TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
תחפש את הטבעות
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח קובי טמבל ורמז לגבי האיש הרוקד תסתכלו טוב טוב על הידיים ותחשבו על "מצא את המטמון" והבטריה נמצאת מסביב למיטה |
מצאתי אחת במגירה
יצאתי

תנו עוד רמזים
מה אני עושה עם הבטריה והקלטת?!
מממ אני לא מצליח להגיע מתחת למיטה משום מה, הגעתי פעם ואז זה יצא לי משם מהר ואני לא מצליח להיכנס שוב

יצאתייייייייייייייייייייייי
זה כזה טוב!
יצאתי, כמה רמזים:
יש עוד מקומות בחדר שאפשר להגיע אליהם- תחפשו עוד מקומות ללחוץ במסך ולא
רק על הצד השמאלי והימני
לווילון יש שימוש
בקשר לאיש הרוקד- תחכו שהוא יסיים, לא לקטוע אותו
לינק ע-נ-ק! חן יא מלך...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik לינק ע-נ-ק! חן יא מלך... |
אני לא מצליח להבין את הרעיון עם האיש הרוקד ובנוסף לזה יש לי מפתח רזרבי שעוד לא השתמשתי בו
מה אני עושה איתו???
כפי שאמרתי כבר בעבר
כל מה שאתה צריך לעשות זה להסתכל על הריקוד שלו עד הסוף סוף סוף
להבין את הרמז מהידיים שלו
ואז אחרי שהוא נעלם ליישם את הרמז
הנה עוד אחד די ממכר..
ישבתי על זה שעתיים עד שגמרתי..
http://server-admin.pwp.blueyonder..../nochatgame.htm
| quote: |
| Originally posted by ADiSH הנה עוד אחד די ממכר.. ישבתי על זה שעתיים עד שגמרתי.. http://server-admin.pwp.blueyonder..../nochatgame.htm |
יש לי קופסא בטריה
קופסה של דיסק ונייר עם
URL
שני מפתחות זהב וכסף שהשתמשתי בהם
קלטת
כבל חשמל שהשתמשי בו ומפתח מיוחד שלא ישתמשתי בו...
ותבעות
מה לעשות?!?!?!
יש לי את 3 הזוגות הראשונות בד...
שורה רביעית יש לי רק קלטת
ושורה חמישית שישית יש לי...
(השורות של הפריטים בצד)
מה לעשות?!?!
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- יש לי קופסא בטריה קופסה של דיסק ונייר עם URL שני מפתחות זהב וכסף שהשתמשתי בהם קלטת כבל חשמל שהשתמשי בו ומפתח מיוחד שלא ישתמשתי בו... ותבעות מה לעשות?!?!?! יש לי את 3 הזוגות הראשונות בד... שורה רביעית יש לי רק קלטת ושורה חמישית שישית יש לי... (השורות של הפריטים בצד) מה לעשות?!?! |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E אתה צריך למצוא מוט ברזל קטן שאיתו ועם הטבעות אתה פותח את הקופסא לגבי האיש הרוקד והמפתח הרזרבי אין לי מושג |
ררר אדיש שלך באמת ענק
LVL 007
פאק.. החדר האדום.. איך נכנסים ררר
חייב עזרה זה משגע אותי!!!
יש לי קופסא ובטריה
אריזת דיסק רייקה ואיזה כתובת
שתי מפתחות שבהם השתמשתי
קסטה
קבל חשמל שאיתו השתמשתי
מפתח
ושתי טבעות
מישהו1@?#$@#%
| quote: |
| Originally posted by Sniper חייב עזרה זה משגע אותי!!! יש לי קופסא ובטריה אריזת דיסק רייקה ואיזה כתובת שתי מפתחות שבהם השתמשתי קסטה קבל חשמל שאיתו השתמשתי מפתח ושתי טבעות מישהו1@?#$@#% |
נו סעמק אני משתגע איפה אני מוצא את הטבעת העבה יותר???

| quote: |
| Originally posted by DjChook ררר אדיש שלך באמת ענק LVL 007 פאק.. החדר האדום.. איך נכנסים ררר |
| quote: |
| Originally posted by ADiSH גמרתי את זה ממזמן אז אני משחק עוד פעם כדי להיזכר מה עשיתי... אני תקוע עכשיו בשלב 9 עם המחשב.. לא זוכר מה עשיתי |
אנשיםםםםםם
אני משתגע מה הקוד של הכספתתתתתתתתת
תעזרו לי
הקוד נמצא באתר שאומרים לך להכנס אליו בדף
ובזה של העכבר אתה צריך להריץ אותו על המסלול עם ה 3 בלטות
ולסדר אותם ככה שיהיה לעכבר מרווח בטוח לעבור לצד השני
עברת כבר את הקיר הירוק?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.