TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release Album van AvB
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Magic83 on Mar-10-2004 14:53:

Inderdaad, voor ons is het misschien niets vernieuwend maar de 'all-round' tranceliefhebber (dus niet addict) zal denk ik helemaal flippen als ie satellite etc hoort

Posted by Asperge on Mar-10-2004 15:38:

nette tracklist hoor

Posted by ambs on Mar-10-2004 16:58:

niet vernieuwend maar ik vind echt 95% van die tracks geweldig! Maar tegenwoordig wordt het ook makkelijk om verwend te zijn... door asot en door het downloaden natuurlijk... Maar deze cd heb ik al ge "pre-ordered" op amazon.com

Posted by M_Peror on Mar-11-2004 08:33:

Voor de doorgewinterde ASOT-addict idd niet veel nieuws onder de zon maar dat had je natuurlijk ook niet verwacht met een cd die ASOT heet zeker of wel?

Blijft staan dat het een collectie behoorlijk vette nummers is en zo'n cd voegt toch wel net wat toe boven een gedownload setje... denk dat ik 'm wel ga halen dus.

Persoonlijk vind ik 't een beetje jammer dat hij voor de original A&B remix van Satellite heeft gekozen. Hoewel die ook erg lekker is vond ik de remix van Markus Schulz nog net ietsje mooier (Mazzo! ). Hoewel de A&B remix waarschijnlijk qua stijl wel beter past tussen Alba en Spiral.

Wel fijn dat Perry goed is vertegenwoordigd op dit cd-tje... en terecht!

Posted by moogwai on Mar-11-2004 09:11:

quote:
Originally posted by M_Peror
Persoonlijk vind ik 't een beetje jammer dat hij voor de original A&B remix van Satellite heeft gekozen. Hoewel die ook erg lekker is vond ik de remix van Markus Schulz nog net ietsje mooier (Mazzo! ). Hoewel de A&B remix waarschijnlijk qua stijl wel beter past tussen Alba en Spiral.

Maar de MS remix staat dan ook op de compilatie van Markus. Gelukkig maar! Er staan trouwens amper tracks (of net een andere remix) op die op beide albums staan, anders krijg je toch teveel van het zelfde.

Maar nu ik ff kijk... onderstaand rijtje
09. Active Sight - The Search For Freedom
10. Super 8 � Alba
11. Oceanlab � Satellite (Original Above & Beyond Remix)
12. Robert Nickson � Spiral
13. Armin van Buuren feat. Justine Suissa � Burned With Desire (Rising Star Remix)

Posted by Chicane on Mar-11-2004 09:46:

Live in elkaar gemixt met reason.. weer 2cd's in een dozijn cd gadverdamme..

Net als universal religion is dit gewoon een willekeurige ASOT aflevering op cd geperst, CD1 komt overeen met het eerste uur en CD2 met het tweede uur. Troep� == Armada

Pages (2): « 1 [2]