TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik 1 t/m 7 voor € 9.95
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik zie dat je hem gekocht hebt, gefeliciteerd en dat voor maar 15 euri. |
Net Magik Six en Seven gekocht in r'dam woehoe
6 rox
Straks staan ze nog in de album top 50 als heel het NL-forum z'n collectie aan het legaliseren is 
Ik heb 4 en 5 besteld. 5 was kapot, dus dat kwam goed uit
superchill! ga zeker 6 en 7 scoren, de rest zie ik nog ff op m'n loonstrookje 
Gisteren liep ik voor een beltegoedkaart even binnen bij de lokale cd-winkel waar ze alleen hele matige oude rotzooi verkopen (meestal), zie ik daar ineens Magik 4 met de hoes met elfje staan voor 18 euro
!
Ik heb wel eens gehoord dat dit echt collectors-items zijn. Zelf heb ik Magik 4 al, maar voor het geval dat iemand deze cd nog zoekt...?
| Originally posted by FunkySimon die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet. Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten. |
| Originally posted by Dazzle Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes. |
| Originally posted by Dazzle Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering |
ik ben sinds vanmiddag weer 49.93 lichter en 2 cdbonnen lichter 
| Originally posted by kolkiewolkie ik ben sinds vanmiddag weer 49.93 lichter en 2 cdbonnen lichter |
heel fijn dat frs eindelijk goede muziek goedkoper maakt.......
| Originally posted by Dazzle Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering |
mooi collectorsitem dacht ik zo.. istie gewoon verkrijgbaar dus, of waar had je m vandaan?!?!
| Originally posted by djdavid cool zeg! mooi collectorsitem dacht ik zo.. istie gewoon verkrijgbaar dus, of waar had je m vandaan?!?! |
Zo net even Magik 1,2,3 en 7 gekocht. Verzameling is weer compleet 
Ik heb ze gisteren maar allemaal gekocht, had er nog geen 1 origineel...