TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Smekbar on Mar-06-2004 12:56:

ja... kryssen var v�l fet, men levde knappast upp till mina f�rv�ntningar...

AvB var tr�kig, spelade lugn anonym mes-trance imho.. hade f�rv�ntat mig b�ttre grejer av honom...
Tall Paul var b�ttre, han k�rde en del feta grejer...
�verl�gset b�st var Joel Mull som spelade sjukt fet techno, det var verkligen skadat bra... Hans sista l�t "Detroit Grand Pubahs - The Clapper (Jesper Dahlb�ck Remix)" var verkligen en perfekt avslutning p� setet...

det var j�vligt kul att st�ta p� s� m�nga TA's... Grymt sk�na m�nniskor allihopa...

men... om n�sta kryss (om de blir n�n) �r i stil med denna kommer jag inte h�nga med, tycker inte det var v�rt pengarna... K�r de den stora b�ten igen med ett dedikerat technogolv s� e det inge snack om saken, men �r det s� h�r s�...

Posted by Sand Leaper on Mar-06-2004 13:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

And then I'm standing on the corner wearing my party gear, these girls come up and they go "aaaaaaaaaaw" and I'm like "whatever!"

Posted by Aendy on Mar-06-2004 13:48:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
And then I'm standing on the corner wearing my party gear, these girls come up and they go "aaaaaaaaaaw" and I'm like "whatever!"

Yeah! Liam Lynch!

Posted by keddo on Mar-06-2004 14:34:

Grrr

kikade just igenom lite bilder, s�g riktigt grymt ut ! och fan va heta tjejer dessutom

Posted by Proximus on Mar-06-2004 15:11:

jag la mig 24 ig�r n�r jag kom hem och jag har sovit non-stop till 16:00 idag.... men fyfan va fett det var, allts� den d�r trancetimmen var galet kul, men det tog mina sista krafter, jag h�ller med morakickers ang�ende ljuset och vi hade snackat med barpersonalen ang�ende det men de kunde inte g�ra n�t �t saken =(

vill bara tacka alla som gjorde st�mningen d�r s� otroligt bra och monday bar f�r att de gjorde en riktig bra fest =)

Posted by Amnezia on Mar-06-2004 15:13:

quote:
Originally posted by Proximus
vill bara vara lite ful h�r och n�mna att det var �zg�r och omids tranceklassiker timme vi var tv� d�r... fast efter halva setet s� var jag s� tr�tt s� jag kunde inte beatmixa ordentligt, s� jag gjorde snabba mixar s� fick �zze sitta och r�tta till. n�r det hela var klart s� stack jag och d�cka i min hytt.

/omid
ps. tack alla ni som var d�r, det var grymt kul. =)

klart ni alla ska ha cred...bara d�lig p� � komma ih�g namn va en riktigt fin timme d�r iaf (((thumb up)))) trist f�r de som sov � missa det

Posted by JayBee on Mar-06-2004 15:13:

TA Folket:
Amnezia: fan vilket kille, hur schysst som helst. hehe vi pimplade vin helt gratis tills vi blev fulla, men det gick lite illa till f�r honom vi hadde kul p� dansgolvet!

AC.: smart snubbe med huvudet p� skaft. bra p� kritisera! (s�g inte s� mycket utav honom f�rutom n�r man vi ankomm och avgick)

Vizay&mojjmojj: as schyssta mot mig trots att jag bashade dem upprepade g�nger. (skummt) festen hadde inte varit densamma utan er, lite tr�kigt bara att vizay alltid m�ste vara p� resande fot, men s� �r ju steve oxo. mojjmojj, grymt kul som danspartner! (vizay bara s� du vet s� hadde jag r�tt, jag citerar "The Special Air Service (SAS) is a British special forces unit of the British Army." och h�r �r l�nken om du vill se: fakta om SAS bara s� du vet har dem varit med i alla konflikter sedan andra v�rldskriger (poliser brukar inte delta i krig))

Staz: rolig snubbe, lite villsen fett os�ker och nojjig men kul som fan. fick du din hundring?

Lonne: fan har alldrig tr�ffat en person som varit s� trevlig och respektfull. han tittar en i �gonen under hela samtalet och har full sympati men end� eget tycke. fler personer borde betee sig som lonne!

Can&Omid: grymt schyssta och grymt bra p� det dem sysslar med. �lskade n�r dem k�rde den d�r trance klassiker p� morgonen d�r har alldrig sett mer �s i en cafeteria! tack f�r att ni gjorde en s�dan underbar insats!

Steve: samma som vanligt. han kan inte sitta still, ena sekunden �r han otrevlig och andra sekunden �r han hur schysst som helst.

Aendy: hehe glad som vanlig, fast han s�ger inte s� mycket. en j�kel p� att dansa!, alltid p� topp!

Reveal: han sa n�stan ingenting och gav mig skumma blickar

Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ih�g hur du s�g ut f�r jag var s� borta just d� men jag minns bara en olivgr�n SWE tr�ja och en suddigt ansikte.

Impulze: du var oxo borta andra dagen. s�g inte dig n�gonting alls tror jag, f�rutom n�r vi gick ombord.

Scul: as schysst kille! synd bara att han inte dansa mer men jag tror at scul har mer hardstyle smak s� det kan bero p� det.

Waizse: hehe, clownen nummer 1 skojjig tjej med bra hum�r! alltid glad och verkade ha kul p� dansgolvet, akta dig s� jag inte klipper av ditt h�r n�sta g�ng!
(hon ville klippa s�nder mina tofflor men jag f�rst�r inte varf�r)

Laszlo: jaaa galen som vanligt finns verkligen inget mer att s�ga �n Galen snubbe, sk�n stil!

Smekbar: tack f�r cidern! as schysst kille som verkade lugn f�r det mesta. mr chillout!

Zliten: trevlig kille, k�nde inte riktigt igen honom f�rst verkade r�ka en hel del

Doter: han ser ut som armin van buuren tycker jag lite l�ngre bara. en riktig vild kille p� dansgolvet.

funfrock: jag trodde f�rst du var reveal, ni ser s� lika ut. trevlig snubbe som d�k upp i v�ran hytt och babblade p� som bara fan. kul att ha med dig!

Sj�lvaste kryssningen!

Det hela s�g v�ldigt m�rkt ut fr�n b�rjan, jag gl�mde mina biljetter hemma och det verkade som att hela b�ten visste om det redan efter 5 minuter. (bra jobbat jocke, �ronpropparna kommer du ih�g men inte biljetterna) men som tur var s� gick det bra �nd�. sen s� h�nde n�got tragiskt, en utav staz kompisar skulle ta en plats fr�n en som hoppat av. han k�pte biljetten samma dag som b�det avgick och vad h�nder om inte stick prov! och han var ju under 20 s� han kom inte med. tydligen s� var det v�ldigt n�ra att de kanske hadde tagit mojjmojj ist�llet. TRIST!

buf�n kostade ju 200 kronor, n� fy det hadde inte jag och Amnezia r�d med s� vi sm�g in i resturangen �nd� och l�tsades som om vi redan betalt. satt oss ner och b�rjade pimpla vin tills dem st�ngde. alts� vin �r starkare �n vad man tror. det var defenitivt f�r mycket f�r stackars amnezia. sen var det tillbaka till hytten som g�llde.

Efter att vi b�rjat supa och packat upp allt s� tog vi fram vattenpipan och fyy fan vad mycket folk det var i v�ran hytt hehe men tyv�r s� har allt gott ett slut, brandlarmet gick ig�ng och vakterna kom ner rusande och varenda j�vla kotte f�rsvann och s� var det bara jag och min kompis pontus kvar mot 4 vakter. men det var �nd� ganska lugnt, vakterna var relativt trevliga f�r att vara vakter och de beslog tog pipan tills vi kom hem. inget mer om det.

Tyv�r s� missade jag det mesta utav Marcus set men vi hadde kul �nd� Armin b�rjade spela och det var helt fullpackat med folk. Armin k�rde m�nga typiska ASOT l�ter, tyckte mig h�ra de gamla vanliga, havannah, sahara osv osv.. En kille sprang omkring med en hink fylld med is f�r att det var s� varmt. jag nj�t utav de l�tarna jag hann dansa till men tiden gick s� himmla fort n�r armin spelade. dessutom var jag upptagen med att filma. jag f�rs�kte dessutom f� n�gon liten kommentar utav Armin n�r han slutade men jag blundade f�r n�gra sekunder sedan var han borta. vet inte riktigt vad som h�nde.

jag har lite sv�rt att minnas vad som h�nde h�r n�st men jag tror att det b�rjade bli ljust ute och jag tror jag var och partade med Omid och Can, det var sjukt kul trots att det var mindra folk och inga efekter. bra l�ter, bra energi. sedan bj�d amnezia mig p� en macka n�r vi kom ner till hytten s� satt alla i hytt 5508 i v�ran hytt f�r att pontus hadde haffat n�gon brud och tagit henne till sin hytt. om jag minns r�tt s� somnade alla f�rutom AC sedan. jag sov kanske i 1-2 timmar sen vaknade jag igen. vi best�mmde oss sedan f�r att bryta oss in i 5508. vi stormade in och tog dem h�pna i s�ngen tyv�r s� hadde dem redan f�tt p� sig kl�derna igen men men.

sedan satt jag i korrid�ren i en timma och lyssnade p� musik medans resten av alla var bort aoch gjorde n�got annat, minnet k�nns lite svagt vid detta stadie. sedan kommer de andra tillbaka och vi r�r oss mot dansgolvet. det var faktist sk�nare just u denna stund n�r det intevar lika mycket folk d�r. det var nog mycket folk p� dansgolvet s� man inte k�nde sig ensamm men �nd� nog med utrymme s� man inte fick armb�gar i sig hela tiden. solen sken in genom de stora f�nstrerna och lasern var ig�ng faktist. Tall Paul b�rjade spela och folk m�ngden b�rjade �ka. jag tror att vid detta lag var det lika mycket folk som n�r armin spelade. de st�ngde persiennerna till f�nstrerna tror jag och det var n�got fruktansv�rt kul. min personliga �sikt �r att det var roligare n�r Tall Paul spelade �n n�r armin spelade. AC. p�pekade att Tall Pauls mixande var d�liga men f�r att vara helt �rlig s� m�rkte jag inte ens det. jag tyckte Tall lirade as bra l�tar p� slutet, m�nga bra och sk�na l�tar p� raken. l�tar som man k�nner igen som Crush,traffic,holding on to nothing,fallen och m�nga m�nga fler. (kan ju till�gga och jag tror jag tyckte det var s� kul f�r jag f�rv�ntade mig inget utav Tall. man vet ju att Armin �r bra men sen n�r man har ungef�r lika kul med n�gon som man tror skulle vara s�mre s� blir det roligare)

n�gonting l�skigt h�nde mig under traffic, lasern och stroben var som allra starkast d� och jag vet inte riktigt vad som h�nde men jag hadde inte sovit mycket och knappt �tit n�got alls. och helt pl�tsligt f�rsvann allt begrepp p� vart jga var och vart alla andra var. det b�rjade men att folk runtomkring mig teleporterande typ. jag visste ingte l�ngre vem som var runt omkring mig och vart de var och sen visste jag l�ngre inte vart jag sj�lv var och helt pl�tsligt slutade mina muskler svara. jag kunde alts� inte r�ra mig. jag visste i stortsett ingenting och stog bara d�r och gapade. det tog ungef�r 10 sekunder av gapande innan jag �terfick mina sinnen. v�ldigt l�skig k�nsla faktist, det kanske �r kul att skratta �t just nu men det var l�sligt, lite sk�nt p� ett s�tt, f�rst tyckte jag det var kul, sj�lvaste effekten men den blev l�skig. sedan som hallucinerade jag oxo, det var n�r det var cirka 20 minuter kvar och helt pl�tslig s� tyckte jag mig se en bl� dos ruta som t�ckte hela mitt synf�lt i kanske 1 sekund och sedan f�rsvann den. as skummt!

minns inte riktigt vad som h�nde sedan men jag tror att jag var s� desperat hungrig att jag k�kade mitt godis som mat. fick tag i lite pengar och k�pta ett p�ron sedan. sen packade vi alla v�ra saker och f�rflyttade oss ner till entr�n d�r vi v�ntade p� att komma iland.

Hehe s�g till om det var n�gon h�r som orkade l�sa igenom alltihop.

TACK MONDAYBAR! TACK ALLA DJ's OCH MEST UTAV ALLT VILL JAG TACKA ALLA PARTY M�NNISKOR!

(Felstavningar kan uppst�)

Posted by Amnezia on Mar-06-2004 15:36:

haha nu ska vi inte �verdriva vin incidenten h�r va f�rutom de 2,5 timme av armins set jag r�ka "sova" f�rbi s� lyckades man va vaken resten...man hade �nskat att omid � �zgur hade f�tt lira sin klassikerstund �p� stora golvet..ojoj...det var ju �nd� tomt jue

m�ste missat iaf typ 7 av de p� listan...
namnbricka borde va obligatoriskt...

i �vrigt h�ller ja me va all s�ger...knas me grym party...enda till sista minuterna

nu ska jag f�rs�ka l�gga upp de 110 bilderna jag lyckades ta...m�ste bara hitta ett prog � ladda upp me

Posted by staz on Mar-06-2004 15:36:

lol hoppas jag gjorde b�ttre intryck p� andra
men fram�t slutet p� dag2 m�dde jag s� pissigt psykiskt s� jag bara ville gr�va ner mig, hehe...v�rre avt�ndning f�r man leta efter och alkohol var �nd� det enda berusningsmedel jag intagit. poison of death and decay, i say.

tr�ffade typ alla dem jaybee snackar om plus n�ra till, typ WR � hans bror ocks� som jag kan komma p� nu, � funfrock. jofawe tr�ffade jag ocks�, i en hytt tidigt p� kv�llen men n�r jag h�lsade p� honom senare verkade han inte k�nna igen mig,, kanske var lite bOOooOoOzed d�r i hytten .

Alla var riktigt trevliga s� l�nge de inte var _f�r_ fulla (men s�nt h�r ju (kanske) ocks� till s�na h�r fester till en viss del och det kan vara sv�rt att s�tta gr�nser ibland )

mitt & smekbars �ventyr var fan inte att leka med.. hahah.
men jag skulle inte bed�ma en s�n h�r fest efter dj performance eller dansgolv osv,, det sk�naste var st�mningen och att det var fest i s� m�nga hytter och n�stan alla var s� �ppna o v�nliga.

hundringen fick jag JB, vilket jag sa vid 3 olika tillf�llen p� resan ocks�

Posted by JayBee on Mar-06-2004 15:40:

jo jag s�g att jag missade moraekickers&jofawe.. sen kanske jag tr�ffade n�gon mer som jag gl�mt n�mna.

vore nice med namnbrickor men jag tror automatiskt att vi kommer hitta fler utav varandra sen n�r alla f�r en varsin T-shirt! (om det nu blir av)

Posted by Funfrock on Mar-06-2004 15:56:

�ntligen tillbaka hemma nu.. n�got sliten. Men ojoj var l�nge sen jag hade s� roligt

H�rligt att det blev s�nt j�kla drag andra dagen ocks� �ven om jag k�nde mig r�tt m�r och vinglig i benen d�.

Kul att tr�ffa n�ra av er ocks�

Posted by St_Andrew on Mar-06-2004 17:05:

quote:
Originally posted by JayBee
Hehe s�g till om det var n�gon h�r som orkade l�sa igenom alltihop.

hehe, jag orka
snygg rapport

Posted by MojjMojj on Mar-06-2004 17:12:

Eeeey
nu har man satt sig vid datorn f�rsta g�ngen sedan man kom hem, ska strax dra och kolla lite bilder

Bra party-info JayBee.. var HELT annorlunda fr�n TE och roligt som fan.. musiken f�ll mig i smaken hela tiden. Sedan hade vi ju Funfrock och hans g�ng brevid v�ran hytt, som hade med sig en b�rbar med massa Goa o Psy assk�nt med lite variation

Brudarna var inte d�liga kan man ju s�ga!

Posted by dbl on Mar-06-2004 17:23:

m�ste fan ta o f�rs�ka h�nga med p� n�tt s�nt h�r n�n g�ng.. verka ju som ni hade heeeeel kul... o va ju ett bra tag sen jag tr�ffade n�gon fr�n TA nu

Posted by reveal on Mar-06-2004 18:16:

quote:
Reveal: han sa n�stan ingenting och gav mig skumma blickar

Hoppas att ni andra gillade mig iaf

Posted by lonne on Mar-06-2004 18:21:

quote:
Originally posted by reveal

Tja, du drog s� fort jag h�lsat p� dig? Antar att du inte h�rde vad jag sa, med tanke p� h�g musik mm...

Posted by St_Andrew on Mar-06-2004 18:24:

quote:

loooool!!!! stackars reveal jag tycker om dig, som forumkompis iaf

Posted by Aendy on Mar-06-2004 18:29:

quote:

Jag gillar dig j�ttemycket!

Posted by reveal on Mar-06-2004 18:30:

quote:
Originally posted by lonne
Tja, du drog s� fort jag h�lsat p� dig? Antar att du inte h�rde vad jag sa, med tanke p� h�g musik mm...

Hahaha, jag h�rde inte ett piss av vad n�gon sade ute p� dansgolvet Fast jag har f�r mig att vi v�xlade ett par ord? Blev j�vligt paff bara, kom fram en kille (du allts�) och h�lsade utan att jag hade en aning om vem det var Tog ett tag innan jag fattade att det var du

Men visst, p� dansgolvet var jag mest sugen p� att dansa, d�remot p� andra st�llen �r det najs att st� och snacka lite Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, r�tt mycket med Steve, Staz och Vizay tr�ffade jag vid ett par tillf�llen och snackade med ocks� Sen h�lsade jag p� Lonne, JayBee och mojjmojj och s�kert fler som jag inte kommer ih�g just nu Mest h�ngde jag med Aendy och Smekbar.

F�rl�t om ni uppfattar mig som en otrevlig j�vel, egentligen �r jag inte det Tror jag

Edit: Tr�ffade ju Scul ocks�

Posted by lonne on Mar-06-2004 18:37:

Ingen fara Reveal. Det g�r fler t�g, s� det �r bara upp till bevis nu.

Posted by jofawe on Mar-06-2004 18:40:

haha.. klockren rapport JayBee ... Jag tror fan jag s�g n�r du flippade ur under traffic, fast.. det var lite efter, eller.. tja.

� staz, jag kom visst ih�g vem du var n�r vi pratades vid i trappan .. men jag var s� tr�tt s� mitt minne var kanske, 4-5 minuter efter kroppen ... och hj�rnan 45 minuter f�re
helt sjuukt.

Nu var det faktist kul att tr�ffa lite TA folk, fast jag vet inte hur m�nga som vet vem som �r jag, namnbricka folk?
Eller t-skirten .. torde funka?

[offtopic]
Nu har jag k�rt gocart och spytt som en kalv.. vad ska jag mer hitta p� p� denna l�rdag ... bl��[/offtopic]

Posted by Gate 42 on Mar-06-2004 19:04:

quote:

Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ih�g hur du s�g ut f�r jag var s� borta just d� men jag minns bara en olivgr�n SWE tr�ja och en suddigt ansikte.

Haha, vart jag var andra dagen?! Shiiiiit, helt j�vla d�d. Var typ 10 minuter p� stora golvet och kolla lite, sen 10 minuter p� det mindre h�gst upp. Sen palla jag inte mer...

Hela "mitt" g�ng satt i hytten och softa hela dagen typ. Drack vatten och kurerade oss b�st vi kunde. Blev en snabb tripp till taxfree'n n�r de ville b�dda s�ngarna dock.

Hade ju d�ckat r�tt s�tt p� fredagsmorgonen. L�mnat hyttd�rren �ppen och grejer, tur att inget blev baxat

Aja, n�sta g�ng f�r vi v�l f�rs�ka snacka lite mer och l�ngre kanske, blev typ "mm tja, l�get da? ok, soft, h�rs.." nu liksom.

Posted by Funfrock on Mar-06-2004 19:08:

kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte f�re jag fyller 75 i alla fall

Posted by reveal on Mar-06-2004 19:12:

quote:
Originally posted by Funfrock
kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte f�re jag fyller 75 i alla fall

Jag tror att m�nga med mig �r av uppfattningen att det kommer att dr�ja ett (bra) tag innan vi f�r se en ny kryssning... Inte ens s�kert att det blir n�gon till Lucia k�nns det som...

Posted by knomaden on Mar-06-2004 19:18:

S� har d� ytterligare en dos k�rlek spridits ut i universum.

Puss o Kram p� er m�nniskor som var d�r.

[OFF TOPIC]Jag missade *buhu* - tid, pengar, f�retaget etc - men vill kompensera med antingen Armin Only 7 hr 17 april i Amsterdam eller Antwerp Is Burning med Armin och M.I.K.E. a k a Push. Det var den samplern Du fick en demo av, Steve (Spiral allts�) den l�ten ing�r i Armins n�sta compilation A State of Trance 2004, som sl�pps i slutet av mars. Det �r rellepartyt p� b�ten jag skriver om i separat tr�d! Antwerp is Burning �ger rum 1 maj. [/OFF TOPIC]

[OFF-OFF-TOPIC] Innan dess spinns det p� Sivans p� festen "4 seasons" f�r min egen del, den 2 april i V�xj�, Campus - http://www.vis.vxu.se. Samarr med f�reningen V�xj� Internationella Studenter - de kontinentala �lskar oss . Club PuLS �ger efterfesten/sl�ppet, jag �r i Trance Bass-Ment, Niklas R'n'B Hip Hop on the Top . Tv�golvs, allts� . Och, ja, jag kommer l�gga en fet Ti�sto/Traffic-matta n�nstans i peaken p� ett tretimmarsset solo i k�llaren - det kommer �ga! Resten av lite planerade �ss i rock�rmen f�r ni h�ra d� . [/OFF OFF TOPIC]

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »