TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Ries'79 on Feb-21-2004 13:05:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Traffic komt er dus niet op naar alle waarschijnlijkheid... zou ik ook dom vinden
Nyana en Adagio wel... Genoeg ruimte nog voor wat magistrale meesterwerkjes naar ik zo dacht

Vraag me af hoe je aan die info komt! Tis allemaal speculeren! Zou niet weten waarom traffic er niet op komt te staan! Niet dat het mijn favo plaat is, maar t is wel een productie die er op hoort! Was met flight 643 en urban train ook die waren ook al lang uit voordat het album kwam!

zou eerder denken dat adagio er niet op komt te staan is namelijk een remix en geen eigen track!

Posted by Donna on Feb-21-2004 14:12:

Nouh dan hoop ik dat Glanis zn speculaties dik in orde zijn

En 2 be honest zou t voor Tijs zelf ook beter zijn als ie Traffic er lekker uit zou laten..
Het wordt namelijk tijd om de silence weer s op te heffen daggik zo

Posted by eieregooie on Feb-21-2004 15:05:

quote:
Originally posted by Ries'79
zou eerder denken dat adagio er niet op komt te staan is namelijk een remix en geen eigen track!

Ohja?

Een remix van wie? Van William Orbit zeker?

Posted by Phat B on Feb-21-2004 15:20:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ohja?

Een remix van wie? Van William Orbit zeker?

inderdaad, tis geen remix maar een eigen bewerking van een klassiek stuk van Barber (wie?). En omdat die gast al te lang dood is mag je probleemloos zijn muziek jatten, dus tis gewoon Ti�sto - Adagio for strings. Prima dus voor op t album

Posted by eieregooie on Feb-21-2004 20:19:

quote:
Originally posted by Phat B
Barber (wie?)

Samuel Barber om precies te zijn

Posted by Ding Chavez on Feb-22-2004 11:25:

[offtopic]
Phat B het is Made by Monkeys - I Try (Attention Deficit's Hear No Evil Remix). Er is geen G&D remix van
[/offtopic]

carry on

Posted by PCP2017 on Feb-24-2004 10:09:

quote:
Originally posted by Phat B
inderdaad, tis geen remix maar een eigen bewerking van een klassiek stuk van Barber (wie?). En omdat die gast al te lang dood is mag je probleemloos zijn muziek jatten, dus tis gewoon Ti�sto - Adagio for strings. Prima dus voor op t album

Mr.Barber is pas twintig jaar terug overleden ofzo, dus probleemloos zijn muziek jatten gaat alleen online ben ik bang
De muziek van Orff's "Carmina Burana" mocht een paar jaar geleden ook niet ongevraagd gebruikt worden, bleek achteraf bij een of ander nummertje, weet even niet meer welke track dat was!
En Orff is ook pas 20j kassiewijlen.
Heeft Tiesto die Adagio track officieel uitgebracht op Vinyl?
(Hij is al van TiC vorig jaar!)
Indien dat niet zo is, denk ik ook niet dat ie er de rechten voor heeft.
Zoizo komen er, net zoals op IMM, denk ik geen remixes op te staan!
Maar wie weet...

Posted by sndh on Feb-24-2004 11:32:

ik heb tijdens een herdenking eens adagio gehoord, door een orkest zeg maar, nou dat geeft je echt kippenvel hoor, in een enorme kerk... wow!
vind die tiesto rmx ook gewoon echt compleet niets. Ferry heeft het nog aardig gedaan, maar die tiesto is gewoon veel te techy.

Posted by Subsonik on Feb-24-2004 11:43:

quote:
Originally posted by PCP2017
Mr.Barber is pas twintig jaar terug overleden ofzo, dus probleemloos zijn muziek jatten gaat alleen online ben ik bang
De muziek van Orff's "Carmina Burana" mocht een paar jaar geleden ook niet ongevraagd gebruikt worden, bleek achteraf bij een of ander nummertje, weet even niet meer welke track dat was!
En Orff is ook pas 20j kassiewijlen.
Heeft Tiesto die Adagio track officieel uitgebracht op Vinyl?
(Hij is al van TiC vorig jaar!)
Indien dat niet zo is, denk ik ook niet dat ie er de rechten voor heeft.
Zoizo komen er, net zoals op IMM, denk ik geen remixes op te staan!
Maar wie weet...

Zolang je geen sample's gebruikt van iemand anders is het geen probleem, het is gewoon een cover nu, en die zijn er miljoenen, is niet strafbaar

Posted by M_Peror on Feb-24-2004 15:52:

quote:
Originally posted by PCP2017
(Off-topic) Als ik me goed herinner was dat Apotheosis - Oh Fortuna

Posted by eieregooie on Feb-25-2004 05:06:

quote:
Originally posted by Subsonik
Zolang je geen sample's gebruikt van iemand anders is het geen probleem, het is gewoon een cover nu, en die zijn er miljoenen, is niet strafbaar

Een cover mag je spelen, maar als je em wilt uitbrengen moet je er volgens mij wel rechten voor hebben, vandaar die 100(?) jaar regel. (pin me er niet op vast)

Als Ti�sto dan Adagio For Strings op z'n album wil zetten moetie er misschien wel rechten voor hebben, maar dat maakt het nog geen remix... Dus wat dat betreft kannie gewoon op zen album. Mits ie de rechten dus heeft.

Posted by basvh on Feb-25-2004 10:37:

quote:
Originally posted by eieregooie
Een cover mag je spelen, maar als je em wilt uitbrengen moet je er volgens mij wel rechten voor hebben, vandaar die 100(?) jaar regel. (pin me er niet op vast)

als ik me niet vergis is 77 jaar na het overlijden van de maker van het liedje het nummer rechten vrij

Posted by SnuggLe on Feb-25-2004 13:27:

quote:
Originally posted by M_Peror
(Off-topic) Als ik me goed herinner was dat Apotheosis - Oh Fortuna

(Off-topic)
Jaaaaaaaaaaa, vette oldschool!
Houseparty 2! Dat is gaaf!

Ontopic:
99 % van wat er tegenwoordig uitkomt in de popmuziek is een cover. Daar poep ik echt op. Het mooiste daarbij was een keer toen ik een DJ op de radio hoorde zeggen: "Ja dames en heren dat was Rollergirl met I Love You More, een cover van het orgineel van Paul Elstak!"
LOL LOL LOL!

Posted by moogwai on Feb-26-2004 11:02:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Traffic komt er dus niet op naar alle waarschijnlijkheid... zou ik ook dom vinden
Nyana en Adagio wel... Fairlight aka Dream Machine ook niet want is van Ton
Nummer van de Coca Cola... nummer van BT
das 4 tracks met zekerheid

Genoeg ruimte nog voor wat magistrale meesterwerkjes naar ik zo dacht

Je weet het nooit met die Dj's.. Traffic is wel een must voor het grote publiek en the Flight stond ook op In My Memory.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ontopic:
99 % van wat er tegenwoordig uitkomt in de popmuziek is een cover. Daar poep ik echt op. Het mooiste daarbij was een keer toen ik een DJ op de radio hoorde zeggen: "Ja dames en heren dat was Rollergirl met I Love You More, een cover van het orgineel van Paul Elstak!"
LOL LOL LOL!

Net zoals bij Idols... waar iedereen "Heaven" van Do zong

Posted by Chicane on Feb-26-2004 14:12:

quote:
Originally posted by moogwai
Net zoals bij Idols... waar iedereen "Heaven" van Do zong

Correctie: van Brian Adams..

Posted by AlFerox on Feb-26-2004 14:21:

quote:
Originally posted by Chicane
Correctie: van Brian Adams..

van dj sammy toch??

Posted by HardKiller on Feb-26-2004 16:11:

quote:
Originally posted by AlFerox
van dj sammy toch??

Bryan Adams heeft dj sammy gecoverd!

Posted by Remy D on Feb-26-2004 16:21:

Kan niet wachten op deze mijlpaal.

Posted by eieregooie on Feb-27-2004 05:22:

quote:
Originally posted by Remy D
Kan niet wachten op deze mijlpaal.

Als Tijs de verwachtingen waarmaakt zitten we straks allemaal met een "mijlpaal"

Posted by Phat B on Mar-01-2004 20:01:

Deze tracks staan zeker op 'Just Be':

Ti�sto - Adagio For strings
Ti�sto - Feat BT - Love Comes
Ti�sto - Feat Josh Gabriel - Onbekent nog
Ti�sto - Searching (das die van de vorige cc-reclame, toch?)
Ti�sto - Walking on clouds

allee, volgens tiestoworld.nl dan he

ben nu toch wel errug nieuwsgierig aant worden he

Posted by Asperge on Mar-01-2004 20:09:

geilllll! kan nu al niet wachten! dit wordt me toch een meesterwerkje!

en dan moet er ook nog een vette releaseparty komen natuurlijk

Posted by Phat B on Mar-01-2004 20:31:

quote:
Originally posted by Asperge
en dan moet er ook nog een vette releaseparty komen natuurlijk

Uiteraard!!!!!!

[offtopic]
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Phat B het is Made by Monkeys - I Try (Attention Deficit's Hear No Evil Remix). Er is geen G&D remix van

je hebt helemaal gelijk, my bad! Ik was in de war omdat Dresden er wel mee te maken heeft. Maar goed, life goes on

[/offtopic]

Posted by NoisyNeil on Mar-02-2004 16:50:

Hello! Tiesto - Just Be

Ik hoop dat het iets voorstelt, want Tijs kan het wel, ... maar met nummers als 'Flight 643' en 'Traffic' laat je het in mijn ogen toch een beetje afweten, waarom niet de goede nummers op de radio laten verschijnen, zoals 'Magik Journey' of 'Close 2 You' ... Tijs wil geld verdienen, ... ik hoop dus van harte dat dat niet aan ze nieuwe cd is af te horen, want deze gozer heeft zoveel in zijn mars!

Posted by Phat B on Mar-02-2004 17:24:

Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by NoisyNeil
waarom niet de goede nummers op de radio laten verschijnen, zoals 'Magik Journey' of 'Close 2 You' ... Tijs wil geld verdienen, ...

inderdaad ja, en de tere kinderzieltjes die de top40 bepalen zijn zulke muziek niet gewend. Dus is er niet genoeg geld op te verdienen...

ma om nou te zeggen dat flight 643 en traffic niets voorstellen

Posted by tango on Mar-02-2004 17:52:

Ik vraag me alleen af waarom de release date op een zondag is? Is er de 15de een release party geplant ofzo, dat dan na 00.00 uur de cd in de verkoop gaat? Ik zou niet weten hoe ze het anders willen doen.

grtz,
TNG

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »