TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- SENSATION white :: 03/07/2004
Pages (2): « 1 [2]
Kvin het zen geld en de trip ni waard , ma we zulle nzien opt moment zelf he
Nou, mij zal je niet tegen komen iig
Dus daar hoef je het niet voor te laten 
Jij bent veel te vroeg thuis ! 
En ik ben dom, want ik snap ni et wat je nou bedoelt Poolio 
Normaal post jij om 6 s morgens ofzo 
ik vind het goed dat ze eens andere namen plaatsen op die events,tegenwoordig kom je altijd dezelfde namen tegen en ik heb zo de indruk dat veel livesets dezelfde traxx bevatten.nuja kan ook moeilijk anders met de nieuwe releases die nog voor ze echt uitkomen al op mp3 te verkrijgen zijn.
oh en wilfir3,om op je vraag te antwoorden wanneer de arminype gaat over zijn, wel als armin dezelfde flaming gaat krijgen als ti�sto wegens bekend te worden zijn
dus binnen dit en een jaar
| quote: |
| Originally posted by cyberia oh en wilfir3,om op je vraag te antwoorden wanneer de arminype gaat over zijn, wel als armin dezelfde flaming gaat krijgen als ti�sto wegens bekend te worden zijn dus binnen dit en een jaar |
| Originally posted by pooley Normaal post jij om 6 s morgens ofzo |
| Originally posted by SilentEagle Mss moest ie nog vertrekken? |
Sterk bezig seb
Geloof het of niet, ik ga zo slapen... als het lukt tenminste...
Morgen vroeg eruit... 
Tickets zijn besteld, nu ma wachten tot ze aankome bij m'n schoonbroer...
Witte kleren is de volgende stap, witte broek had ik al dus
zal nie zo moeilijk zijn!
STRAFFE BOEL... 
SENSATION WHITE UITVERKOCHT!
AMSTERDAM - Sensation White is in recordtempo uitverkocht. Binnen ��n dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'In de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.
Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie.
Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar.
Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht.
De verkoop van vip tickets voor Sensation white die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt.
Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!".
Hoe bedoel je hype....?
Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen!
| Originally posted by SnuggLe Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt. Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!". Hoe bedoel je hype....? Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen! |
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem pers� commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.
Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself 
| Originally posted by Wildfir3 ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem pers� commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten. Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself |
| Originally posted by Wildfir3 ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem pers� commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten. Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself |
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.
| Originally posted by Wildfir3 Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat. |
| Originally posted by Wildfir3 Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat. |

Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? 
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie?
Bij ons heet dat discussieren 
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld.
kdenk dat iedereen het al zowat beugehoord is aangezien ik dat hier om de vijf voet sta te roepen 
| Originally posted by SnuggLe Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? ![]() Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? Bij ons heet dat discussieren ![]() Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld. |
Wie is er nu kortzichtig bezig.
| Originally posted by SnuggLe Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? ![]() Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? Bij ons heet dat discussieren ![]() Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld. |