TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kanske den slutgiltig SWETA omröstning
Pages (2): « 1 [2]

Posted by GyLLe on Feb-19-2004 01:33:

De gör han väl inte?? men vi ska inte stressa han för utan honom så skulle T-shirten bara finnas i våra tankar (mycket snack å ingen verkstad skulle de va?) eller kanske inte.. nån annan skulle kanske ta på sej jobbet??? aja kepp up the good work Steve!!!

Posted by knomaden on Feb-19-2004 07:14:

Det är helt ok att ta den tid som behövs, no stress i den meningen, men det är väl mera när det utfästs saker, som "efter jobbet", jag kommer in med "jaha?" och sånt.

Och från nästa punkt tar intensivt arbete från överenskommet min sida över, LEVERANS (se andra trådar i sakfrågan)...så Steve är inte ensam, det är bara det att det är han som kommer med info om beställning etc.

Snart snart... .

Peace,
Anders

Posted by Sypherion on Feb-23-2004 16:04:

asså, kan man beställa dessa t-shirtar eller nåt? i så fall skulle jag fan skaffa en direkt, om inte 2!

Posted by Glorie on Feb-23-2004 20:22:

quote:
Originally posted by Sypherion
asså, kan man beställa dessa t-shirtar eller nåt?

höhdudu, din lille medelpadda D e på G hoppas vi.

Posted by Sypherion on Feb-23-2004 21:26:

medelpadda...hah, den va bra.

men jag orkade inte läsa igenom 29 sidor så va fan

Posted by SteveTranz4ever on Feb-24-2004 13:56:

Ledsen att jag vart lite frånvarande och off på senaste, kan dels ha att göra med en veckas influensa som slog knockout på mig... jobbar men har inte återhämtat mig på långa vägar... // Steve

Posted by dj_hysterix on Mar-08-2004 17:07:

Steve: går det bra?

Posted by JayBee on Mar-17-2004 10:55:

Hallå! det var ju någon som sa att dem hadde en kusin i tryckar branshen som kunde trycka upp billigt utan att begränsa till 100.

vad händer! Steve du är vår T-shirt Guru!

Pages (2): « 1 [2]