TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland bestudeert verbod Red Bull
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ben ook een fervent drinker:
Bullit van de c1000 is naar mijn mening het lekkerst. Gewoon omdat ik die altijd koop endaar dusaan gewend bwwn.
Golden shower iets minder smaakt wel degelijk anders ook al komt het uit dezelfde fabriek.
Bavaria nep merk wordt o.a. verkocht bij de edah voor 99 cent is wel te drinken maar veel slechter dan bovengenoemde
Ook ooit een blikje energy-drink op van de super-deboer (0.35 cent): niet te zuipen!
Kremlin o.a. bij de Jumbo te koop voor 2.29 per 1.5 liter is wel te doen zeker als je de 1.5 liter achter elkaar op drinkt!!
Energy-drink van Konings uit Belgie te koop bij: Jumbo (0.29 als vervanger van Bullit en de Golff) is wel te doen zeker als het koud is anders matig.
Echte red-bull: slechte nasmaak zoals al is gezegd
Met leestekens imo.. spellingsfouten wel onder voorbehoud
| quote: |
| Originally posted by jp Vergelijk: Thai Bull: 1200mg Taurin in 150ml Nederlandse Red Bull: 400mg Taurine in 100ml |
| Originally posted by arjen Das dus 400:800. Nederlandse redbull heeft dus de helf minder hmmm.. importbedrijf beginnen? |
Het gaat dus om de wodka/red bull variant zoals hierboven ook al ergens is aangegeven. Bepaalde personen gaan helemaal flippen als ze deze combi drinken. Mijn ex kreeg er altijd kots neigingen van en werd zo slap als een vaatdoek. Niet dat ik dat erg vond! 
| Originally posted by jp Red Bullshit |

zonder red bull had ik me havo nooit gehaald. 4/5 havo in 1 jaar dan wel te verstaan.
Toch denk ik dat red bull ook een gedeelte geestelijk werkt. als je energy drink dan denk je toch beetje van: Nou moet ik toch opeens boordevol met energie zitten. Tuurlijk is het meeste de taurine maar ik denk dat het erin geloven ook wel meespeelt
| Originally posted by jp Voordat Red Bull hier verkocht werd hebben we veel geld verdient met het importeren van Red Bull uit Oostenrijk en Duitsland. De helft van de examenklassen (1994) kocht dat spul om 's nachts door te kunnen leren. |
, ook in 1994, slijterij in de buurt was de enige die de "echte" red bull nog had 
btw de huidige red bull is zo slap, het werkt niet eens. er zit nog minder cafeine in dan in een bakkie koffie. 't zit allemaal in je koppie.....
ik zou het belachelijk vinden, moet je straks red bull bij je dealer gaan halen 
Red Bull moet je niet drinken, dat moet je spuiten 
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
die dude is sick man 
| Originally posted by Blik Dan koop je toch Bullit of een van die andere wannabe Red-Bull drankjes die hetzelfde smaken |
| Originally posted by Jappio lol mag ik deze opmerking nomineren voor domste opmerking van 2004? |
| Originally posted by Jappio lol mag ik deze opmerking nomineren voor domste opmerking van 2004? |
| Originally posted by SnuggLe Hahahahha, inderdaad! Dat soort dingen moeten we bewaren voor 'domste thread', 'domste opmerking' en dat sort dingen! |
| Originally posted by jp Als kenner van energydrinks (heb er meer als 250 uit 25 verschillende landen) |
| Originally posted by eXos WHAHA, wat een hobby |
| Originally posted by jp Red Bull moet je niet drinken, dat moet je spuiten ![]() [[ LINK REMOVED ]] [[ LINK REMOVED ]] [[ LINK REMOVED ]] [[ LINK REMOVED ]] |
| Originally posted by magrec Nert van het jaar verkiezingen wie organiseerd ze dit jaar?? |
| 'Red Bull niet gevaarlijk voor gezondheid' Het energiedrankje Red Bull is niet gevaarlijk voor de gezondheid. Dat stelt de Voedsel en Warenautoriteit. |

)
Weet iemand waar ik die "thai bull" kan bestellen op Internet? Heb gezocht via google, zonder resultaat. Misschien weet iemand hier waar ik dit spul kan vinden. Bvd.
| Originally posted by JunKX Weet iemand waar ik die "thai bull" kan bestellen op Internet? Heb gezocht via google, zonder resultaat. Misschien weet iemand hier waar ik dit spul kan vinden. Bvd. |
drink de zooi niet altijd vanwege zijn "effecten" maar meer vanwege zijn smaak, lekker zoet. Ook fijne katerkiller.
Heerlijk zo'n ijskoude red bull weggieten in je kurkdroge nek...
kan me ook niet voorstellen om zonder red bull me colleges te volgen

| Originally posted by jp Energy Dictator / Jan Evertsenstraat 36 Amsterdam 1,70 per flesje Internet bestellen kan in (D) maar loont niet vanwege de dure verzendkosten. Importwinkels voor Oosterse producten zullen het ook hebben |
| Originally posted by Valhalla drink de zooi niet altijd vanwege zijn "effecten" maar meer vanwege zijn smaak, lekker zoet. Ook fijne katerkiller. Heerlijk zo'n ijskoude red bull weggieten in je kurkdroge nek... |