TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- >> TC 2-årsfest 28/5-04 <<
Pages (3): « 1 [2] 3 »
hoho
som det ser ut nu: har jag paxat 2 platser till Miriam och Johanna, två kompisar från hemtrakten... men det är ytterst osäkert om de lyckas komma ner...
I annat fall har jag preliminärbokat
Andrew
dbl
jeremy1984
det går att klämma in sig 4 personer hos mig och det går att vara 4 personer i gästrummet.
det betyder 3 platser kvar
kanske 5 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hoho som det ser ut nu: har jag paxat 2 platser till Miriam och Johanna, två kompisar från hemtrakten... men det är ytterst osäkert om de lyckas komma ner... I annat fall har jag preliminärbokat Andrew dbl jeremy1984 det går att klämma in sig 4 personer hos mig och det går att vara 4 personer i gästrummet. det betyder 3 platser kvar kanske 5 |
| Originally posted by Glorie hoho som det ser ut nu: har jag paxat 2 platser till Miriam och Johanna, två kompisar från hemtrakten... men det är ytterst osäkert om de lyckas komma ner... I annat fall har jag preliminärbokat Andrew dbl jeremy1984 det går att klämma in sig 4 personer hos mig och det går att vara 4 personer i gästrummet. det betyder 3 platser kvar kanske 5 |
count me in, kommer lätt...synd att camilla inte får hänga med in dock 
jag é alltid på om möjlighet finns.. frågan är hur man skulle ta sig dit.
ja för fan boka in mig på direkten är grymt sugen på att festa, får vänta lite dock. Ganska långt id kvar 
Ngn som ska till Källaren Diana och dansa lite lurvigt med Airbase i helgen? 
Festen är framflyttad till på söndag samma helg. (30/5) Måndagen efter är en röd dag, d.v.s. söndag också, så ni behöver inte skynda hem till jobb/skola.
jag har alltså fortfarande hyrt gästrummet fr.o.m. 28 maj.. nycklarna ska lämnas in senast 10.00 1/6. dessa nätter kostar 300 kr att hyra. e det nån här som planerar dra på norrköpingsfesten båda dagarna och vill bo i linköping fredag och lördag natt? för på söndag natt har ju jag abonnerat rummet då
för att några härifrån isf ska sova där. men funfrock, du snacka om att dra upp till nkpg va? måste verkligen försöka få bort rummet resterande dagar alltså... på så sätt blir det billigt för de som ska slagga där sönda till månda. typ 25 kr per skalle.. för jag tänker inte lägga ut pengarna ur egen ficka ni som trodde det. om jag inte får in nån som vill bo där de andra dagarna (ska fråga på TC oxå) får endera de 4 som ska sova där sönda - månda avgöra om det e värt 300 kr. eller så avbokar ja rummet.
övrig info: det är 4 mil mellan nkpg & lkpg. jag bor bra till, från e4:an och även centralt. det finns parkering utanför mitt hus. det kostar 15 kr /dygn. hej då
Fan om man skulle låna brorsans surfbuss med full inredning... Dock så behöver den fixas upp lite och besiktas, vore grymt skoj annars... trancebuss 
Ska fan höra vad hans planer är för den & vad som behövs fixas, kan man ju kanske använda fler gånger då man behöver sova borta...
Iof så har den bara 2 lagliga platser att resa på... tål att tänkas på.
| Originally posted by Glorie men funfrock, du snacka om att dra upp till nkpg va? |
funfrock, aha ok...
jag har ev. fipplat bort rummet till 4 killar från örebrotrakten fredag och lördag... å ju fortare jag får bekräftat vilka härifrån som kommer hit, desto bättre... de 4 grabbarna vill nämligen bo där ända till månda, men ja håller det för swetas nu 
men ja kan be honom boka ett hotellrum just in case.. å sen kan de ev. ta rummet hela helgen...eftersom det är troligt att folk härifrån bangar i sista sekund... e ju rätt vanligt 
NÄSTA DJ TILL TC-FESTEN PRESENTERAS DEN 18 MARS

| Originally posted by Glorie eftersom det är troligt att folk härifrån bangar i sista sekund... e ju rätt vanligt ![]() |
| Originally posted by Glorie funfrock, aha ok... jag har ev. fipplat bort rummet till 4 killar från örebrotrakten fredag och lördag... å ju fortare jag får bekräftat vilka härifrån som kommer hit, desto bättre... de 4 grabbarna vill nämligen bo där ända till månda, men ja håller det för swetas nu ![]() men ja kan be honom boka ett hotellrum just in case.. å sen kan de ev. ta rummet hela helgen...eftersom det är troligt att folk härifrån bangar i sista sekund... e ju rätt vanligt ![]() NÄSTA DJ TILL TC-FESTEN PRESENTERAS DEN 18 MARS |

Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping...
Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting 
Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen.
| Originally posted by SteveTranz4ever Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping... Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting ![]() Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen. |
Längtar redan!!!
| Originally posted by SteveTranz4ever Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping... Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting ![]() Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting ![]() Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen. |
det LÄR vara fint väder sista maj 
| Originally posted by Glorie om allt går vägen blir boendet GRATIS i gästrummet natten mellan söndag och måndag. Varför? Mitt smarta affärssinne |
| Originally posted by St_Andrew Hurdå? :-D fan va bra du e glorie :-D |
fast det var ju iofs inte så listigt
*host* uringat *host* 
Nästa dj är:
Marcel Woods 
| Originally posted by Glorie Nästa dj är: Marcel Woods |
| Originally posted by Glorie Nästa dj är: Marcel Woods |

aldrig hört nått av marcel woods, men känner ju till namnet iallafall... ser bra ut änsålänge 
börjar se lovande ut, kommer det fler stora tro? 
Same here..
Det lilla jag hörde på TE var inte riktigt min grej...för mycket tech 
Men nu får man väl höra honom "ordentligt" då!
Line-up.en ser verkligen bra ut än sålänge