TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Britney Spears - Toxic
Pages (2): « 1 [2]
bara jag som tycker att l�ten suger? =)
nice remix treo, synd att den �r lite f�r kort, men jag gillar hur h�rt det �r, s�tter l�ten i ett annat perspektiv, sjyst synt/303-grej i backgrunden, enda problemet �r att den k�nns f�r "p�klistrat" ibland, men annars allt bra.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 bara jag som tycker att l�ten suger? =) |
(S�na som mig med andra ord, d� jag inget b�ttre f�r mig har
)
| Originally posted by RebeL9 bara jag som tycker att l�ten suger? =) |
har inte lyssnat p� mer �n n�gra sekunder av originalet �nnu av det enkla sk�let att jag inte har kommit f�r mig 
f�r er som vill ha lite mer info s� �r iaf toxic producerad av tv� svenskar som kallar sig Bloodshy & Avant (Christian Karlsson & Pontus Winnberg). Dom har ocks� producerat l�ten Showdown p� samma album som toxic 
om n�n �r mer intresserad s� kolla in senaste numret av svenska tidningen studio d�r det finns en flera sidor l�ng intervju med dom 
f�r�vrigt tycker jag remixen du gjorde va snyggt gjord men den e v�l inte klar �n? 
tycker du ska jobba vidare p� den f�r den skulle g� hem p� krogarnas golv utan problem
(om man nu k�nner f�r att n� ut till en s�dan publik) 
Tackar f�r kommentarerna och ja det �r sant, det g�r s�kert att jobba vidare p� den. Det tog ca. 3 timmar fr�n scratch att g�ra den som den �r nu
Om jag har tr�kigt n�n kv�ll fram�ver s� kanske jag forts�tter arbeta med den.
Gillar vad Treo har gjort... creds till dig men jag s�gar Brittan �nd�... bara s� ni vet vart jag st�r 
*brittan-fobi*
kunde inte h�lla mig s� jag sitter � kn�par lite nu ocks� f�r skojs skull...blir inte alls lika h�rt som treos men l�ter �nd� helt okej imo 
| Originally posted by Vizay kunde inte h�lla mig s� jag sitter � kn�par lite nu ocks� f�r skojs skull...blir inte alls lika h�rt som treos men l�ter �nd� helt okej imo |
haha blir nog sv�rt eftersom de e s� olika stilar p� v�ra l�tar 
min e mycket popigare �n treos som e mer renodlad hardtrance aktigt 
btw treo skitsnygga reverse-str�kar, passade grymt bra, t�nkte inte p� det f�rst men sen uppt�ckte jag dom 
Me likes!!!!
Approp� Britney... n�t f�r er... the fans
http://aftonbladet.se/vss/noje/stor...,467901,00.html
| Originally posted by SteveTranz4ever Approp� Britney... n�t f�r er... the fans http://aftonbladet.se/vss/noje/stor...,467901,00.html |
| Originally posted by SteveTranz4ever Approp� Britney... n�t f�r er... the fans http://aftonbladet.se/vss/noje/stor...,467901,00.html |
hon �r bara ful och skabbig..
bilderna kommer vara manipulerade till max.
Britney Spears heter egentligen Bengt G�ran och �r en 32 �rig herre.
bara s� ni vet!
| Originally posted by jofawe hon �r bara ful och skabbig.. bilderna kommer vara manipulerade till max. Britney Spears heter egentligen Bengt G�ran och �r en 32 �rig herre. bara s� ni vet! |
S� du k�nner ocks� till den hemligheten...
| Originally posted by SteveTranz4ever Men va fan det var v�l bara en fr�ga om tid innan hon skulle falla f�r trycket & vika ut sig... hon har ju nobbat ett antal g�nger. Snart har hon testat p� allt som en s�t liten oskyldig flicka inte b�r g�ra... Hon g�r allt f�r att tv�tta av sig den lilla skolflicksst�mpeln... |
| Originally posted by dbl japp.. f�r snart ska jag o brittan ta o spela in en hemma gjord p-rulle |