TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
okej, hur många blir det som vill ha t-shirts då?
jag kan lungt ta en långärmad och en kortärmad när det blir aktuellt...
Så..nu har jag mailat att jag är intresserad iaf 
ni vet väl att Knomaden fixat t-skirts billigt som faen ... han känner ju en tillverkare i Uganda (ja ja, långt, men billigare!!)
Själv är jag intresserad av en T 
beroende på modellen e jag intresserad av iallafall en t-shirt... möjligtvis en långärmad också.. beror liksom på ekonomin.. hehe 
köper la säkerligen en t-shirt iallafall.. men vill ha rätt modell o inte nån vanlig slapp t-shirt som jag aldrig kommer ha på mig
Pjox :
Jag är troligen intresserad beror på modellen. Och hur små dom finns i :P
Vet änuu inte om jag i så fall är intresserad av en t-skirt elller långärmad eller både och. Beror som sackt på modell och hur många pengar jag har. Men nån måste jag i alla fall ha 
/Pjox
| quote: |
| Originally posted by Vizay Beror som sackt /Pjox |
även jag vet att det här är felskriven
| quote: |
Originally posted by ScuL även jag vet att det här är felskriven |

Jag är definitivt intresserad!
Ska skicka in beställning snarast om det inte redan är för sent?
HAr varit iväg och sedan sjuk så jag har missat en hel del av vad som pågått här den senaste veckan...
| quote: |
| Originally posted by Smeagol DEN har ar felskrivEN DET har ar felskrivET eller felstavat (-ad) ar nog vad du menar egentligen. ![]() Vill inte lata som en MesserSmith nu (- Det heter faktiskt Besserwisser!) men jag har fatt intryck av du garna vill bli rattad. |
| quote: |
| Originally posted by Smeagol Vill inte lata som en MesserSmith nu |

| quote: |
Originally posted by ScuL även jag vet att det här är felskriven |
Har du det?
Vad har det här med SWETA-tröjorna att göra? 
| quote: |
| Originally posted by Pjox hört talas om dyslexi? |
hehe det är lugnt 
| quote: |
| Originally posted by Treo Undras om inte det stavas Messerschmidt för den delen ![]() Beträffande tröja så är jag på så länge det _inte_ gäller tight modell.. |
Finns det nån bild på hur den kommer att se ut nu då?
Har precis räknat och vi är uppe i totalt ca.21-22 tröjor...
De e långt kvar till 100... då bör tilläggas att många har beställt 2 eller tre tröjor så denna tråden bör bli sticky så fler ser den men sen kanske de e många som bangar när inte deras favorit i omröstningen vann
Jag köper gärna en t-shirt..
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har precis räknat och vi är uppe i totalt ca.21-22 tröjor... De e långt kvar till 100... då bör tilläggas att många har beställt 2 eller tre tröjor så denna tråden bör bli sticky så fler ser den men sen kanske de e många som bangar när inte deras favorit i omröstningen vann |
| quote: |
| Originally posted by dbl har du kollat i tråden eller till dem som har mailat dig?? för jag har nämligen inte skickat ett mail |
hm oops..missat å skicka mail..e på G
dock så undrar jag fortf...även fast tröjorna finns i xs-xl så kan det ju va olika modeller..tex kortare ärm å tajt osv...går det å få i tight lr e det "vanlig" modell vi pratar om????
Folk glömmer inte att maila intresse?
Så här ser det ut för tillfället vilka som vill ha kortärmade och långärmade tröjjor
| quote: |
Unis..............1lång...1kort beaversweede..........1kort Aendy......................2kort NooN.......................1kort powell............1lång DJ_Laszlo.................2kort BrainmaN.......1lång...1kort cviper............1lång...2kort jeremy1084...1lång...1kort reveal......................2kort mjz...............1lång...1kort JayBee..........1lång...1kort dbl................1lång...1kort Gylle........................1kort Strumpie..................1kort |
skulle jag inte ha en långärmad? har jag bestämt för mig 
men det var fanimej en jävligt dålig uppslutning, så många som varit med o röstat o påverkat, så vill ingen ha... pissmunk 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.