TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gedupeerde Dance Valley-gangers
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by eXos on Aug-06-2001 18:21:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

en daarnet zei je nog dat je had verkocht aan een paar duitsers toch?

Dat klopt, de meeste illies die ik heb gaan maar 2 uur mee. Alleen deze gingen wel 3 1/2 uur mee. Dus ik had er wat over. Die lui hadden zelf ook al illies, maar niet genoeg. Ik was ze aan het begin van de dag ook al tegen gekomen. Best toffe lui, maar engels konden ze niet echt.

Appeltjes en Dophijntjes zijn goed. Ik had 1 Duifje maar die was te relaxt, daar zat niet echt een hoogtepunt in. Alles verliep in 1 waas voor 2 uur ofzo. Die appeltjes die ik had zijn gif groen en kleiner dan normaal. Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...

E�n zo'n vent zei dat ik te grote doppen had voor overdag hehe. Een vriend van hem had dub. Mitsubitshi's en wilde ruilen, noway my friend!!!! Die appeltjes zijn veel beter...

Posted by eXos on Aug-06-2001 18:56:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan??

Dat adres is http://dedancedupe.fateback.com/

Posted by SnuggLe on Aug-06-2001 19:52:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...

Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan

Posted by eXos on Aug-06-2001 19:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan

Nee, dat was ik niet. Ik heb zeg maar geen ��n populaire DJ gezien. Ik weet ook niet waarom, in die andere tenten was het ook leuk!!

En check je E-mail en PM ff, die staat nml vol!!!

Posted by Remy D on Aug-06-2001 20:44:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ik had 1 Duifje.

Die had ik ook bij me voor het eerst. Echt goed waren die, lag ik lekker in het gras bij Andy Farley zwaar te spacen. En wat kunnen wolken dan ontzettend mooi zijn.

Posted by SpeakerfreaK on Aug-06-2001 21:44:

Re: Gedupeerde Dance Valley-gangers

quote:
Originally posted by Kamaya
Beste TA'ers, Ik moet zeggen dat ik Dance Valley echt vet wreed vond en ik ga volgend jaar zeker weer!

Helemaal mee eens!

quote:
(wie sloopt er gvd een bus en zet hem in de fik!?)

Dat is maar t eind, en wat ik te zeggen heb (please mensen vat me niet verkeerd als je dr ZELF niets aan kan doen): al het lopen en oponthoud werd ook voor een groot deel veroorzaakt door de "feestgangers" zelf !!

Zelf had ik het niet z� slecht...wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON !

Posted by Eye-Riz on Aug-07-2001 16:45:

quote:
Alle feesten zijn commercieel, alleen de kleinere zoals Wildlife en Earth etc niet....

Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken.....

Posted by TranceFool on Aug-07-2001 18:04:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken.....

PROMOTEN!!!!!!!

Posted by Opti on Aug-07-2001 18:39:

Re: Re: Gedupeerde Dance Valley-gangers

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON !

jij had zeker een jas...

Posted by SpeakerfreaK on Aug-07-2001 20:27:

geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...

ben nu trouwens ook vet verkouden door die toch van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....

Posted by Eye-Riz on Aug-07-2001 21:03:

een troost: ik ben ook verkouden, en ik ben niet eens naar Dance Valley geweest, hihihi!

Posted by Little Theseus on Aug-08-2001 03:17:

Talking

ben niet eens verkouden geworden van anderhalf uur in de regen staan... Ik heb stevig doorgelopen, ben via haarlem gegaan, dat heeft me volgens mij gered, alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel.

Posted by Eye-Riz on Aug-08-2001 08:47:

quote:
alleen wel nog steeds zo gaar als een aardappel

mmm, da's niet zo mooi. Wat voor aardappel trouwens? Een bintje? Of een superbintje? Kruimig of niet?

Posted by SpeakerfreaK on Aug-08-2001 10:29:

Jester

quote:
Wat voor aardappel trouwens? Een bintje? Of een superbintje? Kruimig of niet?

hahahaha L O L !! Lachte me rot toen ik dat las

Enneh, goed om te weten dat ik niet de enige "snotneus" ben hier

Posted by eXos on Aug-08-2001 10:33:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...

ben nu trouwens ook vet verkouden door die tocht van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....

Ik heb helemaal nix. En ik heb verdomme wel 4 uur door de regen gelopen die nacht. Zelfs 3 meisjes die met me mee waren hebben nix, terwijl ze maar 55 kg wegen ofzo en ook geen jas e.d. bij zich hadden.

Posted by Dago "B" Duck on Aug-08-2001 10:39:

Ben het niet helemaal eens Speakerfreak. Ik ken mensen die op de weg naar Dancevalley al 2 uur op Sloterdijk hebben geprobeerd om naar Spaarnwoude te komen en daarna in Haarlem. Er werd om bussen gevochten. Zij hebben hun kaartje na ruim 4 uur wachten gewoon verkocht. M.a.w. op de heenweg was het al heel slecht geregeld en dan komen de mensen nog veel meer verspreid aanzetten. De organisatie heeft dus gruwelijk geblunderd.

Tenzij jij het normaal vindt dat je voor een feessie 3 uur heen en 3 uur terug moet lopen. Kijk, als ze dat er vantevoren hadden bijverteld, ok.

Posted by Eye-Riz on Aug-08-2001 11:13:

Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak?
(ik begin nou op dreef te komen, hihihi )

Posted by SpeakerfreaK on Aug-08-2001 14:16:

hmm, ben blijkbaar snel vatbaar voor ziektes (slechte weerstand)

hahahahah snotterfreak, een originele

Posted by Little Theseus on Aug-08-2001 16:57:

Talking

quote:
Dus voorlopig is het niet Speakerfreak maar Snotterfreak?
(ik begin nou op dreef te komen, hihihi )

hehehe... Volgens mij toen onze SpeakerFreak zo buiten kou zat te lijden was het een stotterfreak!
Enne Eye, willen wij jou wel meemaken als je op dreef bent? Volgens mij wordt het dan gevaarlijk! .. Tenminste, als je inderdaad net zo lomp bent als de echte deedee.. Straks staat mn haar nog in de brand!

Enne, ik was dan wel zo gaar als een aardappel, ik liep dan wel als een zoutzak, ik had dan wel de stem van herman brood zo schor ik was en ik sliep dan wel als een blok, maar ben nog altijd volledig mens hoor!

Posted by Eye-Riz on Aug-09-2001 07:09:

Met jou was het dus helemaal bar en boos gesteld little theseus!!
Enne, of ik ECHT zo erg ben als DeeDee, weet ik niet, dat zou je aan anderen moeten vragen. Ik ben alleen bang dat ik die bijnaam ooit niet voor niets heb gekregen hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt...

Posted by Little Theseus on Aug-09-2001 14:50:

Ben intussen weer helemaal de oude...

quote:
hoemeer koffie ik drink, hoe erger het wordt... [/B]

En als we je in plaats van koffie sterke drank geven?

Posted by eXos on Aug-10-2001 09:07:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ben intussen weer helemaal de oude...

En als we je in plaats van koffie sterke drank geven?

HEHE, van sterke drank blijf je niet Hyper. Ik heb wel andere merchandise, die je wel houdt gaan.!!!

Posted by Eye-Riz on Aug-10-2001 09:08:

ehm.....

Posted by Dago "B" Duck on Aug-10-2001 10:00:

Gooi er 2 wijntjes in en je kan lachen.

Posted by Eye-Riz on Aug-10-2001 10:18:

*burp* daaaaaaaz hellumal nie waaaa *hik*!

Pages (3): « 1 [2] 3 »