TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vem ska med på kryssningen?
Pages (2): « 1 [2]
jag uppdaterade listan nu med vilka som ska käka buffé, så säg till om nån mer ska göra det 
när är en lagom tid att käka buffé? min första kryssning och har ingen riktig koll på när djs börjar spela och sånt, man vill ju inte behöva stressa.
jag ska dj:a så jag bör nog hänga med
och ni kan skriva upp Can också.. 
| quote: |
| Originally posted by Funfrock när är en lagom tid att käka buffé? min första kryssning och har ingen riktig koll på när djs börjar spela och sånt, man vill ju inte behöva stressa. |
klart man ska me....
Jag ska med! Det ska bli kul att träffa er som man inte stött på innan.
Listan börjar bli lång, men längre kan den bli
Ingen mer som ska med? 
gruff..antar att det inte finns nått burgerking ombord
e ju en av höjdpunkterna efter varje utgång..bk lr ett gäng korvar hos nån korvgubbe i nått hörn...e grovt skräpmatsberoende nuförtiden

jag ska med med ...
(även om jag just i skrivande stund har 39 graders feber och jävligt ont i halsen ...)
| Originally posted by jofawe jag ska med med ... (även om jag just i skrivande stund har 39 graders feber och jävligt ont i halsen ...) |

Välkomna till Sverige till dom...
| Originally posted by SteveTranz4ever Ta ett varmt skönt bad Drick te Byt sängkläder Drick vatten Ät mat & gärna vitamin tillskott Kom på kryssningen. Har precis vart å mött upp Scul (Martijn) och hans kompis Wouter på centralstation och tog med dom på El Grande Tour of Sthlm a´la Steve ![]() Dom kommer bo hos mig nu några dagar för att sen hänga med på kryssen... Kul med Hollänskt besök Välkomna till Sverige till dom... |

jag komm på några fler som ska med.
gate42, jace, (nya)tryggve a.k.a evggyrt
Re: Vem ska med på kryssningen?
| Originally posted by reveal [* = äter buffé] |

Japp, jag ska käka buffé. Vi har bokat in oss på sittningen kl 20. Måste ju ladda så man orkar hela natten 
jag och mina vänner har också bokat in oss på buffé då 
I MORGON SÅ JÄVLAR I MIG SMÄLLER DET!!! w0000000000000000000000000t!!!!!!!!!!

| Originally posted by DJ_Laszlo I MORGON SÅ JÄVLAR I MIG SMÄLLER DET!!! w0000000000000000000000000t!!!!!!!!!! |
det där var ingen snäll bild :P
Faaaaaaaaan vad kul det ska bli!!!!!
verkligen längtat efter en chans att få se AvB och nu får man 4 timmar med honom
imöörn blire techno-räjv 
| Originally posted by jofawe det där var ingen snäll bild :P |