw aan hun eigen smaak...(zoals addicts behoren te doen )

Grtz
Woot

Posted by Partyhardy! on Feb-07-2004 16:30:

Smiley DJ

Ja, goed topic dit Tango en goed geconstateerd. Bij mij gaat het om muziek waarbij de haren op mijn armen kaasrecht overeind gaan staan en ik de volume knop heerlijk hard zet!
Tot de zomer van 2003 had ik dit helemaal met trance. Fantastische producties kwamen er naar mijn mening uit en had er veel kippenvel momenten van. Tot eigenlijk in oktober ik ineens veel naar Markus en Sasha ging luisteren en die muziek waanzinnig vond! Een nieuwe "wereld" ging voor me open en ik vond ineens zoveel goede vette progressive tunes! Juist vanaf dat moment kwamen er vrij weinig goede trance nummers uit naar mijn mening, uitzonderingen daargelaten, en had ik mijn nieuwe stroming ontdekt.

Wel grappig; ik weet nog toen Magrec over James Zabiela lulde ik er totaal niets van moest hebben. Nu vind ik James Zabiela een gigantische goede producer, dus ik ben zelf gewoon ook van smaak veranderd

Waren vorig jaar Tiesto, Armin en Ferry nog mijn favoriete dj's ik vind ze nu echt zooooo veel minder. Als ik hun sets nu luister heb ik zelfs zoiets van "dat jullie dat nog draaien!?!" ik vind het inspiratieloze sets tegenwoordig van bovengenoemde heren, geen kippenvel platen meer voor mij. Iedereen zijn eigen mening maar geef mij maar lekkere sets van Sasha en producties van Luke Chable, wat een koning is hij zeg!

Samengevat; ik ben zelf absoluut van smaak veranderd vandaar dat ik minder trance luister en meer progressive. Die heerlijke diepe Markus Schulz bassen en Momu bassen! dan staan bij mij de haren weer rechtovereind en een big smile op mijn kop!

Posted by HiGH_NrG on Feb-08-2004 11:30:

Vroeger luisterde ik eigenlijk alleen maar trance. Naar mijn idee waren de producties toen ook superstrak vergeleken met tegenwoordig. Het kan me nog steeds wel boeien, maar helaas niet zo als vroeger.
Tegenwoordig luister ik dan ook van alles. Ga naar allerlei soorten feesten toe. Ik vermaak me overal wel . Maar toch begint de progressive toch steeds meer te trekken...

Posted by Teknikol on Feb-08-2004 16:30:

Re: Re: Re: Persoonlijke verandering in muziekkeuze

quote:
Originally posted by AlFerox
met 'volwassenere' muziek bedoelen mensen vaak dat het abstracter is. de muziek laat meer over aan je eigen invulling. het is voor sommigen een stuk uitdagender dan muziek die uit hapklare brokken bestaat, omdat het meer tot de verbeelding spreekt.

wat beter is (hapklaar of abstract), moet iedereen voor zichzelf uitmaken en verschilt per persoon.

dan vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat je naar "volwassenere" luistert... Bbedoel je nou dat wanneer je naar "hapklaar" luistert, je een "kiddie" bent oid? Of begrijp ik het verkeerd en trek ik de verkeerde conclusies.

Posted by AlFerox on Feb-08-2004 17:15:

Re: Re: Re: Re: Persoonlijke verandering in muziekkeuze

quote:
Originally posted by Teknikol
dan vind ik nog niet dat je kunt zeggen dat je naar "volwassenere" luistert... Bbedoel je nou dat wanneer je naar "hapklaar" luistert, je een "kiddie" bent oid? Of begrijp ik het verkeerd en trek ik de verkeerde conclusies.

ik bedoel helemaal niks..

zoals ik al zei: ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken aan wat voor muziek hij/zij de voorkeur geeft, dat heeft niets met 'volwassen' te maken ofzo.

de kwalificatie 'volwassener' vind ik dan ook niet op zijn plaats. het is gewoon andere muziek.

Posted by Donna on Feb-08-2004 17:46:

Naja ik vind het gewoon goed en leuk om te zien hoe mensen zich ontplooien en op dit forum is dat tuurlijk vooral in de muziek idd.
Ik merk t bij mezelf ook zeer duidelijk dat ik steeds een stapje verderga,en volgens mij moet dat ook,wil je nog geboeid blijven en in higher atmospheres raken enzo.

Dat degenen die jij noemt datgene vertonen zoals t weglopen van een bepaalde track etc. is niet meer dan normaal,we zijn verzadigd als t gaat om dat soort muziek,we know them all en we zijn toe aan nieuwe prikkels.
NU pas is de commercie aan t toeslaan en zullen wij tunnels down below moeten graven om te kunnen blijven genieten.
En aangezien dat ons allemaal (uitzonderingen daargelaten) het meest van belang is,zoeken we die wegen ook wel.
Kijk alleen al naar feestjes die door onszelf georganiseerd worden etc.
Je moet hierbij natuurlijk het beeld loslaten van feesten met 1000-den man,want dat was zowieso de opmars van datgene wat je nu niet meer wilt voelen.

The time has come en t gaat onze forum mensjes best heel goed af denk ik,we laten dmv de dingen die jij poste zien dat we ECHTE liefhebbers zijn en geen 1dagsvliegjes.

Goede thread trouwens Joep

Posted by BeeJay on Feb-08-2004 18:52:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ja, goed topic dit Tango en goed geconstateerd. Bij mij gaat het om muziek waarbij de haren op mijn armen kaasrecht overeind gaan staan en ik de volume knop heerlijk hard zet!

Voor mij geldt eigenlijk precies hetzelfde! Het liefste luister ik lekkere uplifting trance, maar iedereen heeft er wel eens van die mindere dagen tussen zitten en dan zal ik eerder muziek als Markus Schulz, Gabriel and Dresden, Deep Dish opzetten.

Ik begrijp het principe van de threadstarter, maar bij mij gaat Winamp gewoon aan met shuffle aan en gewoon lekker wat chatten, programmeren en andere dingen...

Ik hou gewoon van lekkere variatie tussen progressive en trance.

Op feesten hoor ik echter nog wel gewoon het liefste trance... ook zal ik geen progressive kopen omdat dat in de normale CD-winkels niet echt te krijgen is... Wanneer een leuke single (As The Rush Comes, Nothing But You etc.) de top40 in komt, zal ik die als eerste kopen. Of CD's als Nyana, 76, ISOS, Right Of Way... maar dan heb je het dus allemaal over trance.

Posted by SnuggLe on Feb-08-2004 18:58:

Zo, flink wat te lezen gehad, maar hier is mijn reply

quote:
ik bedoel helemaal niks..

zoals ik al zei: ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken aan wat voor muziek hij/zij de voorkeur geeft, dat heeft niets met 'volwassen' te maken ofzo.

de kwalificatie 'volwassener' vind ik dan ook niet op zijn plaats. het is gewoon andere muziek.

Weet niet hoe dat zit, moeilijk allemaa. Iedereen moet dat idd voor zichzelf uitmaken.
Maar ik weet niet of je er conclusies aan kan verbinden, maar het is WEL zo dat het publiek bij bv Techno, maar zeker bij Progressive feesten gemiddeld OUDER is dan pure trance of hardstyle!

quote:
Originally posted by Switch
1) ik hoor jullie ook steeds alleen maar praten over Tiesto/Ferry/Armin en dat die slecht zijn geworden, terwijl er honderden andere goeie dj's/producers zijn. zijn jullie nou echt zo narrowminded?

2) en ik vind niet dat hoe langer je naar EDM luistert, hoe "volwassener" je wordt. het is een bekend feit dat, hoe ouder je wordt, hoe rustiger je wordt, en je dus een rustigere stijl zoekt. het heeft niks met intelligentie te maken

2) Helemaal mee eens. Te veel mensen (VIND IK) kijken naar 'de hype'. Onbekende dj's zijn ook ontzettend gaaf, maar het is natuurlijk zo dat je die minder snel hoort/ziet etc. Heb ik ook last van. Maar sommigen (ik noem geen namen) die zijn helemaal ZIEK in hun afgoden van hun 'helden'. Van dat soort dingen kots ik echt. Fucking groupies.

quote:
Originally posted by Optimus
Haal die eens weg, losert

Op Armin only zei je nog "Wow, dit is echt leuk, ik zeg nooit meer wat slechts over Armin van Buuren" (of zoiets)

Ik wachtte op zo'n reactie. Ik wilde alleen maar even uitdagen
Ik zei al tegen mezelf: bij de eerste reactie haal ik hem weg. Nu dus Dank u chinees!!

quote:
maar wat is techhouse dan precies? ik kan me er zo weinig bij voorstellen.. progressive en techno zijn me bekend, maar techhouse? noem eens wat namen ofzo!

Ik vind het moeilijk om dingen in hokjes te stoppen, maar ik noem veel geen progressive en geen techno. Alles wat IK persoonlijk daar tussenin vind zitten noem ik techhouse: Kowalski (kan je 'rustigere' techno noemen), Pascal Feos, Stacy Pullen.... dat soort dingen.
Hoe wil jij dat noemen Jukx? Cause i dont know!!

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Ongeveer zoals Snuggle is het geloof ik een set van Dazzle uit 2001 waar ik voor het eerst iets anders dan trance echt geweldig vond. Die staat overigens nog steeds met enige regelmaat op Geleidelijk aan, zoals het waarschijnlijk ook bij iedereen gegaan is, ben ik steeds minder trance en steeds meer andere stijlen gaan luisteren.

Is dat DJ Dazzle - Live at the ID&T Clubmix van 21 september 2001?????
Daar heb je me nog mee geholpen met ID-en, ontzettend gave set.
Dit is DEELS de tracklist:

Part 1
[00:00] 01. Science Dept. - Breathe (Danny Howells' Drifting Dub)
[03:18] 02. DJV Feat. K-Mart - You Think You're Jesus
[09:16] 03. Shibumi - Lost Again
[15:26] 04. Electric Tease - Your Lovin'
[19:06] 05. ID
[24:01] 06. ID (waves of love, very familiar)
[29:57] 07. Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)
[34:55] 08. ID
[38:13] 09. ID (again familiar)
[44:36] 10. Franky Goes To Hollywood - Relax (Saeed & Palash Remix)
[49:32] 11. Sputnik - Stylus Trouble (Remix?)

Part 2
[00:00] 11. Sputnik - Stylus Trouble (Remix?)
[01:51] 12. ID (i can make your body shine)
[06:20] 13. John Creamer & Stephane K - I Wish You Were Here
[15:30] 14. Way Out West - Intensify (Peace Division Remix)
[21:39] 15. ID (nice drums )
[25:36] 16. ID (look in my eyes. inside your soul)
[32:35] 17. ID (silver moon)
[38:20] 18. ID (familiar )
[44:30] 19. Dj Dazzle - From Within
[49:44] 20. Ballroom - Passenger (Marc O'Tool Mix)
[53:15] 21. Q-Lock - Seconds (Dj Dazzle & Geert Huinink Remix)

Lustral - Everytime (Nalin & Kane Mix) number 16 or 18!

Denk overigens ook dat DJ's heiraan meehelpen: Sommige trance-dj's gooien er ook wel eens een ander plaatje tussendoor. Tiesto had bv een tijd dat hij er wat meer 'technominded' platen tussendoor gooide... daardoor denkt zijn publiek ineens van: He, dat is er ook!
Daarom heb ik HEEL VEEL respect voor DJ's die veel verschillende stijlen kunnen draaien zoals Erick-E en Carl Cox (vergeet vast nog wel wat dj's). Afwisseling is ok!

En wat Donna zegt vind ik ook een hele goede ja.
People move on, en ontwikkelen zich.

Toch vind ik dat er een verschil is met:
- muziek die je thuis luistert
- op feesten leuk vindt.
Een avondje trance kan mij best bekoren...maar luisteren vind ik niets, dan geef ik de voorkeur aan rustigere progressive. Het scheelt nog wel eens bij mij.

Posted by AlFerox on Feb-08-2004 21:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik vind het moeilijk om dingen in hokjes te stoppen, maar ik noem veel geen progressive en geen techno. Alles wat IK persoonlijk daar tussenin vind zitten noem ik techhouse: Kowalski (kan je 'rustigere' techno noemen), Pascal Feos, Stacy Pullen.... dat soort dingen.
Hoe wil jij dat noemen Jukx? Cause i dont know!!

sja, ikweetniet..
ik vind kowalski meer sfeervolle/melodieuze techno.. kanzleramt wordt ook gewoon als technolabel gezien.
feos, misschien dat die hele rustige dingen produceert, maar zijn sets zijn over het algemeen vrij stevig toch? althans degene die ik ken.
stacey pullen is detroit techno, maarja met een beetje goede wil zou je dat idd ook wel als techhouse kunnen zien volgens mij

bij techhouse denk ik zelf meer aan remy ofzo of lucien foort. maarja das weer net zo goed progressive.. hmmm, magrec??

lastig die hokjes!!

Posted by SnuggLe on Feb-09-2004 07:08:

quote:
sja, ikweetniet..
ik vind kowalski meer sfeervolle/melodieuze techno.. kanzleramt wordt ook gewoon als technolabel gezien.
feos, misschien dat die hele rustige dingen produceert, maar zijn sets zijn over het algemeen vrij stevig toch? althans degene die ik ken.
stacey pullen is detroit techno, maarja met een beetje goede wil zou je dat idd ook wel als techhouse kunnen zien volgens mij

bij techhouse denk ik zelf meer aan remy ofzo of lucien foort. maarja das weer net zo goed progressive.. hmmm, magrec??

lastig die hokjes!!

You made my point clear
Het is lastig, die hokjes. Het is hoe iedereen er zelf tegenaan kijkt.
Ik zeg dan ook altijd: progressive en techno, en alles ertussen.
Of zoals Tim het zegt: Nichtentechno

Posted by moogwai on Feb-09-2004 11:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Toch vind ik dat er een verschil is met:
- muziek die je thuis luistert
- op feesten leuk vindt.
Een avondje trance kan mij best bekoren...maar luisteren vind ik niets, dan geef ik de voorkeur aan rustigere progressive. Het scheelt nog wel eens bij mij.

Hier heb je zeker gelijk in. Thuis of onderweg luister ik echt alleen naar trance (Armin style zeg maar) en vind het ook de ideale muziek daarvoor, maar op een feest kan ik me zeker wel vermaken op andere stylen. Vaak neig ik dan ook meer richting de wat hardere muziek (techtrance/hardtrance richting techno/hardstyle)

Maar 8 uur lang Techno/Progressive/Hardstyle/or whatever in tegenstelling tot trance trek ik echt niet. Daarom vind ik een feest waar ze meerdere stylen draaien ook zo vet. Een uurtje bij Roog in de tent (vette sfeer, relaxte muziek), Secret Cinema (erg vette techno), de hardstyle van Technoboy. Ik vermaak me daar zeer zeker bij Maar thuis luister ik er zelden naar en ik zou er ook nooit een cd van kopen.

Posted by eXos on Feb-09-2004 11:59:

Sja, toen ik me hier 3 jaar geleden aanmelde vond ik warmdusher nog leuk en ging ik nog naar Qlimax. Nu je wat ouder bent ga je t rustiger aan nemen. Ikzelf luister nog wel alle nummers af die uitkomen en t varieert in welke stemming ik ben of naar wat voor soort house ik luister.

Posted by tijs08 on Feb-09-2004 18:33:

He Tango, mooie thread man!
Het klopt helemaal dat mijn stijl is veranderd.
Is al lang aan het veranderen.. bijvoorbeeld

quote:
Originally posted by eXos
Sja, toen ik me hier 3 jaar geleden aanmelde vond ik warmdusher nog leuk en ging ik nog naar Qlimax.

Ik heb dus ook 5 qlimax feesten vrijwillig bezocht tot 1,5 jaar terug.. je zult me daar van ze leven niet meer binnen krijgen. Vanaf begin al pure trance liefhebber, maar er komt toch een punt dat je wat nieuws wilt..

Het is ongeveer het zelfde verhaal als bij Partyhardy. Ik luister zeker nog wel naar echte uplifting Trance en kan van sommige nummers ook nog helemaal in 'trance' raken, maar het zijn er zoveel minder. Vorig jaar heb ik geen ASOT gemist.. vond alles geweldig. Tegenwoordig down ik ze wel en vind ik er meestal maar een paar nummers echt goed. Global DJ Broadcast vind ik tegenwoordig veeel beter!
Maar het is pas echt goed veranderd toen ik voor het eerst bij een set van Sasha was, eind vorig jaar. Dat was echt een fantastische avond en komt bij mij zelfs in de top 3 beste feesten van vorig jaar. Terwijl het eigenlijk het enige echte progressive feest is waar ik in 2003 ben geweest

Ik ben het ook zeker eens met Total Woot.. progressive van nu is totaal anders dan 2 jaar geleden. Vond alles toen errg saai en als ik die tunes nu terug luister eigenlijk nog steeds. Progressive heeft een zwiep richting trance gemaakt... waar ik errg blij mee ben!

Zal nog steeds volop naar Trance feesten gaan al ben ik nu veel selectiever... Afgelopen Invited heeft dat ook weer benadrukt.
Maar moet ik kiezen tussen Armin/Tiesto of Markus/Sasha dan weet ik wel zeker dat mijn stijl veranderd is.

Posted by tijs08 on Feb-10-2004 22:12:

leuk.. 100 reads meer maar geen 1 reactie.. zo houden we TA wel lekker in stand jongens.. tis ook altijd hetzelfde tunetje... kopen kopen.. maar niet posten!

Posted by Fkwebeman on Feb-10-2004 22:16:

quote:
Originally posted by tijs08
kopen kopen.. maar niet posten!

correctie

Lezen, Lezen, maar niet posten..

Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 22:17:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
correctie

Lezen, Lezen, maar niet posten..

hey hey hey! Rustig he! Anders komt de smaakpolitie op je af!

Pages (3): « 1 [2] 3 »