TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by ADiSH on Feb-18-2004 18:44:

תחפש את הטבעות


Posted by coby on Feb-18-2004 18:58:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח קובי טמבל

ורמז לגבי האיש הרוקד

תסתכלו טוב טוב על הידיים ותחשבו על "מצא את המטמון"

והבטריה נמצאת מסביב למיטה



מה אני נותן להם תמריץ


Posted by nFaivel on Feb-18-2004 19:00:

מצאתי אחת במגירה


Posted by Dj Black on Feb-18-2004 19:12:

יצאתי


Posted by nFaivel on Feb-18-2004 19:45:

תנו עוד רמזים

מה אני עושה עם הבטריה והקלטת?!


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-18-2004 20:09:

מממ אני לא מצליח להגיע מתחת למיטה משום מה, הגעתי פעם ואז זה יצא לי משם מהר ואני לא מצליח להיכנס שוב


Posted by nFaivel on Feb-18-2004 21:20:

יצאתייייייייייייייייייייייי

זה כזה טוב!


Posted by eXeTik on Feb-18-2004 22:04:

יצאתי, כמה רמזים:

יש עוד מקומות בחדר שאפשר להגיע אליהם- תחפשו עוד מקומות ללחוץ במסך ולא
רק על הצד השמאלי והימני

לווילון יש שימוש

בקשר לאיש הרוקד- תחכו שהוא יסיים, לא לקטוע אותו



לינק ע-נ-ק! חן יא מלך...


Posted by DjChook on Feb-18-2004 22:05:

quote:
Originally posted by eXeTik

לינק ע-נ-ק! חן יא מלך...


תודה תודה...

אני חייב לציין שזה באמת אחד הפלאשים היותר שווים שנוצרו


Posted by Eitan E on Feb-18-2004 23:35:

אני לא מצליח להבין את הרעיון עם האיש הרוקד ובנוסף לזה יש לי מפתח רזרבי שעוד לא השתמשתי בו
מה אני עושה איתו???


Posted by DjChook on Feb-18-2004 23:42:

כפי שאמרתי כבר בעבר
כל מה שאתה צריך לעשות זה להסתכל על הריקוד שלו עד הסוף סוף סוף
להבין את הרמז מהידיים שלו
ואז אחרי שהוא נעלם ליישם את הרמז


Posted by ADiSH on Feb-19-2004 00:01:

הנה עוד אחד די ממכר..
ישבתי על זה שעתיים עד שגמרתי..
http://server-admin.pwp.blueyonder..../nochatgame.htm


Posted by Eitan E on Feb-19-2004 11:45:

quote:
Originally posted by ADiSH
הנה עוד אחד די ממכר..
ישבתי על זה שעתיים עד שגמרתי..
http://server-admin.pwp.blueyonder..../nochatgame.htm


לדעתי זה משחק יותר יפה מהקודם אבל גם בו נתקעתי
הגעתי לגשר עם השני דלתות סידרתי את האבנים במכונה אבל אני לא מצליח לסדר אותם בסדר הנכון

not yet nice idea but the machine is not completly ready

למישהו יש הצעות?


Posted by -CosmicFire- on Feb-19-2004 16:16:

יש לי קופסא בטריה
קופסה של דיסק ונייר עם
URL
שני מפתחות זהב וכסף שהשתמשתי בהם
קלטת
כבל חשמל שהשתמשי בו ומפתח מיוחד שלא ישתמשתי בו...
ותבעות
מה לעשות?!?!?!
יש לי את 3 הזוגות הראשונות בד...
שורה רביעית יש לי רק קלטת
ושורה חמישית שישית יש לי...
(השורות של הפריטים בצד)
מה לעשות?!?!


Posted by Eitan E on Feb-19-2004 16:21:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
יש לי קופסא בטריה
קופסה של דיסק ונייר עם
URL
שני מפתחות זהב וכסף שהשתמשתי בהם
קלטת
כבל חשמל שהשתמשי בו ומפתח מיוחד שלא ישתמשתי בו...
ותבעות
מה לעשות?!?!?!
יש לי את 3 הזוגות הראשונות בד...
שורה רביעית יש לי רק קלטת
ושורה חמישית שישית יש לי...
(השורות של הפריטים בצד)
מה לעשות?!?!


אתה צריך למצוא מוט ברזל קטן שאיתו ועם הטבעות אתה פותח את הקופסא

לגבי האיש הרוקד והמפתח הרזרבי אין לי מושג


Posted by -CosmicFire- on Feb-19-2004 16:23:

quote:
Originally posted by Eitan E
אתה צריך למצוא מוט ברזל קטן שאיתו ועם הטבעות אתה פותח את הקופסא

לגבי האיש הרוקד והמפתח הרזרבי אין לי מושג


אני לא מבין כלוווום מהאיש הזה...
תנו עוד רמז לריקוד שלו פלייייייייז


Posted by DjChook on Feb-19-2004 16:42:

ררר אדיש שלך באמת ענק
LVL 007

פאק.. החדר האדום.. איך נכנסים ררר


Posted by Sniper on Feb-19-2004 19:48:

חייב עזרה זה משגע אותי!!!
יש לי קופסא ובטריה
אריזת דיסק רייקה ואיזה כתובת
שתי מפתחות שבהם השתמשתי
קסטה
קבל חשמל שאיתו השתמשתי
מפתח
ושתי טבעות


מישהו1@?#$@#%


Posted by -CosmicFire- on Feb-19-2004 19:51:

quote:
Originally posted by Sniper
חייב עזרה זה משגע אותי!!!
יש לי קופסא ובטריה
אריזת דיסק רייקה ואיזה כתובת
שתי מפתחות שבהם השתמשתי
קסטה
קבל חשמל שאיתו השתמשתי
מפתח
ושתי טבעות


מישהו1@?#$@#%


SAME HERE!!!!!!!!


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-19-2004 20:19:

נו סעמק אני משתגע איפה אני מוצא את הטבעת העבה יותר???


Posted by ADiSH on Feb-19-2004 20:32:

quote:
Originally posted by DjChook
ררר אדיש שלך באמת ענק
LVL 007

פאק.. החדר האדום.. איך נכנסים ררר

גמרתי את זה ממזמן אז אני משחק עוד פעם כדי להיזכר מה עשיתי...
אני תקוע עכשיו בשלב 9 עם המחשב..
לא זוכר מה עשיתי


Posted by Eitan E on Feb-19-2004 21:07:

quote:
Originally posted by ADiSH
גמרתי את זה ממזמן אז אני משחק עוד פעם כדי להיזכר מה עשיתי...
אני תקוע עכשיו בשלב 9 עם המחשב..
לא זוכר מה עשיתי


אנשים תעזרו לי במשחק החדש אני בשלב בו נמצא הגשר המכאני סידרתי את האבנים אבל אני לא יודע מה הסדר הנכון שלהם בנוסף לזה מה אני עושה עם העכבר שלכדתי האם אני משחרר אותו על האבנים שיעלה איכשהוא על הכסא

זה הרעיון היחיד שעולה לי בראש

עזרה
someone?


Posted by @yaniv@ on Feb-19-2004 21:30:

אנשיםםםםםם
אני משתגע מה הקוד של הכספתתתתתתתתת
תעזרו לי


Posted by DjChook on Feb-19-2004 22:28:

הקוד נמצא באתר שאומרים לך להכנס אליו בדף

ובזה של העכבר אתה צריך להריץ אותו על המסלול עם ה 3 בלטות
ולסדר אותם ככה שיהיה לעכבר מרווח בטוח לעבור לצד השני


Posted by ADiSH on Feb-20-2004 00:15:

עברת כבר את הקיר הירוק?


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.