TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gedupeerde Dance Valley-gangers
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance en daarnet zei je nog dat je had verkocht aan een paar duitsers toch? |
| Originally posted by Optimus Trance er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan?? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment... |
| Originally posted by SnuggLe Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek? Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik had 1 Duifje. |
En wat kunnen wolken dan ontzettend mooi zijn.
Re: Gedupeerde Dance Valley-gangers
| Originally posted by Kamaya Beste TA'ers, Ik moet zeggen dat ik Dance Valley echt vet wreed vond en ik ga volgend jaar zeker weer! |
| (wie sloopt er gvd een bus en zet hem in de fik!?) |
| Alle feesten zijn commercieel, alleen de kleinere zoals Wildlife en Earth etc niet.... |
| Originally posted by Eye-Riz Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken..... |
Re: Re: Gedupeerde Dance Valley-gangers
| Originally posted by SpeakerfreaK wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON ! |
geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...
ben nu trouwens ook vet verkouden door die toch van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....
een troost: ik ben ook verkouden, en ik ben niet eens naar Dance Valley geweest, hihihi!

ben niet eens verkouden geworden van anderhalf uur in de regen staan... Ik heb stevig doorgelopen, ben via haarlem gegaan, dat heeft me volgens mij gered, alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel.
| alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel |
| Originally posted by Eye-Riz Wat voor aardappel trouwens? Een bintje? Of een superbintje? Kruimig of niet? |

| Originally posted by SpeakerfreaK geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak... ben nu trouwens ook vet verkouden door die tocht van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was.... |
Ben het niet helemaal eens Speakerfreak. Ik ken mensen die op de weg naar Dancevalley al 2 uur op Sloterdijk hebben geprobeerd om naar Spaarnwoude te komen en daarna in Haarlem. Er werd om bussen gevochten. Zij hebben hun kaartje na ruim 4 uur wachten gewoon verkocht. M.a.w. op de heenweg was het al heel slecht geregeld en dan komen de mensen nog veel meer verspreid aanzetten. De organisatie heeft dus gruwelijk geblunderd.
Tenzij jij het normaal vindt dat je voor een feessie 3 uur heen en 3 uur terug moet lopen. Kijk, als ze dat er vantevoren hadden bijverteld, ok.
Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak? 
(ik begin nou op dreef te komen, hihihi
)
hmm, ben blijkbaar snel vatbaar voor ziektes
(slechte weerstand)
hahahahah snotterfreak, een originele 

| Originally posted by Eye-Riz Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak? ![]() (ik begin nou op dreef te komen, hihihi ) |
Met jou was het dus helemaal bar en boos gesteld little theseus!!
Enne, of ik ECHT zo erg ben als DeeDee, weet ik niet, dat zou je aan anderen moeten vragen. Ik ben alleen bang dat ik die bijnaam ooit niet voor niets heb gekregen
hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt...

Ben intussen weer helemaal de oude...
hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt... [/B] |
| Originally posted by Little Theseus Ben intussen weer helemaal de oude... En als we je in plaats van koffie sterke drank geven? |
ehm.....
Gooi er 2 wijntjes in en je kan lachen.
*burp* daaaaaaaz hellumal nie waaaa *hik*!