TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag har blivit pappa
Pages (2): « 1 [2]
Grattis Nordlight!!
Att bli f�r�lder verkar vara en s�n d�r obeskrivlig k�nsla som man inte kan f�rklara.
GRATTIS! 
blev sj�lv morbror nyligen... det var schysst.
Alla sl�ktingar har alltid dumpat sina barn p� mig f�r jag var alla sm�barns favvo kusin... Vete fan varf�r, men dom drogs till mig.. 
Grattis dude 
oj oj oj, riktigt stort...sv�rt � f�rest�lla sig men de m�ste va underbart 
grattis till den lille krabaten iaf, s�t va han ocks�
(iofs finns de inte m�nga nyf�dda ungar som inte e s�ta men iaf
)
H�mskt mycket grattis. kul me barn.
hoppas han blir lugnare �n va minsa sm�br�der �r bara
| quote: |
| Originally posted by NordLight Han kommer nog att heta Jonathan och h�r kommer en bild. |

Grattis! M�ste k�nnas stort... 
Kan t�nka mig att det m�ste k�nnas helt fantastiskt att verkligen f� f�ra liv vidare...
Grattis man!
gratulerar mannen!
hoppas han f�ljer pappas fotsp�r med musiken! 
WOOOW VA COOLT !
V�R F�RSTA TA-FARSA!!! 
Som dioxys sa: hoppas han ocks� lyssnar p� trance sen

| Originally posted by JayBee hmmm han ser ut som en klippsk gosse. han blir s�kert en professor i biotechnokemi eller n�got ![]() Enligt de senaste ber�kningarna s� f�r�ndras tydligen mannen lika mycket kemiskt som kvinnan efter att ha f�tt ett barn. Coolt tycker jag iomed att ingenting h�nder fysiskt i kroppen. Men hur k�nner du dig nu nordlight? k�nner du dig annorlunda? mer kvinnlig kanske eller mer ansvarsfull eller n�got. vet inte riktigt vad symptonen utav "barn" �r. |
, men livet f�r helt klart ett nytt perspektiv. Jag f�rmodar att v�rderingsgrunden �ndras n�got �t ett mer traditionellt kvinnligt h�ll. Sen �r det ju bara att inse... man kan vara hur h�rd som helst ("Call in the marines!"), men n�r man ser det h�r lilla hj�lpl�sa knytet s� blir man bl�dig som aldrig f�rut. Om det nu �r manligt eller kvinnligt �verl�ter jag till andra att bed�ma
.
Stora gratulationer till dig och frugan!
Jag r�knar med att han f�r en ordentlig musik-skolning i hemmet 
grattis till ungen, han �r gullig ocks�, joppas allt allt g�r bra o dut vet resten
Grattis mannen!
Vilket kliv 
Jag �nskar er och barnet all lycka i v�rlden
p�tal om barn f�rresten..
n�n som vet vad destiny cards e f�r n�got???
iallafall s� ska jag enligt det bli en bra pappa 
hade jag bara h�rt det hade jag inte brytt mig s� mycket om det, men allt annat st�mde p� mig enligt korten... dem visste t.om. vilken typ av tjejer jag gillar
hehe 
�n en g�ng ett stort tack f�r alla gratulationer!
Inskolningen har b�rjat...han lyssnar p� Solarcoaster just nu.
Greetz
NordLight
| Originally posted by NordLight Inskolningen har b�rjat...han lyssnar p� Solarcoaster just nu. |

T�nk dig att han -om tio till femton �r- surfar runt och hittar den h�r tr�den (eller n�n arkiverad version av den). Konstigt det m�ste k�nnas. 
| Originally posted by NordLight Inskolningen har b�rjat...han lyssnar p� Solarcoaster just nu. |

va tycker mamma om solarcoaster d�? 
| Originally posted by reveal Har du registrerat honom p� TA �nnu? |
va roligt 
| Originally posted by Glorie hehe, grymt!!! ![]() va tycker mamma om solarcoaster d�? ![]() |
hohoho va roligt ![]() i "Svenska folket-tr�den" Namn: Jonathan �lder: f�dd 2004 f�rebild: pappa favortidryck: mj�lk (mammas) favoritmat: mj�lk och pur� pysslar med: tr�nar motoriken, spr�kstudier, hemma och softar favortif�rg: b�bisbl� favoritproducent: vet ej ska: bli stor vill: ha mat �r: s�t |
| Originally posted by NordLight Mamma �lskar Solarcoaster! Nu m�ste jag regga honom! Greetz NL |

| Originally posted by U121 (k�p backup-tangentbord just in case att han visar trummistendenser :P) |