TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vanavond: Perry O'Neil @ ID&T Radio
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Donna on Feb-28-2004 23:43:

G&D gaak niet eens vergelijken met Marcus Schulz,die zijn nu al zolang goed bezig dat ze hebben bewezen de titel topproducers te verdienen.

Al zolang mensen onder de indruk weten te houden en aan de top te blijven in deze madworld qua producenten en hun producten is GIGAntisch imo.

Posted by Little Theseus on Mar-04-2004 11:21:

quote:
Originally posted by Chicane
Omdat?

Luister maar wat setjes van Tiesto in 2003, met platen als Airport in zn tracklists

En natuurlijk Traffic!

Niet dat Armin wel goed heeft geproduceerd in 2003 imo maar da's een ander verhaal.

Posted by franzelare on Mar-07-2004 09:27:

jammer dat ik net weg was op vakantie
had perry best weer willen horen, zijn vorige set tijdens asot was wel lekker!

het is gewoon een aardige normale gast die nog best leuk plaats kan maken en plaatjes kan draaien

Posted by Jappio on Mar-10-2004 13:48:

quote:
Originally posted by DjRV
wat is dit voor een onzin? op welk moment is het belangrijker geworden of een dj vriendelijk met een as the world turns lachje na of voor zijn set handjes schud dan zijn kwaliteiten achter de tafels?
vroegah op wildlife liep tiesto ook gewoon tussen de feestgangers,maar hij is inmiddels op zo'n nivo dat ie evenveel publiek kan trekken als madonna of u2. Is bono dan ook maar een lul omdat ie na zijn optreden niet stagedived in het publiek om met iedereen ff gezellig te doen?

Dat is misschien ook wel de reden dat tiesto hier minder populair is dan hij was Kan me de tijd ook nog wel herinneren dat het nog mogelijk was om gezellig een praatje te maken met een dj als tiesto. En de hype die nu rond tiesto hangt gaat echt wel weer weg hoor.. De volgende dj wordt op dat moment gehyped en zo gaat t maar door tis toch juist mooi om weer nieuwe talenten aan de top te zien komen snap jullie negatieve houding in deze niet altijd..

Posted by total woot on Mar-10-2004 15:49:

quote:
Originally posted by DjRV
wat is dit voor een onzin? op welk moment is het belangrijker geworden of een dj vriendelijk met een as the world turns lachje na of voor zijn set handjes schud dan zijn kwaliteiten achter de tafels?

Dat is altijd al net zo belangrijk geweest, het zou immers vrij hypocriet zijn alleen naar je fans te lachen als je staat te draaien, en we weten allemaal dat je nergens komt zonder een vriendelijke lach...

quote:

vroegah op wildlife liep tiesto ook gewoon tussen de feestgangers,maar hij is inmiddels op zo'n nivo dat ie evenveel publiek kan trekken als madonna of u2. Is bono dan ook maar een lul omdat ie na zijn optreden niet stagedived in het publiek om met iedereen ff gezellig te doen?

A) Hoezeer ik de kwaliteiten van Dhr Verwest ook waardeer, hij is niet in staat evenveel publiek te trekken als U2 of Madonna (das alleen het geval in dit kikkerlandje).

B) Wat heeft de hoeveelheid publiek die je kunt trekken in vredesnaam te maken met de manier waarop je met je fans omgaat? Als ik jou woorden goed begrijp, worden fans minder belangrijk naar mate het er meer worden...

Posted by Bouma-Bros on Mar-10-2004 16:36:

quote:
Originally posted by Donna
Alleen t feit al dat de Bouma crew overloopt laat zien wie real is en wie fake

Wat wil je hier mee zeggen?

ElSandro

Posted by Fkwebeman on Mar-11-2004 13:20:

quote:
Originally posted by Donna

En Tiesto zn kaarsje uit? Die komt zometeen echt wel weer een aardig kampvuurtje bouwen hoor.
..........en Tijs kijkt ook verder dan zn neus lang is.

He'll be back 4 more and better

Hij pakt dit jaar vast gewoon weer de Award, zeker omdat hij weer met een album komt.
Zolang hij op veel feesten blijft draaien.
Wel jammer idd, dat hij minder contact heeft met het publiek, dwz op een Solo hier in Groningen kwam hij rustig van zijn plekje om ff gezellig met iedereen mee te dansen.. nu zou hij dat niet meer kunnen doen, puur omdat hij dan gewoonweg niet meer terugkomt om een nieuw plaatje erop te leggen.
Teveel publiek dat puur voor de populaire dj komt en niet voor zijn muziek, dat is ook de reden dat platen als traffic en airport er nog steed ingegooid worden, hetgeen mij persoonlijk niet zoveel uitmaakt, als ik maar een topnacht heb gehad. Ik hoef niet met alle geweld een set te horen waar ik 3 weken later nog wakker van lig omdat ik 4 nummers niet kon ID-en..

Posted by SnuggLe on Mar-11-2004 15:22:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik hoef niet met alle geweld een set te horen waar ik 3 weken later nog wakker van lig omdat ik 4 nummers niet kon ID-en..

Om met de woorden van RemyD te spreken:
Dat soort RUKKERS heb je wel ja.

Triest.

Posted by Fkwebeman on Mar-11-2004 15:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Om met de woorden van RemyD te spreken:
Dat soort RUKKERS heb je wel ja.

Triest.

ach, hoe meer hoe beter, dan word het weer wat rustiger bij dj's als tiesto

Posted by Jappio on Mar-11-2004 15:39:

quote:
Originally posted by total woot

B) Wat heeft de hoeveelheid publiek die je kunt trekken in vredesnaam te maken met de manier waarop je met je fans omgaat? Als ik jou woorden goed begrijp, worden fans minder belangrijk naar mate het er meer worden...

naja t gaat een beetje een lastig verhaal worden om 40.000 man een handje te geven op een avond en dan ook nog je plaatjes trouw te blijven draaien

en ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog steeds 1 van de spontaanste dj's vind.. kon me nog een x in hollywood herinneren dat ie het halve interieur weggaf met zn handtekening erop

Posted by total woot on Mar-11-2004 17:02:

quote:
Originally posted by Jappio
naja t gaat een beetje een lastig verhaal worden om 40.000 man een handje te geven op een avond en dan ook nog je plaatjes trouw te blijven draaien

True... maar dat is ook al moeilijk in een volle asta...

quote:

en ik moet eerlijk zeggen dat ik m nog steeds 1 van de spontaanste dj's vind.. kon me nog een x in hollywood herinneren dat ie het halve interieur weggaf met zn handtekening erop

Whehe, dat was idd mooi!

Posted by Dj Lex on Mar-11-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Jappio

Hij gaf me een portemonnee en ik mijn handtekening. Of was het nou andersom

Pages (2): « 1 [2]