TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- download newe album TIESTO
Pages (2): « 1 [2]
het ligt aan jou ja 

, je moet "naar map kopieren" doen
GreetZ GERRIT!!
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta het ligt aan jou ja ![]() ![]() , je moet "naar map kopieren" doenGreetZ GERRIT!! |
| Originally posted by Blik ja, is misschien ook wel logisch dat die niet gemixed is, maar ��n ding, we zijn toch wel sneller dan RMF h�???? |

KEY DAN FLEX!!!!!!
| Originally posted by Blik ok, ik probeer het iest duidelijker uit te leggen, je doet al je mp3tjes in Winamp, normaal komt er dan meteen de tijd erbij te staan van hoelang het nummer duurt toch?? bijvoorbeeld het eerste nummer van Tiesto duurt 8:34, maar bij het 2de nummer komt er geen tijd te staan.........en normaal kun je dus ook vooruit spoelen bij een nummer, maar dat kan bij die nummers dus ook niet, en als je dan naar de file-info gaat kijken staat er dat het nummer maar 1 seconde duurt en dat is dus irritant want ik wil meestal bij nieuwe liedjes meteen naar het midden van het nummer want dan hoor je eigenlijk vrijwel meteen of het nummer goed is..........snap je het nu een beetje (of iemand anders......????) |
hey bedankt he Siesta. Ben nu bezig met binnen halen
| Originally posted by Dj Lex hey bedankt he Siesta. Ben nu bezig met binnen halen |
Jezus wat gaat dat langzaam zeg.
Nou Glanis ook bedankt dan he 
| Originally posted by Dj Lex Jezus wat gaat dat langzaam zeg. Nou Glanis ook bedankt dan he |
| Originally posted by DJ_Siesta langzaam? ik probeerde zonet ff en k haalde 300 kb/s zal wel aan jou liggen |
| Originally posted by Dj Lex ja lag aan mij was aan het uppen naar myplay. Daar wordt ie langzaam van he |

tzal dan ook wel aan mij liggen
ik heb ook dat probleem van die passwords als ik de link klik krijg ik zoon kader waar ik dat op moet invullen!
ok de user naam is internet en het wachtwoord vul ik dan maar bende in! maar hij doet het echt niet!
plzz help want ook al vinden mensen de cd niet goed ik wil er dan toch wel zelf ook even over oordelen!<
ps kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen hoe dat fokking RMF werkt want ik snap er de ballen van
mzzl
ok tijs
je moet er eerst voor zorgen dat je niet aan het downloaden bent van tptp.cjb.net als je dat niet doet zou het toch moeten lukken
RMF: meld je aan zodat je op het forum kunt posten, hetzelfde als dat je hier hebt gedaan dus, dan kun je naar DOTD gaan en die dingen downloaden, simple as that!!!
werk echt niet
ik was niet aan het downen van die site en toch werkt het niet??
anyone?
ps. bilk thanxx
Volgens mij is die site nie meer open voor ons..
WIe hem nog nodig heeft stuurt mij maar een pm okay.. ik heb em nog op snelle server staan 
Re: werk echt niet
| Originally posted by tijs08 ik was niet aan het downen van die site en toch werkt het niet?? anyone? ps. bilk thanxx |
, lees die andere thread ff dan (promo whores)
Jezus wat is die cd goed zeg!!!!
En dat zijn allemaal nieuwe nummers he? niet oude van hem ofzo? Jezus wat lekkere nummers staan erop.
| Originally posted by Dj Lex Jezus wat is die cd goed zeg!!!! En dat zijn allemaal nieuwe nummers he? niet oude van hem ofzo? Jezus wat lekkere nummers staan erop. |