TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Ultravibe! on Mar-08-2004 17:05:

quote:
Originally posted by Asperge
overdag of snachts?

Een heel belangrijke vraag, als blijkt dat het overdag is, lijkt me dat een reden om niet te gaan voor mij. 's Nachts zou het best een vet feest kunnen worden denk ik.

Posted by basvh on Mar-14-2004 14:55:

en het is geworden een:........................................................................................................................................NACHTELIJK FEEST

op zich op papier dus best vet. in de lichttorens van de kuip lazers hangen en bijvoorbeeld de lampjes als strobos gebruiken !

Posted by basvh on Mar-14-2004 15:18:

quote:
Originally posted by FunkySimon
UDC wil gewoon zijn eigen Sensation hebben net als ID&T..

beetje jammer om ze op deze manier na te doen het is gewoon een sensation line up in een ander stadion..

jah klopt in hun nieuws brief stond ook: Dit gaat een sensationeel feest worden!

Posted by stampertje on Mar-14-2004 18:48:

bij deze feest omgedoopt tot:

--5 juni De Kuip Rotterdam--
Tobbedansen

Posted by stampertje on Mar-17-2004 20:31:

Het is nu officieel

Kaartjes gaan � 48,25 kosten en � 103,25 voor de VIPS onder ons.
Hierboven op zullen nog wel de standaard kosten komen.

Lijkt mij een superfeestje dus ga zeker wel

Posted by MaGiK54 on Mar-24-2004 18:11:

quote:
Originally posted by basvh
en het is geworden een:........................................................................................................................................NACHTELIJK FEEST

op zich op papier dus best vet. in de lichttorens van de kuip lazers hangen en bijvoorbeeld de lampjes als strobos gebruiken !

Dit stond op de partyscene site, het is nog zeker dat het een nachtelijk feet wordt.

Strike One UDC in afwachting van nachtelijke vergunning voor Strike One
Op 5 juni organiseert UDC een nieuw dance event in de Rotterdamse Kuip, genaamd Strike One. Op dit moment is een van de grootste dance organisatie van Nederland in afwachting van een nachtelijke vergunning voor het feest.

UDC organiseert op 5 juni een nieuw dance event in de Rotterdamse Kuip. Het feest Strike One staat al helemaal vast, alleen een vergunning om het feest 's nachts door te laten gaan ontbreekt. De Raad van State wil geen uitspraak doen in deze zaak. De weigering om uitspraak te doen heeft betrekking op de eerdere weigering van de Gemeente Rotterdam om een nachtelijke vergunning te verlenen voor het dance event.

UDC zal met een kort geding tegen de Burgermeester van Rotterdam en de Gemeente Rotterdam een laatste poging ondernemen om het evenement doorgang te laten vinden in de nacht. Ongeacht de uitspraak van de rechter vindt het evenement op 5 juni 2004 zeker overdag plaats. Met de dj's Marco V, Armin van Buuren, Michel de Hey, Sven Vath, Judge Jules, Miss Monica, Roog en vele anderen, in combinatie met een unieke locatie en een nog nooit vertoond licht- en geluidsspektakel is UDC ervan overtuigd dat Strike One een bijzonder feest wordt.

Strike One, the arrival
Kuip Rotterdam
Zaterdag 5 juni 2004
12.00 � 23.00 uur
Meer info: www.strike1.nl

Posted by visje on Mar-24-2004 20:15:

ziet er zeer vet uit nu maar hopen dat het ook snachts komt anders komt er weinig van dat licht spektakel

Posted by TranceFool on Mar-25-2004 08:02:

50 euro???????
dat vind ik erg veel geld voor deze magere line-up, mij zal je hier niet vinden.

Posted by Ferry 0 on Mar-27-2004 17:28:

Ja indd als ze Gielen & Jean nou eens van de lineup schrapten dan had ik me misschien nog bedacht

Posted by RnakR on Mar-28-2004 02:57:

somebody can tell me what this is ?!
i'll be doing a trip to holland that week, is it an event worth going ?

Posted by basvh on Mar-28-2004 07:21:

quote:
Originally posted by RnakR
somebody can tell me what this is ?!
i'll be doing a trip to holland that week, is it an event worth going ?

it is the first time that they organise that event. so don't know if it is worth the price. It is an open air football stadium.

line up:
Main:
Sven V�th
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen

Posted by franzelare on Mar-29-2004 16:38:

van mij mogen ze gielen jean en marco V schrappen, en dan kan armin techno gaan draaien

maar vrees dat het een beetje hitjes draai feest word, de line-up is te verschillend zodat de dj's allemaal niet diep kunnen geen in hun eigen stijl maar oppervlakkig moeten blijven om de boel aan de gang te houden

Posted by Chicane on Mar-29-2004 18:05:

Raad van State weigert uitspraak in zaak Strike One vs Rotterdam

Entertainmentbedrijf UDC, maakt bekend dat de Raad van State zich onbevoegd heeft verklaard om uitspraak te doen inzake Strike One vs Gemeente Rotterdam. De weigering om uitspraak te doen in deze zaak heeft betrekking op de eerdere weigering van de Gemeente Rotterdam om een nachtelijke vergunning te verlenen voor het dance event 'Strike One� dat op 5 juni 2004 zal plaats hebben in de Rotterdamse Kuip.

UDC bereikte eerder overeenstemming met politie, brandweer en het GHOR, zoals voorgeschreven in de �Handreiking Veiligheid ten behoeve van de beheersing van evenementen in Rotterdam�. Voor de te verkrijgen milieuvergunning heeft de Gemeente Rotterdam doorverwezen naar de deelgemeente IJsselmonde. Ofschoon er door UDC en Stadion Feijenoord een rapport is overgelegd waaruit blijkt dat het evenement geen geluidsoverlast zal opleveren, heeft de deelgemeente IJsselmonde een gedoogvergunning geweigerd, zonder daarvoor een motivering te geven.

�In een door UDC aangespannen kort geding heeft de voorzieningenrechter de zaak doorverwezen naar de voorzitter van de Afdeling Rechtspraak van de Raad van State. Deze laatste heeft zich onbevoegd verklaard nog voordat de zaak in een zitting was behandeld. Dat levert een voor Nederlands bestuursrechterlijk begrip unieke situatie op omdat zowel de gewone rechter als de bestuursrechter weigeren een beslissing te geven omtrent het besluit van de deelgemeente IJsselmonde� aldus mr O. Hammerstein die de zaak namens UDC behartigd.

Mr Hammerstein van Spong Advocaten Amsterdam zal, nu geen recht gesproken wordt, namens UDC een gewoon kort geding aanspannen tegen de Burgermeester van Rotterdam en de Gemeente Rotterdam in een laatste poging het evenement doorgang te laten vinden in de nacht. Ongeacht de uitspraak van de rechter zal het evenement op 5 juni 2004 doorgang vinden.

UDC hoopt met deze gerechtelijke procedure alsnog de medewerking van de Gemeente Rotterdam af te dwingen voor voortzetting van Strike One in de nachtelijke uren bij de gewone rechter nu in de bestuursrechtelijke procedures de betrokken rechters weigeren een beslissing te geven.

van ID&T bij elkaar geraapt

---

Ik wil hier eigenlijk wel bij zijn, Secret Cinema weer eens live op een verdienstelijke plek bij een groot feest. Alleen tja.. Jean kan best lekker draaien, laatste keer dat ik hem hoorde was alleen al weer een jaar of 2 terug bij impulz outdoor.. toen wassie echt lekker bezig. Judge Jules kan beter vervangen voor Angelic, daar hebben we meer aan en tja, Gielen die moet maar weer eens met de naald van Sven gaan spelen en niet met een Concorde naald

Posted by Magic83 on Mar-31-2004 09:15:

Wel beetje veel geld voor zo'n standaard line-up Ronald van Gelderen wil ik wel zien maar niet voor 50 euro. Daarbij komt dat het nog maar afwachten hoe het geluid is in de Kuip aangezien daar volgens mij nog geen dance feest is geweest...

Posted by Fkwebeman on Mar-31-2004 10:31:

Het geluid zal vast wel goed zijn, er worden vaker concerten gegegeven..
In de arena en gelredome was het ook goed toch?

Posted by Magic83 on Apr-01-2004 20:37:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het geluid zal vast wel goed zijn, er worden vaker concerten gegegeven..
In de arena en gelredome was het ook goed toch?

Mjah concerten zijn heel anders, geeft echt geen garantie. Weet niet of je wel eens naar een concert in de Arena bent geweest, dat klinkt echt voor geen meter. Terwijl het geluid van sensation er weer geweldig is.

Posted by Fkwebeman on Apr-01-2004 21:49:

quote:
Mjah concerten zijn heel anders, geeft echt geen garantie. Weet niet of je wel eens naar een concert in de Arena bent geweest, dat klinkt echt voor geen meter. Terwijl het geluid van sensation er weer geweldig is

Dat bedoelde ik eigenlijk ook met Gelredome en Arena, de dance feesten die er gegeven zijn hadden wel goed geluid..
In de Kuip zal dat niet anders zijn, mits de opstelling van apparatuur net zo goed is lijkt me..

Posted by Magic83 on Apr-02-2004 07:44:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met Gelredome en Arena, de dance feesten die er gegeven zijn hadden wel goed geluid..
In de Kuip zal dat niet anders zijn, mits de opstelling van apparatuur net zo goed is lijkt me..

Hoop ut

Posted by M_Peror on Apr-08-2004 07:16:

Ze maken d'r wel flink werk van bij UDC zeg! (Zie site: www.strike1.nl). Nounou, een feest met een story-line... compleet met filmpjes van "sightings". Filmpjes zijn wel lachen eigenlijk Als je zelf een leuke maakt kun je VIP-kaarten winnen.
Verder spreekt de line-up me op zich wel aan, maar hij is idd wel erg divers en ik vrees (net als veel anderen hier) moeilijkheden om die op elkaar aan te laten sluiten. Maar mocht ze dat lukken wordt dit een topfeest, want over locatie, licht en geluid maak ik me weinig zorgen.

Posted by RnakR on Apr-25-2004 00:25:

so what happens with this event ? no one talks about it ? thx

Posted by HiGH_NrG on Apr-25-2004 01:03:

quote:
Originally posted by RnakR
so what happens with this event ? no one talks about it ? thx

So your conclusion: If nobody talks about an event, it won't happen? Pffff

Posted by RnakR on Apr-25-2004 02:59:

what's that "pfff" ????

excuse me it just happens that i'm from canada, i don't speak dutch so i can't read the infos about that party, and that i actually want to visit your country, hoping dutch people are not all like you (and i don't think so)

Posted by eieregooie on Apr-25-2004 03:15:

No, we're not all tall blondes

Posted by Chicane on Apr-25-2004 08:24:

we all watch southpark here now & then...

"Here put this paper back over your face Ugly Bob, your face is so terribly hidious.."

Posted by RnakR on May-25-2004 19:26:

so is this event still going on
and worth to go

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »