TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by mjz on Feb-29-2004 17:56:

okej, hur många blir det som vill ha t-shirts då?

jag kan lungt ta en långärmad och en kortärmad när det blir aktuellt...


Posted by Jeremy H on Feb-29-2004 18:27:

Så..nu har jag mailat att jag är intresserad iaf


Posted by jofawe on Feb-29-2004 22:03:

ni vet väl att Knomaden fixat t-skirts billigt som faen ... han känner ju en tillverkare i Uganda (ja ja, långt, men billigare!!)

Själv är jag intresserad av en T


Posted by dbl on Feb-29-2004 22:29:

beroende på modellen e jag intresserad av iallafall en t-shirt... möjligtvis en långärmad också.. beror liksom på ekonomin.. hehe

köper la säkerligen en t-shirt iallafall.. men vill ha rätt modell o inte nån vanlig slapp t-shirt som jag aldrig kommer ha på mig


Posted by Vizay on Feb-29-2004 22:57:

Pjox :

Jag är troligen intresserad beror på modellen. Och hur små dom finns i :P
Vet änuu inte om jag i så fall är intresserad av en t-skirt elller långärmad eller både och. Beror som sackt på modell och hur många pengar jag har. Men nån måste jag i alla fall ha

/Pjox


Posted by ScuL on Mar-01-2004 10:42:

quote:
Originally posted by Vizay
Beror som sackt
/Pjox

även jag vet att det här är felskriven


Posted by Smeagol on Mar-01-2004 10:49:

quote:
Originally posted by ScuL
även jag vet att det här är felskriven


DEN har ar felskrivEN

DET har ar felskrivET

eller felstavat (-ad) ar nog vad du menar egentligen.

Vill inte lata som en MesserSmith nu (- Det heter faktiskt Besserwisser!) men jag har fatt intryck av du garna vill bli rattad.


Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-03-2004 10:28:

Jag är definitivt intresserad!
Ska skicka in beställning snarast om det inte redan är för sent?

HAr varit iväg och sedan sjuk så jag har missat en hel del av vad som pågått här den senaste veckan...


Posted by ScuL on Mar-03-2004 10:52:

quote:
Originally posted by Smeagol
DEN har ar felskrivEN

DET har ar felskrivET

eller felstavat (-ad) ar nog vad du menar egentligen.

Vill inte lata som en MesserSmith nu (- Det heter faktiskt Besserwisser!) men jag har fatt intryck av du garna vill bli rattad.


ja men jag är ju inte svenskt :P
men jag blir gärna rättad


Posted by Treo on Mar-03-2004 17:38:

quote:
Originally posted by Smeagol
Vill inte lata som en MesserSmith nu


Undras om inte det stavas Messerschmidt för den delen

Beträffande tröja så är jag på så länge det _inte_ gäller tight modell..


Posted by Pjox on Mar-03-2004 18:27:

quote:
Originally posted by ScuL
även jag vet att det här är felskriven


hört talas om dyslexi?


Posted by reveal on Mar-03-2004 18:29:

Har du det?


Posted by NooN on Mar-03-2004 18:48:

Vad har det här med SWETA-tröjorna att göra?


Posted by ScuL on Mar-03-2004 20:13:

quote:
Originally posted by Pjox
hört talas om dyslexi?

ah självklart förlåt men jag menade inte illa


Posted by Pjox on Mar-03-2004 20:14:

hehe det är lugnt


Posted by SteveTranz4ever on Mar-03-2004 20:40:

quote:
Originally posted by Treo
Undras om inte det stavas Messerschmidt för den delen

Beträffande tröja så är jag på så länge det _inte_ gäller tight modell..
Kommer finnas i storlekar från XS till XL


Posted by St_Andrew on Mar-03-2004 20:41:

Finns det nån bild på hur den kommer att se ut nu då?


Posted by SteveTranz4ever on Mar-03-2004 22:39:

Har precis räknat och vi är uppe i totalt ca.21-22 tröjor...

De e långt kvar till 100... då bör tilläggas att många har beställt 2 eller tre tröjor så denna tråden bör bli sticky så fler ser den men sen kanske de e många som bangar när inte deras favorit i omröstningen vann


Posted by ExOn on Mar-03-2004 22:43:

Jag köper gärna en t-shirt..


Posted by dbl on Mar-03-2004 22:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har precis räknat och vi är uppe i totalt ca.21-22 tröjor...

De e långt kvar till 100... då bör tilläggas att många har beställt 2 eller tre tröjor så denna tråden bör bli sticky så fler ser den men sen kanske de e många som bangar när inte deras favorit i omröstningen vann


har du kollat i tråden eller till dem som har mailat dig??
för jag har nämligen inte skickat ett mail


Posted by SteveTranz4ever on Mar-03-2004 22:58:

quote:
Originally posted by dbl
har du kollat i tråden eller till dem som har mailat dig??
för jag har nämligen inte skickat ett mail

Jag räknar bara mailen jag får


Posted by Amnezia on Mar-04-2004 07:55:

hm oops..missat å skicka mail..e på G dock så undrar jag fortf...även fast tröjorna finns i xs-xl så kan det ju va olika modeller..tex kortare ärm å tajt osv...går det å få i tight lr e det "vanlig" modell vi pratar om????


Posted by reveal on Mar-18-2004 14:25:

Folk glömmer inte att maila intresse?


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2004 16:32:

Så här ser det ut för tillfället vilka som vill ha kortärmade och långärmade tröjjor
quote:

Unis..............1lång...1kort
beaversweede..........1kort
Aendy......................2kort
NooN.......................1kort
powell............1lång
DJ_Laszlo.................2kort
BrainmaN.......1lång...1kort
cviper............1lång...2kort
jeremy1084...1lång...1kort
reveal......................2kort
mjz...............1lång...1kort
JayBee..........1lång...1kort
dbl................1lång...1kort
Gylle........................1kort
Strumpie..................1kort


Posted by reveal on Mar-18-2004 16:40:

skulle jag inte ha en långärmad? har jag bestämt för mig

men det var fanimej en jävligt dålig uppslutning, så många som varit med o röstat o påverkat, så vill ingen ha... pissmunk


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.