TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
Pages (2): « 1 [2]
Aha, dat wist ik niet, dat ie op Innercity zo draait, naja... ja kan ik nog een beetje inkomen...
Wist ik niet joh, maar op Sensation zal hij waarschijnlijk toch meer Trance draaien..
We zien wel...
Cheerio
Staat ie op black of white 

hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst....
vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt 
of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t 
| quote: |
| Originally posted by HBtje hmmmmmm en daarnet las ik dan op de site van paul van dyk dat zijn gig op sensation weer weg is van zn gig-lijst.... vaaaaaag naja ff afwachten maar wat t nou wordt ![]() of is id$t aant fucken en moest paul het van zn website afhalen..... naja wel erg lame dan van id$t |
| Originally posted by franzelare die kans is groot, want het stond ook al op Pf dat het op zijn site stond. als het dan nog niet bevestigd is dan is de kans wel groot dat ze hem gevraagd hebben het er af te halen |
| Originally posted by HBtje hmm ja idd dat klinkt dan ook wel logisch..... alleen vraag ik me dan af waarom zn gig op mysteryland dan nog wel op zn site vermeld staat.............. |

screenshot
Dan ben ik echt benieuwd wie de andere dj's & acts zijn...
| Originally posted by Smirnoff Staat ie op black of white ![]() ![]() ![]() |
55 euro voor Mysteryland
50000 ipv 40000 bezoekers
reken maar uit
Maar goed, vorig jaar was wel een topfeest (met dank aan God) 
Heeft Paul van Dyk ooit eerder op Sensation gedraaid?
| Originally posted by Jimmy Heeft Paul van Dyk ooit eerder op Sensation gedraaid? |
Nee, PvD heeft nooit eerder op Sensation gedraaid..