TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
ja... kryssen var v�l fet, men levde knappast upp till mina f�rv�ntningar...
AvB var tr�kig, spelade lugn anonym mes-trance imho.. hade f�rv�ntat mig b�ttre grejer av honom...
Tall Paul var b�ttre, han k�rde en del feta grejer...
�verl�gset b�st var Joel Mull som spelade sjukt fet techno, det var verkligen skadat bra... Hans sista l�t "Detroit Grand Pubahs - The Clapper (Jesper Dahlb�ck Remix)" var verkligen en perfekt avslutning p� setet...
det var j�vligt kul att st�ta p� s� m�nga TA's... Grymt sk�na m�nniskor allihopa...
men... om n�sta kryss (om de blir n�n) �r i stil med denna kommer jag inte h�nga med, tycker inte det var v�rt pengarna... K�r de den stora b�ten igen med ett dedikerat technogolv s� e det inge snack om saken, men �r det s� h�r s�...
| quote: |
Originally posted by SteveTranz4ever |
| Originally posted by Sand Leaper And then I'm standing on the corner wearing my party gear, these girls come up and they go "aaaaaaaaaaw" and I'm like "whatever!" |
Grrr 
kikade just igenom lite bilder, s�g riktigt grymt ut !
och fan va heta tjejer dessutom
jag la mig 24 ig�r n�r jag kom hem och jag har sovit non-stop till 16:00 idag.... men fyfan va fett det var, allts� den d�r trancetimmen var galet kul, men det tog mina sista krafter, jag h�ller med morakickers ang�ende ljuset och vi hade snackat med barpersonalen ang�ende det men de kunde inte g�ra n�t �t saken =(
vill bara tacka alla som gjorde st�mningen d�r s� otroligt bra och monday bar f�r att de gjorde en riktig bra fest =)
| Originally posted by Proximus vill bara vara lite ful h�r och n�mna att det var �zg�r och omids tranceklassiker timme vi var tv� d�r... fast efter halva setet s� var jag s� tr�tt s� jag kunde inte beatmixa ordentligt, s� jag gjorde snabba mixar s� fick �zze sitta och r�tta till. n�r det hela var klart s� stack jag och d�cka i min hytt./omid ps. tack alla ni som var d�r, det var grymt kul. =) |
va en riktigt fin timme d�r iaf (((thumb up)))) trist f�r de som sov � missa det
TA Folket:
Amnezia: fan vilket kille, hur schysst som helst. hehe vi pimplade vin helt gratis tills vi blev fulla, men det gick lite illa till f�r honom
vi hadde kul p� dansgolvet!
AC.: smart snubbe med huvudet p� skaft. bra p� kritisera!
(s�g inte s� mycket utav honom f�rutom n�r man vi ankomm och avgick)
Vizay&mojjmojj: as schyssta mot mig trots att jag bashade dem upprepade g�nger. (skummt) festen hadde inte varit densamma utan er, lite tr�kigt bara att vizay alltid m�ste vara p� resande fot, men s� �r ju steve oxo. mojjmojj, grymt kul som danspartner! (vizay bara s� du vet s� hadde jag r�tt, jag citerar "The Special Air Service (SAS) is a British special forces unit of the British Army." och h�r �r l�nken om du vill se: fakta om SAS bara s� du vet har dem varit med i alla konflikter sedan andra v�rldskriger (poliser brukar inte delta i krig))
Staz: rolig snubbe, lite villsen
fett os�ker och nojjig men kul som fan. fick du din hundring?
Lonne: fan har alldrig tr�ffat en person som varit s� trevlig och respektfull. han tittar en i �gonen under hela samtalet och har full sympati men end� eget tycke. fler personer borde betee sig som lonne!
Can&Omid: grymt schyssta och grymt bra p� det dem sysslar med. �lskade n�r dem k�rde den d�r trance klassiker p� morgonen d�r
har alldrig sett mer �s i en cafeteria! tack f�r att ni gjorde en s�dan underbar insats!
Steve: samma som vanligt. han kan inte sitta still, ena sekunden �r han otrevlig och andra sekunden �r han hur schysst som helst.
Aendy: hehe glad som vanlig, fast han s�ger inte s� mycket. en j�kel p� att dansa!, alltid p� topp!
Reveal: han sa n�stan ingenting och gav mig skumma blickar 
Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ih�g hur du s�g ut f�r jag var s� borta just d� men jag minns bara en olivgr�n SWE tr�ja och en suddigt ansikte.
Impulze: du var oxo borta andra dagen. s�g inte dig n�gonting alls tror jag, f�rutom n�r vi gick ombord.
Scul: as schysst kille! synd bara att han inte dansa mer
men jag tror at scul har mer hardstyle smak s� det kan bero p� det.
Waizse: hehe, clownen nummer 1
skojjig tjej med bra hum�r! alltid glad och verkade ha kul p� dansgolvet, akta dig s� jag inte klipper av ditt h�r n�sta g�ng!
(hon ville klippa s�nder mina tofflor men jag f�rst�r inte varf�r)
Laszlo: jaaa galen som vanligt
finns verkligen inget mer att s�ga �n Galen snubbe, sk�n stil!
Smekbar: tack f�r cidern! as schysst kille som verkade lugn f�r det mesta. mr chillout!
Zliten: trevlig kille, k�nde inte riktigt igen honom f�rst
verkade r�ka en hel del
Doter: han ser ut som armin van buuren tycker jag
lite l�ngre bara. en riktig vild kille p� dansgolvet.
funfrock: jag trodde f�rst du var reveal, ni ser s� lika ut. trevlig snubbe som d�k upp i v�ran hytt och babblade p� som bara fan. kul att ha med dig! 
Sj�lvaste kryssningen!
Det hela s�g v�ldigt m�rkt ut fr�n b�rjan, jag gl�mde mina biljetter hemma och det verkade som att hela b�ten visste om det redan efter 5 minuter. (bra jobbat jocke, �ronpropparna kommer du ih�g men inte biljetterna) men som tur var s� gick det bra �nd�. sen s� h�nde n�got tragiskt, en utav staz kompisar skulle ta en plats fr�n en som hoppat av. han k�pte biljetten samma dag som b�det avgick och vad h�nder om inte stick prov! och han var ju under 20 s� han kom inte med. tydligen s� var det v�ldigt n�ra att de kanske hadde tagit mojjmojj ist�llet. TRIST!
buf�n kostade ju 200 kronor, n� fy det hadde inte jag och Amnezia r�d med s� vi sm�g in i resturangen �nd� och l�tsades som om vi redan betalt. satt oss ner och b�rjade pimpla vin tills dem st�ngde. alts� vin �r starkare �n vad man tror. det var defenitivt f�r mycket f�r stackars amnezia. sen var det tillbaka till hytten som g�llde.
Efter att vi b�rjat supa och packat upp allt s� tog vi fram vattenpipan och fyy fan vad mycket folk det var i v�ran hytt hehe
men tyv�r s� har allt gott ett slut, brandlarmet gick ig�ng och vakterna kom ner rusande och varenda j�vla kotte f�rsvann och s� var det bara jag och min kompis pontus kvar mot 4 vakter. men det var �nd� ganska lugnt, vakterna var relativt trevliga f�r att vara vakter och de beslog tog pipan tills vi kom hem. inget mer om det.
Tyv�r s� missade jag det mesta utav Marcus set men vi hadde kul �nd�
Armin b�rjade spela och det var helt fullpackat med folk. Armin k�rde m�nga typiska ASOT l�ter, tyckte mig h�ra de gamla vanliga, havannah, sahara osv osv.. En kille sprang omkring med en hink fylld med is f�r att det var s� varmt. jag nj�t utav de l�tarna jag hann dansa till men tiden gick s� himmla fort n�r armin spelade. dessutom var jag upptagen med att filma. jag f�rs�kte dessutom f� n�gon liten kommentar utav Armin n�r han slutade men jag blundade f�r n�gra sekunder sedan var han borta. vet inte riktigt vad som h�nde.
jag har lite sv�rt att minnas vad som h�nde h�r n�st men jag tror att det b�rjade bli ljust ute och jag tror jag var och partade med Omid och Can, det var sjukt kul trots att det var mindra folk och inga efekter. bra l�ter, bra energi. sedan bj�d amnezia mig p� en macka n�r vi kom ner till hytten s� satt alla i hytt 5508 i v�ran hytt f�r att pontus hadde haffat n�gon brud och tagit henne till sin hytt. om jag minns r�tt s� somnade alla f�rutom AC sedan. jag sov kanske i 1-2 timmar sen vaknade jag igen. vi best�mmde oss sedan f�r att bryta oss in i 5508. vi stormade in och tog dem h�pna i s�ngen
tyv�r s� hadde dem redan f�tt p� sig kl�derna igen men men.
sedan satt jag i korrid�ren i en timma och lyssnade p� musik medans resten av alla var bort aoch gjorde n�got annat, minnet k�nns lite svagt vid detta stadie. sedan kommer de andra tillbaka och vi r�r oss mot dansgolvet. det var faktist sk�nare just u denna stund n�r det intevar lika mycket folk d�r. det var nog mycket folk p� dansgolvet s� man inte k�nde sig ensamm men �nd� nog med utrymme s� man inte fick armb�gar i sig hela tiden. solen sken in genom de stora f�nstrerna och lasern var ig�ng faktist. Tall Paul b�rjade spela och folk m�ngden b�rjade �ka. jag tror att vid detta lag var det lika mycket folk som n�r armin spelade. de st�ngde persiennerna till f�nstrerna tror jag och det var n�got fruktansv�rt kul. min personliga �sikt �r att det var roligare n�r Tall Paul spelade �n n�r armin spelade. AC. p�pekade att Tall Pauls mixande var d�liga men f�r att vara helt �rlig s� m�rkte jag inte ens det. jag tyckte Tall lirade as bra l�tar p� slutet, m�nga bra och sk�na l�tar p� raken. l�tar som man k�nner igen som Crush,traffic,holding on to nothing,fallen och m�nga m�nga fler. (kan ju till�gga och jag tror jag tyckte det var s� kul f�r jag f�rv�ntade mig inget utav Tall. man vet ju att Armin �r bra men sen n�r man har ungef�r lika kul med n�gon som man tror skulle vara s�mre s� blir det roligare)
n�gonting l�skigt h�nde mig under traffic, lasern och stroben var som allra starkast d� och jag vet inte riktigt vad som h�nde men jag hadde inte sovit mycket och knappt �tit n�got alls. och helt pl�tsligt f�rsvann allt begrepp p� vart jga var och vart alla andra var. det b�rjade men att folk runtomkring mig teleporterande typ. jag visste ingte l�ngre vem som var runt omkring mig och vart de var och sen visste jag l�ngre inte vart jag sj�lv var och helt pl�tsligt slutade mina muskler svara. jag kunde alts� inte r�ra mig. jag visste i stortsett ingenting och stog bara d�r och gapade. det tog ungef�r 10 sekunder av gapande innan jag �terfick mina sinnen. v�ldigt l�skig k�nsla faktist, det kanske �r kul att skratta �t just nu men det var l�sligt, lite sk�nt p� ett s�tt, f�rst tyckte jag det var kul, sj�lvaste effekten men den blev l�skig. sedan som hallucinerade jag oxo, det var n�r det var cirka 20 minuter kvar och helt pl�tslig s� tyckte jag mig se en bl� dos ruta som t�ckte hela mitt synf�lt i kanske 1 sekund och sedan f�rsvann den. as skummt!
minns inte riktigt vad som h�nde sedan men jag tror att jag var s� desperat hungrig att jag k�kade mitt godis som mat. fick tag i lite pengar och k�pta ett p�ron sedan. sen packade vi alla v�ra saker och f�rflyttade oss ner till entr�n d�r vi v�ntade p� att komma iland.
Hehe s�g till om det var n�gon h�r som orkade l�sa igenom alltihop.
TACK MONDAYBAR! TACK ALLA DJ's OCH MEST UTAV ALLT VILL JAG TACKA ALLA PARTY M�NNISKOR!
(Felstavningar kan uppst�)
haha nu ska vi inte �verdriva vin incidenten h�r va
f�rutom de 2,5 timme av armins set jag r�ka "sova" f�rbi s� lyckades man va vaken resten...man hade �nskat att omid � �zgur hade f�tt lira sin klassikerstund �p� stora golvet..ojoj...det var ju �nd� tomt jue

m�ste missat iaf typ 7 av de p� listan...
namnbricka borde va obligatoriskt...

i �vrigt h�ller ja me va all s�ger...knas me grym party...enda till sista minuterna
nu ska jag f�rs�ka l�gga upp de 110 bilderna jag lyckades ta...m�ste bara hitta ett prog � ladda upp me
lol hoppas jag gjorde b�ttre intryck p� andra 
men fram�t slutet p� dag2 m�dde jag s� pissigt psykiskt s� jag bara ville gr�va ner mig, hehe...v�rre avt�ndning f�r man leta efter och alkohol var �nd� det enda berusningsmedel jag intagit. poison of death and decay, i say.
tr�ffade typ alla dem jaybee snackar om plus n�ra till, typ WR � hans bror ocks� som jag kan komma p� nu, � funfrock. jofawe tr�ffade jag ocks�, i en hytt tidigt p� kv�llen men n�r jag h�lsade p� honom senare verkade han inte k�nna igen mig,, kanske var lite bOOooOoOzed d�r i hytten
.
Alla var riktigt trevliga s� l�nge de inte var _f�r_ fulla 
(men s�nt h�r ju (kanske) ocks� till s�na h�r fester till en viss del och det kan vara sv�rt att s�tta gr�nser ibland
)
mitt & smekbars �ventyr var fan inte att leka med.. hahah.
men jag skulle inte bed�ma en s�n h�r fest efter dj performance eller dansgolv osv,, det sk�naste var st�mningen och att det var fest i s� m�nga hytter och n�stan alla var s� �ppna o v�nliga.
hundringen fick jag JB, vilket jag sa vid 3 olika tillf�llen p� resan ocks� 
jo jag s�g att jag missade moraekickers&jofawe.. sen kanske jag tr�ffade n�gon mer som jag gl�mt n�mna.
vore nice med namnbrickor men jag tror automatiskt att vi kommer hitta fler utav varandra sen n�r alla f�r en varsin T-shirt! (om det nu blir av)
�ntligen tillbaka hemma nu.. n�got sliten. Men ojoj var l�nge sen jag hade s� roligt 
H�rligt att det blev s�nt j�kla drag andra dagen ocks� �ven om jag k�nde mig r�tt m�r och vinglig i benen d�.
Kul att tr�ffa n�ra av er ocks�
| Originally posted by JayBee Hehe s�g till om det var n�gon h�r som orkade l�sa igenom alltihop. |
Eeeey
nu har man satt sig vid datorn f�rsta g�ngen sedan man kom hem, ska strax dra och kolla lite bilder 
Bra party-info JayBee.. var HELT annorlunda fr�n TE och roligt som fan.. musiken f�ll mig i smaken hela tiden. Sedan hade vi ju Funfrock och hans g�ng brevid v�ran hytt, som hade med sig en b�rbar med massa Goa o Psy
assk�nt med lite variation 
Brudarna var inte d�liga kan man ju s�ga! 
m�ste fan ta o f�rs�ka h�nga med p� n�tt s�nt h�r n�n g�ng.. verka ju som ni hade heeeeel kul... o va ju ett bra tag sen jag tr�ffade n�gon fr�n TA nu 
| Originally posted by JayBee Reveal: han sa n�stan ingenting och gav mig skumma blickar ![]() |
| Originally posted by reveal Hoppas att ni andra gillade mig iaf |
stackars reveal
jag tycker om dig, som forumkompis iaf
| Originally posted by lonne Tja, du drog s� fort jag h�lsat p� dig? Antar att du inte h�rde vad jag sa, med tanke p� h�g musik mm... |
Fast jag har f�r mig att vi v�xlade ett par ord? Blev j�vligt paff bara, kom fram en kille (du allts�) och h�lsade utan att jag hade en aning om vem det var
Tog ett tag innan jag fattade att det var du 
Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, r�tt mycket med Steve, Staz och Vizay tr�ffade jag vid ett par tillf�llen och snackade med ocks�
Sen h�lsade jag p� Lonne, JayBee och mojjmojj och s�kert fler som jag inte kommer ih�g just nu
Mest h�ngde jag med Aendy och Smekbar.
Tror jag 
Ingen fara Reveal. Det g�r fler t�g, s� det �r bara upp till bevis nu.
haha.. klockren rapport JayBee ... Jag tror fan jag s�g n�r du flippade ur under traffic, fast.. det var lite efter, eller.. tja. 
� staz, jag kom visst ih�g vem du var n�r vi pratades vid i trappan .. men jag var s� tr�tt s� mitt minne var kanske, 4-5 minuter efter kroppen ... och hj�rnan 45 minuter f�re 
helt sjuukt.
Nu var det faktist kul att tr�ffa lite TA folk, fast jag vet inte hur m�nga som vet vem som �r jag, namnbricka folk?
Eller t-skirten .. torde funka?
[offtopic]
Nu har jag k�rt gocart och spytt som en kalv.. vad ska jag mer hitta p� p� denna l�rdag ... bl��[/offtopic]
| Originally posted by JayBee Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ih�g hur du s�g ut f�r jag var s� borta just d� men jag minns bara en olivgr�n SWE tr�ja och en suddigt ansikte. |

kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte f�re jag fyller 75 i alla fall 
| Originally posted by Funfrock kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte f�re jag fyller 75 i alla fall |
S� har d� ytterligare en dos k�rlek spridits ut i universum.
Puss o Kram p� er m�nniskor som var d�r.
[OFF TOPIC]Jag missade *buhu* - tid, pengar, f�retaget etc - men vill kompensera med antingen Armin Only 7 hr 17 april i Amsterdam eller Antwerp Is Burning med Armin och M.I.K.E. a k a Push. Det var den samplern Du fick en demo av, Steve (Spiral allts�) den l�ten ing�r i Armins n�sta compilation A State of Trance 2004, som sl�pps i slutet av mars. Det �r rellepartyt p� b�ten jag skriver om i separat tr�d! Antwerp is Burning �ger rum 1 maj. [/OFF TOPIC]
[OFF-OFF-TOPIC] Innan dess spinns det p� Sivans p� festen "4 seasons" f�r min egen del, den 2 april i V�xj�, Campus - http://www.vis.vxu.se. Samarr med f�reningen V�xj� Internationella Studenter
- de kontinentala �lskar oss
. Club PuLS �ger efterfesten/sl�ppet, jag �r i Trance Bass-Ment, Niklas R'n'B Hip Hop on the Top
. Tv�golvs, allts�
. Och, ja, jag kommer l�gga en fet Ti�sto/Traffic-matta n�nstans i peaken p� ett tretimmarsset solo i k�llaren - det kommer �ga! Resten av lite planerade �ss i rock�rmen f�r ni h�ra d�
. [/OFF OFF TOPIC]