TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Läs![Om forumet och dess inlägg]
Pages (2): « 1 [2]
Det är lite trist att läsa att du har känt så.
Alla ska kunna känna sig lika välkomna oavsett hur insatt man är. Det är t.ex. lika roligt att höra att någon tycker om det man gör om personen är insatt som om hon/han inte är insatt.
Jag tycker själv att det är en väldigt trevlig samling användare här på TA, jämfört t.ex. med Trance.nu som i princip uteslutande består av pojkar med tonårsmentalitet och attitydproblem som bara klagar på allt utan att bidra med något själva.
| quote: |
| Originally posted by reveal Min personliga åsikt är att det mesta är ok, om man bortser från ett inlägg med bara ett skratt, tex "hahahah " eller nåt sånt. Sådana inlägg är jävligt meningslösa. |

| Originally posted by reveal Min personliga åsikt är att det mesta är ok, om man bortser från ett inlägg med bara ett skratt, tex "hahahah " eller nåt sånt. Sådana inlägg är jävligt meningslösa. |
| Originally posted by Dioxys men sen en sak beträffande stämmingen på TA, kan det ha nånting att göra med att trance-scenen boomat i sverige (även om den inte är där vi ändå vill att den ska vara kanske) och gjort svenskarna lite mer världsvana och arroganta? |
| Originally posted by St_Andrew håller med. nått jag däremot tycker är onödigt är sånna här trådar, där folk bara klagar och sänker stämmningen ![]() tycker ärligt att stämmningen är lika bra / bättre här nu än vad den var för ett år sen när jag börja posta här. |
och uttryckte mina ståndpunkter quite clear