TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto gaat trouwen
Pages (2): « 1 [2]

Posted by snitz on Mar-04-2004 21:11:

WHOEOEOEOE!!! Nou mag tijs legaal neuken of zou die het al doen voor het huwelijk

Posted by SnuggLe on Mar-04-2004 21:57:

quote:
Originally posted by Jimmy
zeker, de producers worden ondergewaardeerd lijkt het soms. Maar Tiesto heeft toch een aantal (hele) goeie platen gemaakt? En nee, dan heb ik het niet over traffic of lethal industry.

Dat zeg ik ook helemaal niet! Hij kan ook wel redelijk produceren! Met die post had ik het NIET speciaal over tiesto, over dat veel dj's alleen maar plaatjes draaien.

quote:
Originally posted by TranceFool
Ja DJ�s afkraken als ze beroemd zijn is zo makkelijk he
Vind het erg raar als je geen respect hebt voor de DJ die de Nederlandse trance-scene groot heeft gebracht. Niet echt gek dat die nu ook een breder publiek wil bereiken en daar geld mee wil verdienen.

Dat je zijn stijl nu niet meer kan waarderen ok......ik vind dat Tiesto de laatste tijd ook niet echt goed bezig is. Maar ik vind het nogal kinderachtig om em maar iedere keer af te zeiken, hou het dan lekker bij je eigen muziek

He, waar heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Tiesto?
Dat heb ik zeer zeker wel!! Hij is een hele grote goede dj, maar de laatste jaren niet meer geheel mijn smaak , ik vind het jammer dat hij de keuze heeft gemaakt om zo een product te worden.
Maar ik weet dat het niet zo makkelijk allemaal ligt.
Maar ik ehb zeker nog respect voor hem!

quote:
de manier om aan het grote geld te komen tegenwoordig is door commercieel te gaan. Die dj's die snuggle opnoemde zullen nooit rijk worden als ze niet enige vorm van commercie of producten.

Die lijst was ook maar een geintje joh
Daarom staat de erbij.

Posted by Teknikol on Mar-04-2004 22:41:

tiesto discussie #999999

komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem.

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 06:52:

quote:
Originally posted by Teknikol
tiesto discussie #999999

komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem.

Tsja als we niet meer mogen discussieren over dingen zoals Tiesto, ID&T enzo dan is het forum ook zo dood, niet??
En breng JIJ dan eens wat goede onderwerpen in 'ter discussie'??
Zo niet, zeg dan ook niets over wat er wel op het forum staat. Altijd makkelijk te zeggen wat "verkeerd" is.

Zelfingenomen? Nee hoor, realistisch!

Posted by Ding Chavez on Mar-05-2004 09:13:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Tiesto heeft ook een management...

quote:
Originally posted by FunkySimon
ja maar ik denk dat thijs het het meeste voor het zeggen heeft hoor

Tuurlijk, z'n management zal niks achter z'n rug doen, maar jij dicht em uitstekend zakelijk talent toe terwijl je daar volgens mij z'n management credit voor moet geven.
En natuurlijk, er is niks mis met bakken geld verdienen, wie wil het niet en al helemaal als je bakken geld kunt verdienen met iets dat je ontzettend leuk vindt.
Helaas vind ik dan dat tegelijkertijd de hele sfeer bij z'n sets weg is door het publiek dat aangetrokken wordt. Noem me een zeikertje, een hoog-in-de-bol figuur maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder.

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 10:14:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Helaas vind ik dan dat tegelijkertijd de hele sfeer bij z'n sets weg is door het publiek dat aangetrokken wordt. Noem me een zeikertje, een hoog-in-de-bol figuur maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder.

Daar ben ik het mee eens....
Hij trekt publiek dat naar hem komt voor de naam. ZIe de Invited met G&D...waar toen bji hen iedereen stil stond

Posted by Duke2003 on Mar-05-2004 11:44:

ik wens m veel plezier met z'n lekkere fotomodel en de rest van z'n leven hoor, harstikke leuk voor m (als het waar is)

Posted by Teknikol on Mar-05-2004 14:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja als we niet meer mogen discussieren over dingen zoals Tiesto, ID&T enzo dan is het forum ook zo dood, niet??

heb niet gezegd dat het niet meer mag, vind het alleen wel welletjes nu.

quote:
En breng JIJ dan eens wat goede onderwerpen in 'ter discussie'??

Heb in het verleden ook heus wel es wat wat draadjes gestart, alleen er is al zoveel besproken hier.

quote:
Zo niet, zeg dan ook niets over wat er wel op het forum staat. Altijd makkelijk te zeggen wat "verkeerd" is.

ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle

Posted by jp on Mar-05-2004 14:34:

Dit valt wel onder 'nieuws' want het feit dat ie gaat trouwen kan enorme invloed hebben op zijn producties, aantal gigs, muziekkeuze etc etc

En volgens mij zijn er niet veel dj's met een gelukkig gezinsleven...

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 14:37:

quote:
Originally posted by Teknikol

ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle

Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit.
Ik wordt hier zo schijtziek van!
Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*. Het forum IS hier 70% trance. IK heb ook van trance gehouden, maar op feesten vindt ik het niets meer. En ik kan trance ook nog wel waarderen, maar neit meer in de oude vorm. Nieuwe progessieve trance is wel oke.
Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken.
Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren.

Ugh, dat moest ik ff kwijt.

Posted by jp on Mar-05-2004 14:39:

Ik dacht dat alleen hardstylers en raveteefjes vochten

Lijkt hier PF wel

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 14:43:

quote:
Originally posted by jp
Ik dacht dat alleen hardstylers en raveteefjes vochten

Lijkt hier PF wel

LoL
Ik haat het gewoon als mensen zeiken dat ik 'alles afzeik wat geen techno/prog is'. Tyft op.
Daarom ga ik ook naar de XL een hele avond in de trance staan.... en naar een Armin Solo in de Asta

Posted by Teal'k on Mar-05-2004 14:48:

blaat

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 14:52:

quote:
Originally posted by Teal'k
blaat

HIj leeft ook nog
Ga je naar ArisE?

Posted by Teknikol on Mar-05-2004 15:03:

quote:
Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit.
Ik wordt hier zo schijtziek van!
Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*.

Je kan hier toch best discussieren over techno en progressive, heb nooit gemerkt dat dat niet gewaardeerd word ofzo. Maar het gaat erom dat je bijv keer op keer prog en trance tegenover elkaar zet. En dan de manier waarop. Alsof je muzikaal een stapje verder bent ofzo.

Aanvankelijk was die opmerking niet eens zo bedoelt, twas eerder omdat jij beweerde dat ik het "altijd makkelijk vond om te zeggen wat verkeerd is". Terwijl jij maar blijft zeiken op alles wat trance minded is.
quote:
Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken.

Zei dus dat er al veel besproken was, niet dat alles al besproken was. Er blijven nieuwe dingen komen af en toe en dat houd me hier. Ik post hier ook net zo goed nuttige dingen, alleen vaak in de vorm van reply's. Dat is mijn keuze. Twee threads is btw ook weer lekker overdreven.

quote:
Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren. [QUOTE]

Ugh, dat moest ik ff kwijt.

Ik ben Teknikol en ik gaf mijn mening i guess.

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 15:34:

Blaat

Posted by M_Peror on Mar-05-2004 15:57:

Kunnen we dan nu back on-topic?

Leuk voor 'm, en ik hoop dat ze gelukkig worden. En ik ben net als Smirnoff erg benieuwd naar de muziek die op z'n bruiloft gedraaid wordt

Posted by Opti on Mar-05-2004 21:53:

quote:
LoL
Ik haat het gewoon als mensen zeiken dat ik 'alles afzeik wat geen techno/prog is'. Tyft op.
Daarom ga ik ook naar de XL een hele avond in de trance staan.... en naar een Armin Solo in de Asta

Uhm, dat was omdat Ruben draaide+Armin solo er veel TA's kwamen die je wilde zien.

ff olie op het vuur mwha!

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 12:59:

quote:
Originally posted by Optimus
Uhm, dat was omdat Ruben draaide+Armin solo er veel TA's kwamen die je wilde zien.

ff olie op het vuur mwha!

Bek hert! Heb me beide keren wel vermaakt!
En als er hardstyle wordt gedraaid, en ook al komen er VEEL ta-ers en draait RV er dan kom ik nog nie

Pages (2): « 1 [2]