TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part III
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by AlFerox en hij luistert zelfs naar progressive!! zou die net zo zwartgallig worden als magrec??? |

JFK vs Revolution 9 - Phoenix RisingMondo
Na het succes van metropolis als hun eerste release op Mondo recordings is dit de opvolger. Echt lekkr uplifting dingetje met een goeie prime mover remix op de b-kant. Sjek it out zou ik zegge.
bleh sorry 
| Originally posted by Jappio haha volgens mij is onno op weg om de meest kritische member te worden van ta lees alleen nog maar negatieve reviews over parties en nu zelfs een flame van onno!wat is er aan de hand??? |

| Originally posted by AlFerox en hij luistert zelfs naar progressive!! zou die net zo zwartgallig worden als magrec??? |

| Originally posted by Glaniskanis Starkid - Crayons 2004 (Leama & Moor Remix) Blue Room Project - Side Job Christian Rusch & Ozgur Can - Signed, Sealed & Delivered Airwave - Lady Blue (Markus Schulz Coldharbour Mix) Planet Funk - Inside All The People (James Talk 5AM Sunrise Re-Edit) Signum Feat Anita - Come Around Again Blackwatch - Fall In Blackwatch - Condemnation Subsky - Unconscious Filterheadz - Blue Car Gill Norris - Forme (Leama & Moor Mix) en als klapper op de vuurpijl dan nog maar ff de onthulling omdat ie hem toch wel draait op ASOT XXL 4maart en Tiesto toch wel eigenlijk onthuld heeft dat het Ton TB isTon TB - Dream Machine |
Iedereen aan de progressive, mooi man 
Als het maar niet opgepikt wordt door ID&T die het kapot maakt 
Maarja, dat gebeurt toch niet
Het is geen muziek voor 17 jarigen. De gemiddelde leeftijd op Everybody lag op 25 jaar ofzo.
| Originally posted by SnuggLe Iedereen aan de progressive, mooi man ![]() Als het maar niet opgepikt wordt door ID&T die het kapot maakt ![]() Maarja, dat gebeurt toch niet Het is geen muziek voor 17 jarigen. De gemiddelde leeftijd op Everybody lag op 25 jaar ofzo. |
whehehe) van saeed en palash
ik zit ook al een jaartje in de progressive...en ben nu pas 18 ...
toch even een tune:
Recluse - Isle Dauphine (Intro mix) << Wordt een grote, wat een melodie!!
| Originally posted by Glaniskanis Christian Rusch & Ozgur Can - Signed, Sealed & Delivered Airwave - Lady Blue (Markus Schulz Coldharbour Mix) |
Niet trance maar toch ontzettend mooi nummer:
Delta Goodrem - Not Me, Not I.
Gabriel & Dresden mogen hier van mij best een remix maken 
Dit nummer doet me ook een beetje denken aan dat nummer waar die 2 van The Mask Of Zorro (Catherine Zeta Jones en Antonio Banderas) op dansen op dat feest halverwege de film. Was dat nummer trouwens ook de soundtrack?
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug
Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)
| Originally posted by Cosmic Is die eerste niet van Stevie Wonder? Kan me er geen trance-remake van voorstellen, ben wel benieuwd. |
Joris Voorn - The first sound [SOUND ARCHITECTURE 001]
Lekkere nieuwe plaat van Joris Voorn, in zijn eigen, diepe stijl.. Vooral de B2, Take Off is een absolute topper in dit genre!
Meteen maar even bestellen 
Sven Dedek & Alex Bau - Rauscheengel[COMPRESSED 023-6]
De A1 is lekker diep, met wat spacy geluidjes in het tweede deel van de track, de B1 is dreigend met ook wat spacy samples erin verwerkt.. Lekker voor de afwisseling!
above & beyond feat. zoe johnston - no one on earth
roarrrrrr
Het is misschien een beetje vloeken in de kerk hier
Maar als je wat innovatiefs wilt horen check dan: DJ Danger Mouse - The Grey Album (Jay-Z vs. The Beatles).
Jay-Z - The Black Album vs. The Beatles - White Album. Ik kon me er niets bij voorstellen, maar ben toch blij verrast door het resultaat.
Disclaimer: als je hiphop haat of de Beatles h���l erg liefhebt luister dan maar niet 
Miika Kuisma - Garden of Hope
heerlijk.. 
Ik heb bij toeval een vette SITE ontdekt! Een met muziek die gratis word verstrekt
Ik heb de site nog niet helemaal doorgespit, maar deze tune is wel erg vet! Lekker proggie
Check the rising track
Meer aanraders van de site zijn welkom!

Neeme Oja
[Jyv�skyl�, Finland]
Webmaster
Contact Neeme Oja for concerns regarding the homepage
LOL dit is dus de webmaster 
Originally posted by Chicane ![]() Neeme Oja [Jyv�skyl�, Finland] Webmaster Contact Neeme Oja for concerns regarding the homepage LOL dit is dus de webmaster |
Marco V - The Rock
Wat een knaller weer
Gaat trouwens ook een Marco V remix uitkomen van Age Of Love
| Originally posted by TranceFool Marco V - The Rock Wat een knaller weer Gaat trouwens ook een Marco V remix uitkomen van Age Of Love |
| Originally posted by tango 'The Rock that leads us' was de werktitel van de plaat die nu Echnalava heet. Door een foutje bij ID&T kreeg armin dus de werktitel door ipv de nieuwe naam. En die remix van Age of Love is VETTTTTT |

Kosmas Epsilon - Architech
Dave Clarke - What Was Her Name (Blackstrobe Remix)
Forcesupreme - Northstar (Release soon
)
- Probspot - 4 Play
- Stef Vrolijk - Little Julia
| Originally posted by tango En die remix van Age of Love is VETTTTTT |
serieus ik kom er net achter dat ik weer op dc kan en dus niet me tracks alleen van een bepaald forum kan halen.. i have a lot of catching up to do 
Mauro Picotto - TaoTek
Push - Electric Eclipse
Matt Darey - Nocturnal Delight
Jonah - Begin By Moving (heerlijke vocal)
uuuh zal misschien allemaal al wat ouder zijn maar wel vet