TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto gaat trouwen
Pages (2): « 1 [2]
WHOEOEOEOE!!! Nou mag tijs legaal neuken of zou die het al doen voor het huwelijk

| quote: |
| Originally posted by Jimmy zeker, de producers worden ondergewaardeerd lijkt het soms. Maar Tiesto heeft toch een aantal (hele) goeie platen gemaakt? En nee, dan heb ik het niet over traffic of lethal industry. |
| Originally posted by TranceFool Ja DJ�s afkraken als ze beroemd zijn is zo makkelijk he ![]() Vind het erg raar als je geen respect hebt voor de DJ die de Nederlandse trance-scene groot heeft gebracht. Niet echt gek dat die nu ook een breder publiek wil bereiken en daar geld mee wil verdienen. Dat je zijn stijl nu niet meer kan waarderen ok......ik vind dat Tiesto de laatste tijd ook niet echt goed bezig is. Maar ik vind het nogal kinderachtig om em maar iedere keer af te zeiken, hou het dan lekker bij je eigen muziek |
| de manier om aan het grote geld te komen tegenwoordig is door commercieel te gaan. Die dj's die snuggle opnoemde zullen nooit rijk worden als ze niet enige vorm van commercie of producten. |

erbij.
tiesto discussie #999999
komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem.
| Originally posted by Teknikol tiesto discussie #999999 komop tiesto is niet ultrafijntjes bezig maar laat hem. |
| Originally posted by Ding Chavez Tiesto heeft ook een management... |
| Originally posted by FunkySimon ja maar ik denk dat thijs het het meeste voor het zeggen heeft hoor ![]() |
maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder.
| Originally posted by Ding Chavez Helaas vind ik dan dat tegelijkertijd de hele sfeer bij z'n sets weg is door het publiek dat aangetrokken wordt. Noem me een zeikertje, een hoog-in-de-bol figuur maar ik merk gewoon dat een sfeer als bv tijdens z'n eerste solo tour er niet meer is als ie ergens draait. Kun je natuurlijk ook weer zeggen wat trek je je aan van die figuren die tegenwoordig ook komen, feit is dat het gewoon anders is en ik vind het stukken minder. |
ik wens m veel plezier met z'n lekkere fotomodel en de rest van z'n leven hoor, harstikke leuk voor m (als het waar is)
| Originally posted by SnuggLe Tsja als we niet meer mogen discussieren over dingen zoals Tiesto, ID&T enzo dan is het forum ook zo dood, niet?? |
| Originally posted by SnuggLe En breng JIJ dan eens wat goede onderwerpen in 'ter discussie'?? |
| Originally posted by SnuggLe Zo niet, zeg dan ook niets over wat er wel op het forum staat. Altijd makkelijk te zeggen wat "verkeerd" is. |
Dit valt wel onder 'nieuws' want het feit dat ie gaat trouwen kan enorme invloed hebben op zijn producties, aantal gigs, muziekkeuze etc etc 
En volgens mij zijn er niet veel dj's met een gelukkig gezinsleven...
| Originally posted by Teknikol ok - alles afkrakende wat geen prog of tech is - Snuggle |
Ik dacht dat alleen hardstylers en raveteefjes vochten 
Lijkt hier PF wel 
| Originally posted by jp Ik dacht dat alleen hardstylers en raveteefjes vochten ![]() Lijkt hier PF wel |

blaat
| Originally posted by Teal'k blaat |

| Originally posted by SnuggLe Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit. Ik wordt hier zo schijtziek van! Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*. |
| Originally posted by SnuggLe Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken. |
| Originally posted by SnuggLe Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren. [QUOTE] Ugh, dat moest ik ff kwijt. |
Blaat 
Kunnen we dan nu back on-topic? 
Leuk voor 'm, en ik hoop dat ze gelukkig worden. En ik ben net als Smirnoff erg benieuwd naar de muziek die op z'n bruiloft gedraaid wordt

| Originally posted by SnuggLe LoL ![]() Ik haat het gewoon als mensen zeiken dat ik 'alles afzeik wat geen techno/prog is'. Tyft op. Daarom ga ik ook naar de XL een hele avond in de trance staan.... en naar een Armin Solo in de Asta |
| Originally posted by Optimus Uhm, dat was omdat Ruben draaide+Armin solo er veel TA's kwamen die je wilde zien. ff olie op het vuur mwha! |