TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat nu dit jaar?? [Kwaliteitsthread]
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Miss Proximus on Mar-05-2004 20:42:

quote:
Originally posted by magrec
Jij hebt echt niks te doen op je stage he bram

That makes two of us

Maar ja, de laatste nieuwe plaat die ik heb gehoord was op mijn laatste feestje, Mysteryland 2003. Dus ik heb verder weinig te melden in deze thread.

Dat vind ik best wel een hele trieste zaak. Als ik terugkom moet ik weer helemaal inkomen. Tering. Dan maar weer een dj als vriendje. Gaat t wat sneller

2004 wordt t jaar van de minste feesten sinds 1996 voor mij. Tenzij ik nog ff hard me best doe vanaf Augustus hahaha

Posted by HiGH_NrG on Mar-06-2004 12:20:

Ik denk dat Armin de #1 positie van Tiesto gaat overpakken en dat Armin gehyped gaat worden door 'het grote publiek'. Dit aangezien zijn singletjes op TMF enzo het goed doen... Jammer maar helaas...

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 12:50:

quote:
Originally posted by NoisyNeil
Robert Nickson & etc etc... gaan hoge ogen scoren in de volgende DJ Mag Top 100.

He Robert, draai je ook dan????
Ik dacht dat je alleen produceerde.
Dus waarom zou hij dan in de Mag DJ Top 100 komen....

Posted by Chicane on Mar-06-2004 13:06:

Ik hoop dat Armin in 2004 keihard op zn bek gaat, Armind failliet gaat en dat die kerel eindelijk eens ophoud met dat reason gepingel en zoetsappige kutmelodietjes ten gehoren brengt.

Amen

Ow en om toch nog enigzins serieus te blijven voordat bepaald mensen weer gaan lopen mekkeren:

2004 mag van mij wel het jaar van D:Fuse, HOOJ & Lost.Language gaan worden. Terug naar de goeie ouwe tijd en weg met alle neppe meuk van tegenwoordig.

Posted by Raymond on Mar-06-2004 13:58:

quote:
Originally posted by Chicane
2004 mag van mij wel het jaar van D:Fuse, HOOJ & Lost.Language gaan worden. Terug naar de goeie ouwe tijd en weg met alle neppe meuk van tegenwoordig.

Niks aan toe te voegen

Posted by Eagle` on Mar-06-2004 14:04:

dit jaar gaat de overvloed aan reason trens niet meer te houwe zijn, nog meer 13 in een dozijn tranceplaten, dan nu al het geval is.

Ik hoop dat het meer de richting uitgaat zoals ferry een beetje qua sound, maar daar zou ik echt geen stuiver op verwedden

2004 wordt denk ik het jaar van de matige platen

Muziekindustrie gaat nog verder op de fles denk ik, als europa niet vlug akkoord gaat met btw-tariefverlaging naar 6 procent.

Hip-hop en r'n'b heeft volgens mij beslist haar hoogtepunt nog niet bereikt hier in belgie, 2004 wordt "het" breezah jaar

Qua feesten hier is het eerder kwantitatief dan kwalitatief zou ik zeggen

Nu goed we zullen wel zien wat 2004 brengt

Posted by Blik on Mar-06-2004 14:27:

Ik hoop dat Special D NOG meer kwaliteitstrance gaat produceren

Posted by Robert on Mar-17-2004 12:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He Robert, draai je ook dan????
Ik dacht dat je alleen produceerde.
Dus waarom zou hij dan in de Mag DJ Top 100 komen....

haha! heb maar 1x gedraaid (trouwens wel een heeeeel bruut feest), dus lijkt me wel erg sterk als ik erin sta.

Posted by Massive on Mar-17-2004 12:33:

quote:
Originally posted by Chicane

ik weet niet onder welke steen je vandaan komt, maar Hooj is d00d

Posted by Fkwebeman on Mar-17-2004 17:09:

Tiesto gaat weer draaien zoals tijdens zijn eerste SOLO ronde..

Hardcore gaat weer gewoon lekker underground..

Posted by Raymond on Mar-17-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Tiesto gaat weer draaien zoals tijdens zijn eerste SOLO ronde..

Je bedoelt zeker zoals tijdens de releases zoals Magik 1 en de Lost Treasures Series.

Posted by Fkwebeman on Mar-17-2004 17:32:

Mag ook..

zolang hij maar weer terug gaat naar voor zijn superstardom

Posted by Ferry 0 on Mar-17-2004 20:47:

- Tiesto zet de wereld op de kop met zijn nieuwe album just be
- Daarnaast zal de progresive scene nog meer in de lift gaan dan die nu al is.
- In search of sunrise 4 i hope
- Perry O'Neil gaat zijn echte doorbraak maken
- Passiva knalt wat vette trance producties de wereld in
- Ik die misschien nog op een paar leuke feessies mag draaien i hope

Maarja zeker weten zal je het nooit we'll see

Posted by xxl on Jun-01-2004 08:15:

kewl

quote:
Originally posted by Ferry 0
- Tiesto zet de wereld op de kop met zijn nieuwe album just be.. zou best kennen...zag hem al in turkye liggen....
- Daarnaast zal de progresive scene nog meer in de lift gaan dan die nu al is....denk meer harder en zachter (mellow)
- In search of sunrise 4 i hope (wazdah)
- Perry O'Neil gaat zijn echte doorbraak maken... (wiesdah)
- Passiva knalt wat vette trance producties de wereld in (i like passiva)
- Ik die misschien nog op een paar leuke feessies mag draaien i hope.. I hope so too.
- Olieprijs word verdrievoudigd (koop aandelen olie)
Maarja zeker weten zal je het nooit we'll see ...

Heb even dat van die olieprijs toegevoegd, is ook een ding wat zeker is..

Posted by eXos on Jun-01-2004 08:57:

Ik zag gister Tiesto al op Pinkpop "draaien" met 3 cd-decks. Waarschijnlijk steeds minder met de plaat. Vinyl verdwijnt na 2004/05 bijna voorgoed. Je zal wat mensen hebben die zweren bij vinyl, maar die moeten eens wakker worden.

Posted by iLLicit on Jun-01-2004 09:12:

Vinyl zal blijven bestaan zolang de platenzaken het blijven verkopen. En aangezien ik het aandeel van cd's in de platenzaken nog niet echt heb zien stijgen, zal vinyl volgens mij nog zeker wel een paar jaar meegaan.

Oh ja, Tiesto draaide volgens mij met Cd's omdat hij alleen maar eigen producties heeft gedraaid. En volgens mij had hij een aantal van zijn platen weer wat onder handen genomen, bijvoorbeeld lethal industry, dus waarschijnlijk waren de cd's 'vers van de pers'!

Posted by sndh on Jun-01-2004 09:48:

heb je z'n booth daar gezien? daar zou ik geen naald op een plaat durven te leggen

Posted by New Wave on Jun-01-2004 10:22:

quote:
Originally posted by eXos
Je zal wat mensen hebben die zweren bij vinyl, maar die moeten eens wakker worden.

Man, het is toch gewoon een keuze die je maakt.
Ik ga ook geen cd's draaien. Geen zin in en geen geld voor.
Klaar uit. Je doet nu net of iedereen het moet gaan doen opeens.
Slaat dus nergen sop wat je zegt.

Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 15:42:

quote:
Originally posted by New Wave
Man, het is toch gewoon een keuze die je maakt.
Ik ga ook geen cd's draaien. Geen zin in en geen geld voor.
Klaar uit. Je doet nu net of iedereen het moet gaan doen opeens.
Slaat dus nergen sop wat je zegt.

Nou...... je kan niet altijd je ogen gesloten houden denk ik.
Maar d'r zijn 2 dingen:

NIeuwe dingen (promo's etc) komen op cd-r. Sander Kleinenberg had laatst in de Powerzone volgensmij ook meer CD-R dan vinyl bij zich. Maar alles zal zeker ooit nog wel op vinyl uitkomen. Maar wil je bij blijven tegenwoordig heb je wel cdmixers nodig ja.......

Posted by basd on Jun-01-2004 16:05:

Het is inderdaad tegenwoordig steeds meer zo dat iedereen met CD's gaat draaien, sommigen om hun nieuwe producties te kunnen uittesten op het publiek, de meerderheid helaas alleen om de nieuwste tracks die ze gewoon van het Internet jatten in de lokale toko of in de slaapkamer te draaien. Dit alleen om maar bij te kunnen blijven met de laatste releases, iets wat ook alleen maar meer in de hand gewerkt wordt door sommige producers en platenmaatschappijen, die tracks pas op vinyl uitbrengen als ze al uitgebreid gehypt zijn in radioshows, platgedraaid in livesets, en ga zo maar door.

Wat ik niet zo goed snap is waarom iedereen per se zo graag bij wil blijven door alleen maar de laatste tracks te willen draaien. Hier op het forum (zeker in het Music Discussion-gedeelte) schreeuwt iedereen meteen om een releasedate als er in ASOT (of eender welke show, dit is maar een voorbeeld) weer een net iets boven de middelmaat uitstijgende track (of zelfs dat niet eens) gedraaid wordt. Zelf vind ik het, zeker de laatste tijd aangezien ik vind dat er niet zo heel veel goede tracks worden uitgebracht die in mijn straatje vallen, veel leuker om eens een paar jaar terug te kijken, om te zien welke tracks, die toen aan mijn aandacht zijn ontsnapt, goed in datzelfde straatje passen.. Het geeft mij echt veel meer voldoening als ik een goed passende plaat van pak em beet vier jaar geleden te pakken krijg, dan dat ik een plaat krijg die net is uitgebracht en overal en door iedereen gedraaid wordt (al dan niet op een legale manier).. Iedereen probeert zich wel te onderscheiden door de nieuwste tracks te pakken te krijgen en te draaien, maar als iedereen dat doet (wat ik te vaak zie gebeuren) dan 'onderscheid' je je m.i. alleen maar als kuddedier.

Of ben ik daar de enige in?

Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 16:37:

quote:
Originally posted by basd

Wat ik niet zo goed snap is waarom iedereen per se zo graag bij wil blijven door alleen maar de laatste tracks te willen draaien. Hier op het forum (zeker in het Music Discussion-gedeelte) schreeuwt iedereen meteen om een releasedate als er in ASOT (of eender welke show, dit is maar een voorbeeld) weer een net iets boven de middelmaat uitstijgende track (of zelfs dat niet eens) gedraaid wordt. Zelf vind ik het, zeker de laatste tijd aangezien ik vind dat er niet zo heel veel goede tracks worden uitgebracht die in mijn straatje vallen, veel leuker om eens een paar jaar terug te kijken, om te zien welke tracks, die toen aan mijn aandacht zijn ontsnapt, goed in datzelfde straatje passen.. Het geeft mij echt veel meer voldoening als ik een goed passende plaat van pak em beet vier jaar geleden te pakken krijg, dan dat ik een plaat krijg die net is uitgebracht en overal en door iedereen gedraaid wordt (al dan niet op een legale manier).. Iedereen probeert zich wel te onderscheiden door de nieuwste tracks te pakken te krijgen en te draaien, maar als iedereen dat doet (wat ik te vaak zie gebeuren) dan 'onderscheid' je je m.i. alleen maar als kuddedier.

Of ben ik daar de enige in?

Helemaal mee eens......!!!

Posted by New Wave on Jun-01-2004 17:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou...... je kan niet altijd je ogen gesloten houden denk ik.

De mensen sluiten hun ogen daar niet voor.
Ze weten heus wel dat cds draaien de nieuwe trend is.
99% van alle dj's staan niet voor die keuze omdat zo'n speler ontzettend duur is. Zelfs ik met een vaste baan kan het me niet veroorloven om nu cd spelers te kopen. Kost me zo weer 600 euro.....
Het is voor mensen die niet draaien makkelijker gezegt dan gedaan... "ah..ga met cd's draaien, dat is veel beter, makkelijker en ej gaat met de tijd mee" maar zo simpel ligt dat niet.
Het is gewoonde keuze die je maakt.
Als mensen kiezen voor vinyl is dat even goed als mensen die gaan draaien met cd's
Je gaat toch ook niet zeggen dat mensen met hun ouwe walkman eens hun ogen moeten open doen omdat er nu al een MP3-man is.
Het is een keuze die je maakt. Je moet gebruiken wat voor jezelf het lekkerste werkt. de 1 vinyl, de ander CD. Lijkt wel of het bijna een verplichting wordt....Voor mij blijft het vinyl omdat ik dat hel leukste vind.
Vinyl zal nog jaren doorgaan. Stel dat iedereen nu cdeetjes ging draaien.....een groot percentage heeft nog nieteens de kans om de tracks op cd te krijgen. Hier op het forum is dat makkelijker te zeggen omdat bijna iedereen hier aan de mp3 shearing zit. maar 1000den andere hebben dat niet.

Posted by SnuggLe on Jun-01-2004 17:56:

quote:
Originally posted by New Wave
De mensen sluiten hun ogen daar niet voor.
Ze weten heus wel dat cds draaien de nieuwe trend is.
99% van alle dj's staan niet voor die keuze omdat zo'n speler ontzettend duur is. Zelfs ik met een vaste baan kan het me niet veroorloven om nu cd spelers te kopen. Kost me zo weer 600 euro.....
Het is voor mensen die niet draaien makkelijker gezegt dan gedaan... "ah..ga met cd's draaien, dat is veel beter, makkelijker en ej gaat met de tijd mee" maar zo simpel ligt dat niet.
Het is gewoonde keuze die je maakt.
Als mensen kiezen voor vinyl is dat even goed als mensen die gaan draaien met cd's
Je gaat toch ook niet zeggen dat mensen met hun ouwe walkman eens hun ogen moeten open doen omdat er nu al een MP3-man is.
Het is een keuze die je maakt. Je moet gebruiken wat voor jezelf het lekkerste werkt. de 1 vinyl, de ander CD. Lijkt wel of het bijna een verplichting wordt....Voor mij blijft het vinyl omdat ik dat hel leukste vind.
Vinyl zal nog jaren doorgaan. Stel dat iedereen nu cdeetjes ging draaien.....een groot percentage heeft nog nieteens de kans om de tracks op cd te krijgen. Hier op het forum is dat makkelijker te zeggen omdat bijna iedereen hier aan de mp3 shearing zit. maar 1000den andere hebben dat niet.

Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar stel he, dat het hetzelfde gaat als de walkman/minidisc. Kan jij wel lekker platen blijven draaien, maar op den duur worden die dingen maybe niet eens meer verkocht. Zo bedoel ik het.
Maar je hoeft idd niet mee te gaan met de hype. Ik geloof ook niet overigens dat vinyl eruit gaat. Alleen de ALLERNIEUWSTE zooi komt op mp3/cdr.

Pages (2): « 1 [2]