TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T krijgt 3 daags festival 'voor jeugdig publiek'......
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SnuggLe on Mar-04-2004 19:06:

quote:
Originally posted by magrec
Juist een slimme zet van id&t er zijn een boel mensen die niet naar lowlands gaan of naar pinkpop of naar mysteryland en deze mensen trek je nu naar njoy....

Ik denk dat dit met de juiste promotie wel een kans van slagen heeft. Mij zul je er iig niet zien.

Lowlands is tegelijk met Mysteryland, heeeeeeeeeel handig gepland :S
Niet alleen qua bezoekers, maar vooral qua licht/geluid en dat soort shit: al die bedrijven kiezen zeker weten voor Lowlands, dat is allang geregeld. Hebbie dit jaar een Mysteryland zonder licht/geluid, handig
ID&T regels dat sowieso niet handig met bedrijven met licht/geluid. Hoorde dat ze een paar bedrijven niet wilden betaald/nog steeds niet hadden betaald, waardoor die bedrijven bijna failliet zijn. Handig :S

Posted by TranceFool on Mar-04-2004 20:13:

Mag dan wel slim bedacht zijn.....ik vind het eigenlijk best wel triest dan ID&T zoiets organiseert

Posted by Asperge on Mar-04-2004 20:46:

Hier ga ik dus NIET heen

(al had ik hoop dat het een leuk meerdaags dance-event zou worden )

Posted by Jesse on Mar-04-2004 21:08:

quote:
Originally posted by basvh
Jesse hebben we toch verkeerde plaats gekozen voor MEM

ZO idd ja!!

3e en 4e jaars studenten, de NHTV zegt dat het een nieuwe opleiding binnen NL is

Maar dat zijn de betere samenwerkingsprojecten, daar kan onze school'leiding' nog een voorbeeld aan nemen!

Posted by eieregooie on Mar-05-2004 16:54:

quote:
Originally posted by Duke2003
het wordt nog erger dan ik dacht. het wordt een echt kinderfestival dus eigenlijk. maar dan wel weer dana ook de kindertjes vinden haar vet ofzo? echt jammer dat het zo kinderachtig wordt, ik had gehoopt dat er eindelijk iets voor de 15 tot 18 groep zou komen maar nee. en hoe wil je met dit concept ooit 40.000 mensen (of hoeveel het er zijn) trekken...

Wat is dit nou weer voor bullshit reply... Alleen omdat jij het niet eleet genoeg vindt zou het opeens kinderachtig zijn? Kom op man...

en JA, kindertjes van boven de 16 vinden Dana cool, en ja, ik denk wel dat dit goed vol zal raken... Juist omdat het zo mainstream is. En ik vinnet juist wel ok van ID&T dat ze eens iets anders proberen

En als ze de programmering een beetje ok in elkaar steken ga ik misschien ook nog wel een dagje erheen

Je moet het zien als een popfestival, niet als een dancefestival... Dan is het zo slecht nog niet hoor...

Pages (2): « 1 [2]