TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren - Burned With Desire (Videoclip)
Pages (2): « 1 [2]
ik snap echt niet dat ie dit heeft uitgegeven. Kijk armin of zijn manegement geven opdracht voor video clip. Iemand of een bedrijf maakt dat clipje--> het resultaat wordt bekeken door armin en management> dan ga je toch niet zeggen zend het op mtv/tmf/box uit. Dan zeg je toch ook wat is dit voor rommel en flikker ermee op
| quote: |
| Originally posted by basvh ik snap echt niet dat ie dit heeft uitgegeven. Kijk armin of zijn manegement geven opdracht voor video clip. Iemand of een bedrijf maakt dat clipje--> het resultaat wordt bekeken door armin en management> dan ga je toch niet zeggen zend het op mtv/tmf/box uit. Dan zeg je toch ook wat is dit voor rommel en flikker ermee op |
hm... show me the bling bling you mothafukin p.i.m.p
maar lekker met de hype meegaan he, hoe meer clipjes hoe meer $$$
| Originally posted by moogwai 5] clips??? ik lees alleen maar sms-berichten... |

Mja hoe ruk de video ook mag zijn.. Armin's naam komt in beeld op TMF en MTV en dat is waarschijnlijk de enige reden voor het maken van de clip
Wel kut opzich, want dan denken die breezersletjes dat ze ook veel van trance afweten..
zehadden iets met een strand moeten doen... dit is idd echt jammer
binnenkort is het op een donderdag leeg in de bars, alle breezahs willen asot luisteren....

MAAK JE EENS NIET ZO DRUK OM WAT ANDERE MENSEN LEUK VINDENNNNN!!!!!!
zooo......
| Originally posted by TranceFool MAAK JE EENS NIET ZO DRUK OM WAT ANDERE MENSEN LEUK VINDENNNNN!!!!!! |