TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren - Burned With Desire (Videoclip)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by basvh on Mar-06-2004 18:37:

ik snap echt niet dat ie dit heeft uitgegeven. Kijk armin of zijn manegement geven opdracht voor video clip. Iemand of een bedrijf maakt dat clipje--> het resultaat wordt bekeken door armin en management> dan ga je toch niet zeggen zend het op mtv/tmf/box uit. Dan zeg je toch ook wat is dit voor rommel en flikker ermee op

Posted by snitz on Mar-07-2004 18:34:

quote:
Originally posted by basvh
ik snap echt niet dat ie dit heeft uitgegeven. Kijk armin of zijn manegement geven opdracht voor video clip. Iemand of een bedrijf maakt dat clipje--> het resultaat wordt bekeken door armin en management> dan ga je toch niet zeggen zend het op mtv/tmf/box uit. Dan zeg je toch ook wat is dit voor rommel en flikker ermee op

misschien was armin + management ziek

Posted by Valhalla on Mar-07-2004 20:28:

hm... show me the bling bling you mothafukin p.i.m.p

maar lekker met de hype meegaan he, hoe meer clipjes hoe meer $$$

Posted by M_Peror on Mar-08-2004 08:04:

quote:
Originally posted by moogwai
5] clips??? ik lees alleen maar sms-berichten...

Ontzettend off-topic, maar... m'n ma stond van de week in een electronica-zaak en hoorde een verkoper praten met een andere vrouw over een tv waar ze naar stond te kijken (TMF stond op, dat moge duidelijk wezen).
Die vrouw: "ja, ja, leuk, maar eh... is er ook een knopje of zo waarmee die vervelende tekst onderin wegkan?"
Verkoper (met moeite lach inhoudend): "euh nee mevrouw, dat hoort bij de uitzending".
Vrouw: "Oh, jammer"

Back to the subject...

Posted by Gotcha85 on Mar-08-2004 11:02:

Mja hoe ruk de video ook mag zijn.. Armin's naam komt in beeld op TMF en MTV en dat is waarschijnlijk de enige reden voor het maken van de clip

Wel kut opzich, want dan denken die breezersletjes dat ze ook veel van trance afweten..

Posted by DJ Gerrit on Mar-10-2004 09:51:

zehadden iets met een strand moeten doen... dit is idd echt jammer

Posted by Valhalla on Mar-10-2004 10:58:

binnenkort is het op een donderdag leeg in de bars, alle breezahs willen asot luisteren....

Posted by TranceFool on Mar-10-2004 11:28:

MAAK JE EENS NIET ZO DRUK OM WAT ANDERE MENSEN LEUK VINDENNNNN!!!!!!

zooo......

Posted by Valhalla on Mar-11-2004 14:34:

quote:
Originally posted by TranceFool
MAAK JE EENS NIET ZO DRUK OM WAT ANDERE MENSEN LEUK VINDENNNNN!!!!!!

leuk vinden omdat ze het waarderen of een hype achterna rennen ?

Pages (2): « 1 [2]