TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Mikä kolahtaa ?
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Tekeekö UNKLE pääsääntöisesti breikkitrancea?
| quote: |
| Originally posted by BetaFactory Tekeekö UNKLE pääsääntöisesti breikkitrancea? |
| Originally posted by Kinde Beloved - Sweet Harmony (Northern People rmx) |
| Originally posted by GrimReaper Jos et vielä tiedä, tuo kyseinen versio jota kuuntelet on muuten koko nimeltään "virallisesti" (Kosmas Epsilon & Zorz 'Northern People' Bootleg Mix). |
Joo olen kuullu myös tuon remiksin ja pari muuta Kosmaksen tuotosta ja ne on ainakin ollu tosi hyviä ja kauniita. Miten mahtaa olla tuon rmxin whitelabel-julkasun laita, olisikohan edes sitä saatavilla? Esim. myös John Digweed ja Sasha on myös soittanu kyseistä miksiä joskus seteissään.
| Originally posted by GrimReaper Joo olen kuullu myös tuon remiksin ja pari muuta Kosmaksen tuotosta ja ne on ainakin ollu tosi hyviä ja kauniita. Miten mahtaa olla tuon rmxin whitelabel-julkasun laita, olisikohan edes sitä saatavilla? Esim. myös John Digweed ja Sasha on myös soittanu kyseistä miksiä joskus seteissään. |
on se niin väärin... Progehousen oraakkeli Progsounds kertoi tosta seuraavaa:| quote: |
| The are no confirmed plans for a release... yet. Also, there are two versions. It's been updated and reworked to sound even better. |
On se niin väärin!!!
Miks aina kaikki hyvät jää julkasematta!!??
| Originally posted by Mr.Mystery Teinpä tylsiä työ-öitä varten tuommoisen reilun nelituntisen mixauksen: |
| Originally posted by afastest Millä teet nämä miksaukset? |
| Originally posted by GrimReaper CD-sinkusta en tiedä mutta sekä UNKLE Remix että UNKLE Instrumental löytyvät Ian Brownin "Remixes Of The Spheres" -albumilta jossa on pääasiassa "Music Of The Spheres" -albumin kappaleita remiksattuna. |
kolahtaa
teknoa ja elektronista:
Jean Michel Jarre
Kraftwerk (tsekatkaa albumi The Mix)
Prodigy
Daft Punk
Astral Projection
Infected Mushroom
Nine Inch Nails
Thunderdome kokoelmat- (Vanhempi hollanti hc techno)
myös rock ja metalli:
Megadeth - kaikki vanhat aina Countdown To Extinctioniin asti
Metallica - kaikki aina "black" albumiin asti
Iron Maiden -kaikki putoaa kympillä
Queensryche - levyt: Empire ja Operation Mindcrime
Billy Idol - levy: Cyberpunk
Zen Cafe' - lähestulkoon kaikki biisit (viimeksi ostettu levy Vuokralainen sain Tornion Rebel Music:sta käytettynä 8,50 E)
Viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa siirtymässä pois siitä melodisimmasta ja kiksuimmasta trancesta. Kuitenkin viime aikoina olen pari kertaa saanut mahdollisuuden kuunnella tuota Nadjanema-biisiä. Tekijän nimi ei nyt tule mieleen, mutta biisi on ihan ok.
EDIT: The Infinity Project tekee myös kelvollista goatrancea. Suosittelen. Minulta löytyy pari niiden biisiä CD:ltä nimeltään The Yellow LP.
| Originally posted by BetaFactory Viime vuoden aikana olen pikkuhiljaa siirtymässä pois siitä melodisimmasta ja kiksuimmasta trancesta. Kuitenkin viime aikoina olen pari kertaa saanut mahdollisuuden kuunnella tuota Nadjanema-biisiä. Tekijän nimi ei nyt tule mieleen, mutta biisi on ihan ok. |
Just tuo.
Junkie XL - Beauty Never Fades on semmonen biisi, joka ei alusta asti kolahtanut. Mutta nyt on asia aivan toisin päin. 
BPT - Moody [Futureshock Remix]
Hieno bassline kertakaikkiaan.
Muuten pidän suuremmasta osasta Futureshockin tuotannoista.
Juu Futureshock on tehnyt/tekee pääasiassa loistavaa matskua ja remixejä. Koneistossa olen nähnyt kerran, olikos se 2001 muistaakseni vielä silloin kun oltiin Kupittaan puistossa.
Mun suosikki Futureshock on Underworld - Jumbo (Futureshock Worlds Apart Remix), todella kaunis remiksi jo alunperinkin kauniista biisistä. Miesvokaali ei uponnut heti alussa mutta nyt sekin on OK ja tykkään.
Siitä Futureshockin Sparcista tykkäsin joskus todella paljon. Mitkä ovat Futureshockin melodisimmat biisit, anyone?
Tässä muutama "kolahtava" biisi.
Airbase - Genie (Original sekä Michael Splint vs. F&W remix)
Altitude - Altitude (S.H.O.K.K. remix)
Asys - Acid nightmare
Basic Dawn - Pure thrust (Nu-NRG remix)
Blank & Jones - Desire (Accuface remix)
Carbon Based - Cyclone
Cool Grey - Infected
DJ Kim - Jetlag
DJ Shredda - Chainsaw
H2J - East and central
Kessler - Dyson
Lorenzo De Preti - Who wants some
Marco Zaffarano - Weltklang (Speech Lab remix)
Ramond - Infinity (Russenmafia remix)
Shanty & DOK - London town
Sunblind - Believe (Nu-NRG remix)
Thomas Rubin - Cold night (DJ Scot Project remix)
Meikäläistä kolauttaa myös mm. klassinen, black metal ja death metal.
Futureshock - Frequency / On My Mind ovat myös laadukkaita tekeleitä. Jälkimmäisessä hyvät mies voxut.
Taas vanha biisi: SLP - Supernova. Progempaa matksua mutta pirun hienoa sellaista.
Kyllä viime päivinä on uponnut hempeä proge ja rikkobiitti, kuten yleensäkin. Kiksu on jäänyt vähemmälle muutamaa TA-tuotantoa lukuunottamatta.
Flash Brothers - Release Time (Benz & MD Remix)
Origene - Sanctuary (Harry "Lemon8" Lemon Remix)
The Age Of Love - The Age Of Love (Wrecked Angle Remix)
Chakra - I Am (Wrecked Angle Remix)
Alphablue - Beyond Reality (v1.6)
Alphablue - A New Day (Alphablue's After Dawn Mix)
Kunhan vain nuo Wrecked Angle remiksit julkastaisiin joku päivä!! 
| Originally posted by GrimReaper Kunhan vain nuo Wrecked Angle remiksit julkastaisiin joku päivä!! |
Hyviä kyllä ovat!
Firewall - Kilimanjaro
DJ.Tab - Verso/Radiate 
Minä en tiennyt sitä, että TAB on julkaissut aivan omaa kamaa TAB-tagin alla. Pidetään mielessä.
Ja toiseen keskusteluaiheen viitaten, juuri tällä hetkellä kolahtaa Huoratron - Male Bonding. Aivan sikamagee electrobiisi. 
| Originally posted by BetaFactory Minä en tiennyt sitä, että TAB on julkaissut aivan omaa kamaa TAB-tagin alla. Pidetään mielessä. |