TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Versace hade delvis denna �sikt om tiesto efter nacka, men s� var man p� creamfields o s�g honom spela. d� fattar jag varf�r han e v�rldens b�sta dj, killen dansar o har sig... artist!!! |
hmmm, Digweed har jag jag inte sett p� �r och dar s� honom kan jag t�nka mig att se faktiskt. �ven om han inte komma spela samma som han gjorde 1997.
Tiesto har jag sett 3 g�nger och det r�cker f�r mig. Corsten s�g jag i Vancouver f�r snart ett �r sedan och det var ju inte fy skam men inget jag absolut m�ste se igen tro jag.
G�r inte att ogilla Digweed f�r han har skapat en av tidernas st�rsta anthems. Heaven Scent. Bara f�r det �r han v�rd att buga inf�r 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 G�r inte att ogilla Digweed f�r han har skapat en av tidernas st�rsta anthems. Heaven Scent. Bara f�r det �r han v�rd att buga inf�r |
Digweed ser jag mer �n g�rna, jag gillar han stil skarpt och �lskar hans blandning av prog och tribal. Dessutom har ju killen en av v�rldens b�sta radioshower som jag f�rs�ker lyssna p� s� ofta som m�jligt.
digweed vill jag se. har f�ljt hans kiss100 show maniskt varje vecka
tills mercuryservern �kade sina regler f�r ett tag sedan. fr�gan �r snarare om man har r�d att �ka till stockholm...