TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Amnezia on Feb-26-2004 19:51:

quote:
Originally posted by Versace
hade delvis denna �sikt om tiesto efter nacka, men s� var man p� creamfields o s�g honom spela.
d� fattar jag varf�r han e v�rldens b�sta dj, killen dansar o har sig...
artist!!!

kan f�rst� att han g�r bra mkt b�ttre fr�n sig p� ett j�tte event som creamfields � andra klubbar runt omkring sina hemtrakter
men ger inte direkt n�n respekt lr f�r�ndrar min bild av honom n�r han beter sig som han g�r n�r han bes�ker ett "mindre" land f�r en spelning...
skillnaden e att d�r skulle han f� vilda protester mot sig och h�r i sverige har de flesta i publiken inga krav alls s�l�nge han lirar lite trallv�nlig trance � har en namnbricka det st�r tiesto p�

kommer aldrig tycka att han e v�rd ben�mningen "v�rldens b�sta dj" f�r finns s� m�nga fler mindre k�nda me verkliga skills f�r jockandet....g�ller inte bara tiesto, utan m�nga av de st�rsta "djsarna" gled ju in p� banan genom sina produceringar...
men tiesto �r v�l den som e mest �verskattad, dj topp100 listan visar kanske vem som e mest popul�r men inte bevis p� vem som e den b�sta djn.....

Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-27-2004 12:29:

hmmm, Digweed har jag jag inte sett p� �r och dar s� honom kan jag t�nka mig att se faktiskt. �ven om han inte komma spela samma som han gjorde 1997.

Tiesto har jag sett 3 g�nger och det r�cker f�r mig. Corsten s�g jag i Vancouver f�r snart ett �r sedan och det var ju inte fy skam men inget jag absolut m�ste se igen tro jag.

Posted by RebeL9 on Feb-27-2004 19:46:

G�r inte att ogilla Digweed f�r han har skapat en av tidernas st�rsta anthems. Heaven Scent. Bara f�r det �r han v�rd att buga inf�r

Posted by Laszlo on Feb-29-2004 13:01:

quote:
Originally posted by RebeL9
G�r inte att ogilla Digweed f�r han har skapat en av tidernas st�rsta anthems. Heaven Scent. Bara f�r det �r han v�rd att buga inf�r

Det �r v�l inte s� "bara"?

Posted by lonne on Feb-29-2004 14:40:

Digweed ser jag mer �n g�rna, jag gillar han stil skarpt och �lskar hans blandning av prog och tribal. Dessutom har ju killen en av v�rldens b�sta radioshower som jag f�rs�ker lyssna p� s� ofta som m�jligt.

Posted by el_vez on Feb-29-2004 21:34:

digweed vill jag se. har f�ljt hans kiss100 show maniskt varje vecka
tills mercuryservern �kade sina regler f�r ett tag sedan. fr�gan �r snarare om man har r�d att �ka till stockholm...

Pages (2): « 1 [2]