TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MAG Music DJ Contest 2004
Pages (2): « 1 [2]
Trek een blik belgen erbij open 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Trek een blik belgen erbij open |
Om deze topic weer ff een ontopic draai te geven:
Aardige avond, begon erg goed met de eerste 3 dj's. Goede tunes, vooral de 1e van David (hoorde dat het een productie was van zijn broer ofzo) was erg goed!
Die hardstyle troep werd mij iets te veel, wat een pokke herrie zeg 
Allemaal Lonsdale grietjes, haar strak in de staart, Hoog Nike Air Max gehalte.
Toch wel geinig om weer wat lui te zien hakken, maar die muziek mogen ze afschaffen!
Congratz David 
| Originally posted by BaRTeZ Om deze topic weer ff een ontopic draai te geven: Aardige avond, begon erg goed met de eerste 3 dj's. Goede tunes, vooral de 1e van David (hoorde dat het een productie was van zijn broer ofzo) was erg goed! Congratz David |
| Originally posted by BaRTeZ Om deze topic weer ff een ontopic draai te geven: Aardige avond, begon erg goed met de eerste 3 dj's. Goede tunes, vooral de 1e van David (hoorde dat het een productie was van zijn broer ofzo) was erg goed! Congratz David |
| Originally posted by djdavid thanx!!! zal je compliment ook doorgeven aan Daniel, mijn broer... plaatje is trouwens getiteld: 3 Colours vs Junktion - Spring of day |

| Originally posted by djdavid thanx!!! zal je compliment ook doorgeven aan Daniel, mijn broer... plaatje is trouwens getiteld: 3 Colours vs Junktion - Spring of day |

Ik vind dat de DJ Contest winnaars toch vaker op een grote podium moeten draaien (als hoofdprijs)! Dan zien we nogeens nieuw talent aan het werk...
| Originally posted by Tim81 Ik vind dat de DJ Contest winnaars toch vaker op een grote podium moeten draaien (als hoofdprijs)! Dan zien we nogeens nieuw talent aan het werk... |
Uitdaging van Partyhardy 
| Originally posted by BaRTeZ btw, Komt die track ooit uit? |
| Originally posted by ChooChoo Ik hoop het |
| Originally posted by BaRTeZ Om deze topic weer ff een ontopic draai te geven: Aardige avond, begon erg goed met de eerste 3 dj's. Goede tunes, vooral de 1e van David (hoorde dat het een productie was van zijn broer ofzo) was erg goed! |
| Originally posted by BaRTeZ kan je een sampletje online zetten? |
Maar hij zit in de set van david bij Perry O'neils show op basicbeats. Deze wordt binnenkort ook online gezet. dus..
| Originally posted by BaRTeZ Om deze topic weer ff een ontopic draai te geven: Aardige avond, begon erg goed met de eerste 3 dj's. Goede tunes, vooral de 1e van David (hoorde dat het een productie was van zijn broer ofzo) was erg goed! Die hardstyle troep werd mij iets te veel, wat een pokke herrie zeg ![]() Allemaal Lonsdale grietjes, haar strak in de staart, Hoog Nike Air Max gehalte. Toch wel geinig om weer wat lui te zien hakken, maar die muziek mogen ze afschaffen! Congratz David |
't is echt geweldig om zoveel goeie reacties over onze track te horen!
geweldig om al die goede reacties te horen!
zijn er nog TA-ers van plan mij 12 juni te komen supporten? de finale van de dj-contest wordt dan nl gehouden, wederom in de bogy'z te doetinchem(das wel jammer, te ver weg voor de meesten...)
en of spring of day uit komt...? laten we t zkr hopen, hij wordt iig zeer goed ontvangen overal 
Ze moeten dat soort dingen niet in wedstrijdweekenden organiseren, zo schiet het niet op natuurlijk 
| Originally posted by ChooChoo Heb geen webspace nu Maar hij zit in de set van david bij Perry O'neils show op basicbeats. Deze wordt binnenkort ook online gezet. dus.. |
| Originally posted by dj_spare hij staat ook al in de top 10 van perry o'neil... goed werk dus! |
Kan niet wachten om m een keer keihard in een club te horen!
| Originally posted by readman Kan niet wachten om m een keer keihard in een club te horen! 3 colours |
.............
congratz jongens, in de top 10 van Perry. Misschien iets voor EE? 
| Originally posted by djdavid 12 juni ............. |
inderdaad!

!