TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto Solo Tour 2001
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Remy D on Aug-14-2001 17:15:

Re: Re: Tiesto Solo Tour 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Dan ben ik van de paty. De Palace is toch altijd wel lache!! Mooie chica's, dat is echt onvoorstelbaar.

GReeTZ

Zekers, Groningen is echt een stad vol met geile BABES

Maar dan zou ik jou makkelijk kunnen tegenkomen want zo groot is het niet.

En hij draait pas om 24:00 dus dan eerst ff lekker wat bier halen in "De Drie Gezusters", ook een hele toffe tent.

Maar eerst ff 8 sep er gewoon op zaterdag heen om ff te kijken wat er van de verbouwing is geworden.

Posted by Donna on Aug-15-2001 14:35:

quote:
en bedankt

Mja ik zie dat gewoon zo,net zoals veel jongeren zich erover verbazen dat ik als girlie van 30 nog naar parties ga,terwijl ze er zelf niet eens inkomen en in dat soort clubs gewoon t liefst ppl van 21 en ouder hebben,of je nu jong of wat ouder bent,t heeft allemaal zn voor en nadelen denk ik,maar zoals me vaak gezegt wordt van:sjeem op jou leeftijd nog naar feesten das toch wel lollig als ze bij de deur juist diegene een fijne weg terug naar huis wensen en mij een prettige avond in de club wensen:P

Posted by eXos on Aug-15-2001 15:28:

Re: Re: Re: Tiesto Solo Tour 2001

quote:
Originally posted by Remy D

Zekers, Groningen is echt een stad vol met geile BABES

Maar dan zou ik jou makkelijk kunnen tegenkomen want zo groot is het niet.

En hij draait pas om 24:00 dus dan eerst ff lekker wat bier halen in "De Drie Gezusters", ook een hele toffe tent.

Dat zou maar zo kunne ja. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

"De Drie Gezusters" is altijd wel lache ja. FF goedkoop indrinken of whatever je ook doet en dan vet stappen in de Palace. En daarna je lekker volvreten bij de FEBO om de hoek HEHE LOL

Posted by Dr Mystical on Aug-15-2001 16:21:

Re: Tiesto Solo Tour 2001

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
8/11 Winkel van Sinkel, Utrecht

Hier was ik dus bij! Deze week had ik introductie van Utrecht (georganiseerd door de universiteit en hoge school van Utrecht). Kon ik mooi gratis 2 uur naar Tiesto toe
Dat zijn nog eens mooie introducties.

Posted by Siesta on Aug-15-2001 17:04:

Re: Re: Tiesto Solo Tour 2001

quote:
Originally posted by Dr Mystical

Hier was ik dus bij! Deze week had ik introductie van Utrecht (georganiseerd door de universiteit en hoge school van Utrecht). Kon ik mooi gratis 2 uur naar Tiesto toe
Dat zijn nog eens mooie introducties.

das idd gaaf

Posted by Dj Alpha on Aug-15-2001 17:49:

De in Arnhem..
MOOOIIIIIIII hehehe

Kan ik m weer es opzoeken

Pages (2): « 1 [2]