TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto op Pinkpop
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by moogwai on May-30-2004 19:21:

hehe wel cool dit. Violist en vocalist zijn idd niet geweldig, maar live zal 't wel te pruimen zijn Was bij TiC ook zo.

Urban Train nu


Posted by Subsonik on May-30-2004 19:25:

brrrrr viool vonk nog wel geinig, maar dit wijf mag van mij het podium afgerost worden. (als ze begint te praten lijkt die stem btw op de vocal Kai Tracid - Liquid Sky's vind ik)

en waarom staat tiesto er als special d bij? hele tyd net doen oftie bezig is, terwijl hij de platen gewoon compleet 8 minuten draait en dan er een pissimpele overgang tegenaan gooit (die zelfs ernaast liep bij de eerste)


Posted by basvh on May-30-2004 19:27:

nyana nu! al ben ik de lijn in tiesto zijn set nu al kwijt. maar goed waarschijnlijk is daar als je er zelf staat toch anders


Posted by moogwai on May-30-2004 19:27:

Volgens mij is Tijs begonnen met een set waarin hij alleen maar z'n eigen producties draait


Posted by Hitman on May-30-2004 19:27:

Hoe hype ik mijn album? zie je 'm denken... Gewoon alle platen draaien die erop staan Dat wijf houdt nu in ieder geval haar bakkes


Posted by magrec on May-30-2004 19:28:

Hij gaat toch niet alleen maar eigen nummers draaien he??

haha owja als we het over my little pony melodie�n hebben...


Posted by Freezel on May-30-2004 19:32:

De vinyltjes liggen er ook voor de sier De booth staat ook heerlijk stabiel, vandaar dat hij enkel cd's draait denk ik (niks mis mee verder)


Posted by Subsonik on May-30-2004 19:32:

hmm het begint leuker te worden nu


Posted by Hitman on May-30-2004 19:33:

Mark Norman?


Posted by Subsonik on May-30-2004 19:34:

muahaha, dacht dat de caranaval al afgelopen was voor dit jaar


HEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOO


Posted by Freezel on May-30-2004 19:34:

HEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


LOL


Posted by basvh on May-30-2004 19:35:

wat een schraal publiek zeg! heee hoooo. ik wist het al toen ik al die pinkpoppers zaterdag ochtend in trein zag!


Posted by Hitman on May-30-2004 19:35:

OOOOOEEHHHH-OOOOOOOOOOEEEHHH!!!!


Posted by Freezel on May-30-2004 19:36:

Die mistte we ook nog:


oe oe oe oe


Posted by moogwai on May-30-2004 19:37:



Heehoo is toch vet uit??? Heb het al eeuwen niet meer gehoord


Posted by moogwai on May-30-2004 19:38:

Erg vette track nu zeg!!


Posted by magrec on May-30-2004 19:39:

Naja je kunt zeggen wat je wilt maar op dit moment sluit een dj pinkpop af op zodagavond en het publiek gaat helemaal los. Respect...


Posted by eieregooie on May-30-2004 19:40:

juh... maar ik dacht dattie alleen eigen producties zou draaien

Blijkbaar niet dus...

Heeee hoooo...


Posted by moogwai on May-30-2004 19:45:

Nou, het klinkt nog behoorlijk tiesto's.. of beter gezegd Geert Huininks


Posted by Subsonik on May-30-2004 19:47:

klinkt goed die bootleg


Posted by eieregooie on May-30-2004 19:48:

true had alleen nie verwacht dattie zo snel na zen album weer met nieuw spul zou komen...


Posted by Freezel on May-30-2004 19:50:

quote:
Originally posted by eieregooie
true had alleen nie verwacht dattie zo snel na zen album weer met nieuw spul zou komen...


Mss nummers die het album niet gehaald hebben ofzo?


Posted by magrec on May-30-2004 19:51:

Dit klinkt goed. lekkere plaat...


Posted by Subsonik on May-30-2004 19:53:

en dan was het dan....waarom zou hij maar 45 minuten willen laten uitzenden??


Posted by Opti on May-30-2004 19:53:

De laatsste plaat was Dallas 4 PM toch...?


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.