TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley LiveSets
Pages (3): « 1 [2] 3 »
yes, wij willen tom harding ! 
Wie heeft:
Dave Clarke !!!!!!!!!!!
JP
Tom Harding
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! H� SnuggLe, echt super fof van je.... Ik zelf gebruik geen progje, gewoon invoeren in je Internet Expl. Ik heb er gewoon voor gezorgt dat al die andere progjes geen ftp's meer pakte. Toen heb ik dit in de balk gezet: ftp://194.202.157.250/%20/com1%20/-...%202001%20sets/ en toen deed ie t gewwon. Dan kom je er ook. Daarna downde ik ze met Gozilla. Is Tom Harding ook nog uitgezonden BTW, want die was wel erg goed ja... GReeTZ |

awsome!
thnx
hey bedankt. Lekkere setjes allemaal
Thanx for this sweeeeeeeet stuff....
| Originally posted by rayDreamer Thanx for this sweeeeeeeet stuff.... |
He Snuggle bedankt voor de sets. Echt kewl 
Dus hier de volledige link nogmaals
ftp://194.202.157.250/%20/com1%20/-...%202001%20sets/
GReeTZ
| Originally posted by TranceFool Wie heeft: Dave Clarke !!!!!!!!!!! JP Tom Harding |
)? Die wil ik ook graag hebben

Nou, ik had Dave Clarke op TMF gezien, maar dat was ook een gekkehuis hoor, echt gruwelijk 

oh ja, nog een vragie...
voor de mensen die bij JP waren, op een gegevn moment draaide hij een nummer, begon redelijk rustig, was met (vrouwelijke) vocals met een best wel hoog stemmetje, de handjes gingen toen bij iedereen in de lucht en iedereen ging uit zn plaat...wie weet hoe dit nummer heet!!!!

Als je nog ff 1 map terug bladert, staat daar ook nog een map met Livesets....
ENJOY
GReeTZ
| Originally posted by !_PeTrUs_! Als je nog ff 1 map terug bladert, staat daar ook nog een map met Livesets.... ENJOY GReeTZ |
JE KUNT OOK GEWOON NAAR :
http://www.trance-rules.com/
DAAR HEBBEN ZE Carl Cox , dj tiesto en Michel de Heij Live @ Dance VALLEY 2001
{-_-}
| Originally posted by OENKABOENKA JE KUNT OOK GEWOON NAAR : http://www.trance-rules.com/ DAAR HEBBEN ZE Carl Cox , dj tiesto en Michel de Heij Live @ Dance VALLEY 2001 {-_-} |
Hee Petrus, ik kan wel inloggen op die link die je boven hebt gegeven, maar ik zie nergens iets staan wat op muziek lijkt.
Weet je waar ik moet kijken??
Zo noemde ik me clan altijd met het spelletje Counter-Strike. En op het board bij livesets.com heet ik OENKABOENKA10 dus ik d8 ach nu maar eens zonder die 10. Een logica van niks maarja moet toch wat he
{-_-}
Yo Dago "B" Duck
ik neem aan dat je de link: http://www.trance-rules.com/ bedoeld.
klik op de link en je krijgt de pagina te zien. In het midden zie je staan bij 8 August 2001 Livesets Dance valley 2001. klik daarop en je krijg een menu waar je kan downen. Simpel as That.
{-_-}
Ik bedoelde die link van Petrus. Maar jouw link is ook goed. Kan hem alleen niet openen want de site is volgens mij down.
I.i.g. bedankt
| Originally posted by Dago "B" Duck Ik bedoelde die link van Petrus. Maar jouw link is ook goed. Kan hem alleen niet openen want de site is volgens mij down. I.i.g. bedankt |
Heeft iemand nou nog een leuke pub, want ik heb wel vette video's erbij, waaronder dus TOM HARDING(240mb) & Johan Gielen (114 mb). Ook de video van Carl Cox is echt superrr....
Video van Dave Clarke is niet echt super.
(Check de link hieronder en ga naar de DanceValley 2001 directorie)
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Heeft iemand nou nog een leuke pub, want ik heb wel vette video's erbij, waaronder dus TOM HARDING(240mb) & Johan Gielen (114 mb). Ook de video van Carl Cox is echt superrr.... Video van Dave Clarke is niet echt super. (Check de link hieronder en ga naar de DanceValley 2001 directorie) Greetz, SnuggLe |

Hey en Ferry Corsten? Is die al ergens te vinden?
| Originally posted by Dj Lex Hey en Ferry Corsten? Is die al ergens te vinden? |