TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
normaal wel dus niet.
vergeten dak op onze fuif mag draaien dus ja, doe ik onze fuif maar 
teh traitor!
what happened to english? :P
What's the minimumage??
Minimum age = 16 I suppose ...
About the English, this is the Belgian forum anyway, in all the other threads here Dutch is spoken ... 
I'm reviewing for www.be so FREE ENTRY BABY! 
got me ticket 
zie maar da ge binnen geraakt 
foei 
Yeh baby, morgen achter mijn ticket gaan zie, it's confirmed Zie dan maar da ge snel zijt, het gaat de ronde da het al uitverkocht is (en terecht!). Succes! anders aje geen ticket,gaat ge den dag ervoor en verstopt ge u daar ergens,lol Tickets zijn binne en ze hadden der nog nen hoop of tien liggen, dus zo uitverkocht zal het allemaal wel ni zijn it was fuuuuuuun het was zeker wel tof! T-Quest vond ik heel lekker draaien, Monika Kruse vond ik het vetste! Heb maar een klein stukje van Marco Bailey gehoord, maar dat intro was opzwepend ik ben geen vaste fuse ganger dus geen idee. Ow en de aankleding van de booths en belichting (en het geluid ook eigenlijk) waren prachtig! Ik ben niet kunnen gaan, was ziek. Anderen haakten af ... Mijn Reviewtje: haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien
Posted by EleKtriKInDiGo on Apr-13-2004 22:57:
Posted by cyberia on Apr-14-2004 11:00:
Posted by Wildfir3 on Apr-14-2004 11:26:

Posted by Wildfir3 on Apr-18-2004 04:36:
Posted by Teknikol on Apr-18-2004 13:15:
Dave Clarke begon erg goed, vet met die samples gekloot enzo
Hij eindigde alleen met 1 bak herrie waar ik de lol niet van in zag
DIK minpunt: mn kaartjes die ik via Sherpa had besteld zouden bij de kassa liggen, maar dat lagen ze dus NIET GVD, de hoeren. Die krijgen nog wat te horen. Uiteindelijk de kaartjes maar aan de deur gekocht
Ik vroeg me ook af wat de naam is van het nummer met dat aanstekelijke electro achtige melodietje? Ik heb hem 2 keer gehoord op de avond, het kan zijn dat ie meer is gedraaid. is het de Fuse theme ofzo?
Posted by Wildfir3 on Apr-18-2004 13:26:
Anyway, kleine bespreking van mijnentwege 
Ik ben binnengekomen als T-Quest begon en die heeft idd ongelofelijk lekker gedraaid. Had mij al voorbereid met enkele setjes van hem en 'k wist wat ik moest verwachten.
Marco Bailey was zozo, maar ik heb er toch niet bij stilgestaan.
Monika Kruse vond ik in't begin heel erg kut: t� eentonig. Wel lekker hard natuurlijk maar het kon me toch niet echt boeien.
Dan maar naar Jeff Mills gaan zien en goh goh wat kan die man toch lekkere muziek draaien 
Na een tijdje dan toch maar terug gegaan naar de main hall om op tijd te zijn voor Dave Clarke. Ik moet zeggen, hoe later in haar set, hoe beter Monika draaide. Vooral terwijl ze de equipment van Dave Clarke aan't klaarzetten waren en zij op de achtergrond verder aan't draaien was heb ik me beestig uitgeleefd.
Dan Dave Clarke Live: top! De ene bom na de andere, alles wisselde elkaar snel genoeg af, zo hoort het. Volgens de Clarke style is techno helemaal niet monotoon 
Algemene bedenking:
1. Ik ben nu toch wel al naar enkele trance feesjes geweest, en dit was nu mijn eerste techno feest. Ik kan zeggen dat de sfeer op tien jaar fuse tien keer beter is dan op alle belgische trance feesjes waar ik geweest ben 
Niet dat ik de sfeer op de trance feesjes niet goed vond ofzo, tis gewoon veel tammer, mensen gaan veel minder op in de muziek etc... Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat mensen al echt into techno moeten zijn (op mij na dan, alhoewel het weer begint te kriebelen) om naar zo'n feesje te gaan, terwijl ge op trance feesjes nog veel breezah's tegenkomt (aangezien ze op de radio wel eens trance/dance durven draaien).
2. 'T is irritant om mensen uit hun dak te zien gaan bij het begin van een lied omdat ze het herkennen, terwijl ge daar zelf zo staat van 'hmm wtf, ik ken dit niet'. Doe dit 800 keer en je weet hoe ik me voelde 
Het heeft me toch niet weerhouden om een zalige avond te beleven 
Posted by Wildfir3 on Apr-18-2004 13:29:
Die displays achter de dj booths, lasers, en de projecties, echt heel erg chill
Posted by EleKtriKInDiGo on Apr-18-2004 16:04:
Heb op Studio Brussel wat geluisterd, was wel ok precies.
@Technikol: H�t Fuse-hitje bij uitstek voor de moment is Alter Ego met Rocker. Zie mijn threads, of hier:
http://www.boomkat.com/item.cfm?merchID=13374
Greetz
Posted by Eagle` on Apr-18-2004 18:20:
Rond 22.30 hier thuis vertrokken met luke. Na een aantal keer verkeerd gereden door de tunnels toch aangekomen, wel veel auto's in de buurt, zijn we dus effe blokie rond gereden. En auto geparkeerd in een straatje waar er op dat moment wegenwerken aan de gang waren dus wel handig iig
K was rond 23.15 dat we aan de poorten stonden, dacht bij mezelf al waarom hoor ik geen muziek. Effe later wisten we waarom. Grote fabrieksgewouwen deden me denken aan een station ofzow, wel mooie aankleding die oranje lampen. Effe later stonden we binnen. Eerste area was een pizzastandje en de vestiare. Geen honger geen jassen dus direct maar doorhossen naar de eerste zaal waar St.Dic aan het draaien stond. Veel te soft voor techno dus maar direct verder naar de main waar T-quest net begon. Hell mamie was dat lekker een uurtje knallen zeg, woei 
Na een kleine drankpauze was het ondertss de tijd voor mills, die met een uber gave plaat begon imo
Tssdoor effe naar marcco Bailey live gaan kijken, ik vond het heel goed te pruimen voor een live zeg, normaal is dan altijd tijd om effe een pauze te namen maar hell no, lekker uit je dak gaan zeg, die percussie met tamtam was geil
. Na de live van marco, gebleven voor monika, was ook lekker bezig. Na halfuurtje beuqen weer naar Mills en na halfuurtje bij jeff terug een retournticketje naar kruse.
Niet erg lang gebleven omdat we zonodig op zaterdagmiddag waren gaan fietsen, wat een grandioos idee was dat weer zeg. Waren allemaal kapot s'avonds en het feest moest nog beginnen
Nu goed ken echt niks van techno, kende geen enkele plaat maar we hebben wel fun gehad en het was echt wel beuQen soms
pluspunten:
- qua setjes of live-acts heeft er me eigelijk weinig tegengevallen, buite die st.dic veel te soft die herrie.
- aankleding was niet uber maar viel nog wel mee
- Mills was Tah Man 
minpunten: drankstandjes, jezus wat de neuk was dat zeg, hoe bedenken ze het drank betalen met cash
Gevolg ellelange files, wat een kansloze meuk zeg ...
en dan nu grootste minpunt BREEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAHS
ik weet niet waar jij naartoe geweest bent fus, maar het liep er gewoon vol
We vroegen ons soms af of de maximum leeftijd voor dit event 15 was ofzo
Publiek dat je in fuse zelf vind is normaal toch heel wat anders dan gister hoor. Bij vlagen leek de gemiddelde leeftijd wel 14 ofzow .... kleuters van 12 die in strings rondliepen met een topje aan waar niks uitkwam of dan andere die het gehele tegengestelde waren, waar ik liever geen details van geef, yuk
Nu goed al bij al hadden we wel een geslaagd avondje zeker voor die prijs 
Posted by Wildfir3 on Apr-18-2004 18:40:

Posted by Eagle` on Apr-18-2004 19:01:
quote: Originally posted by Wildfir3
haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien
overal waar je keek fs

Dude, wat zijn 'breezahs' voor u ofzo? Meisjes jonger dan 20 die een topje dragen? ja dan waren er idd wel ongelofelijk veel 
De heren hebben toch niets tegen topjes ofzo? 
Neen, ik wil gewoon zeggen dat het er wel vol liep met 'jonge meisjes' (tussen de 17 en 23 ofzo, bij manier van spreken) in topjes... en aangezien het volgens hem vol met breezahs liep,... u do the maths 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Dude, wat zijn 'breezahs' voor u ofzo? Meisjes jonger dan 20 die een topje dragen? ja dan waren er idd wel ongelofelijk veel |
Da zal zijn omdat ge u der op gefocussed hebt... believe me, zo erg was het ni zenne
Da zal zijn omdat ge u der op gefocussed hebt... believe me, zo erg was het ni zenne