TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
Pages (2): « 1 [2]

Posted by AirPole on Feb-21-2004 20:30:

Unhappy

Aha, dat wist ik niet, dat ie op Innercity zo draait, naja... ja kan ik nog een beetje inkomen...

Wist ik niet joh, maar op Sensation zal hij waarschijnlijk toch meer Trance draaien..
We zien wel...

Cheerio

Posted by Smirnoff on Feb-22-2004 01:45:

Staat ie op black of white

Posted by HBtje on Feb-22-2004 13:08:

hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst.... vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt

of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t

Posted by franzelare on Feb-22-2004 13:19:

quote:
Originally posted by HBtje
hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst.... vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt

of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t

die kans is groot, want het stond ook al op Pf dat het op zijn site stond. als het dan nog niet bevestigd is dan is de kans wel groot dat ze hem gevraagd hebben het er af te halen

Posted by HBtje on Feb-22-2004 13:26:

quote:
Originally posted by franzelare
die kans is groot, want het stond ook al op Pf dat het op zijn site stond. als het dan nog niet bevestigd is dan is de kans wel groot dat ze hem gevraagd hebben het er af te halen

hmm ja idd dat klinkt dan ook wel logisch..... alleen vraag ik me dan af waarom zn gig op mysteryland dan nog wel op zn site vermeld staat..............

Posted by TranceFool on Feb-22-2004 13:38:

quote:
Originally posted by HBtje
hmm ja idd dat klinkt dan ook wel logisch..... alleen vraag ik me dan af waarom zn gig op mysteryland dan nog wel op zn site vermeld staat..............

Omdat ID&T de line-up van het gehypte Sensation zo lang mogelijk geheim wil houden
Op Mysteryland draaien tig DJ's dus maakt het niet zoveel uit dat daar de naam van PVD al staat, denkik

Posted by jp on Feb-22-2004 14:36:

screenshot

Dan ben ik echt benieuwd wie de andere dj's & acts zijn...

Posted by Cosmic on Feb-22-2004 17:02:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Staat ie op black of white

White, kijk maar naar de datum. White is altijd voor Black.

Posted by jp on Feb-24-2004 20:40:

55 euro voor Mysteryland

50000 ipv 40000 bezoekers

reken maar uit

Maar goed, vorig jaar was wel een topfeest (met dank aan God)

Posted by Jimmy on Feb-24-2004 21:52:

Heeft Paul van Dyk ooit eerder op Sensation gedraaid?

Posted by ryo on Feb-24-2004 22:01:

quote:
Originally posted by Jimmy
Heeft Paul van Dyk ooit eerder op Sensation gedraaid?

Voor zover ik weet niet.

Posted by Fkwebeman on Feb-24-2004 23:10:

Nee, PvD heeft nooit eerder op Sensation gedraaid..

Pages (2): « 1 [2]