TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Läs![Om forumet och dess inlägg]
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Sorrow on Mar-18-2004 22:34:

Det är lite trist att läsa att du har känt så.

Alla ska kunna känna sig lika välkomna oavsett hur insatt man är. Det är t.ex. lika roligt att höra att någon tycker om det man gör om personen är insatt som om hon/han inte är insatt.

Jag tycker själv att det är en väldigt trevlig samling användare här på TA, jämfört t.ex. med Trance.nu som i princip uteslutande består av pojkar med tonårsmentalitet och attitydproblem som bara klagar på allt utan att bidra med något själva.

Posted by St_Andrew on Mar-19-2004 15:16:

quote:
Originally posted by reveal
Min personliga åsikt är att det mesta är ok, om man bortser från ett inlägg med bara ett skratt, tex "hahahah " eller nåt sånt. Sådana inlägg är jävligt meningslösa.

håller med. nått jag däremot tycker är onödigt är sånna här trådar, där folk bara klagar och sänker stämmningen

tycker ärligt att stämmningen är lika bra / bättre här nu än vad den var för ett år sen när jag börja posta här.

Posted by AC. on Mar-20-2004 05:12:

quote:
Originally posted by reveal
Min personliga åsikt är att det mesta är ok, om man bortser från ett inlägg med bara ett skratt, tex "hahahah " eller nåt sånt. Sådana inlägg är jävligt meningslösa.

Precis min poäng! Tyvörr verkar de flesta inte orkat klicka sig vidare länken jag hänvisade till där Mindshooter beskrev hur han tyckte man kunde utväckla sina tankar istället för att bara skriva "håller med" eller "haha" tex.

quote:
Originally posted by Dioxys
men sen en sak beträffande stämmingen på TA, kan det ha nånting att göra med att trance-scenen boomat i sverige (även om den inte är där vi ändå vill att den ska vara kanske) och gjort svenskarna lite mer världsvana och arroganta?

Mycket intresant synvinkel...

Posted by Glorie on Mar-21-2004 19:05:

quote:
Originally posted by St_Andrew
håller med. nått jag däremot tycker är onödigt är sånna här trådar, där folk bara klagar och sänker stämmningen

tycker ärligt att stämmningen är lika bra / bättre här nu än vad den var för ett år sen när jag börja posta här.

håller verkligen me... senaste gången en annan person drog upp snarlikt ämne (jag minns allt) blev jag rätt upprörd och uttryckte mina ståndpunkter quite clear

det med att svenska partyfolket blivit mer arroganta, tror jag inte alls på! hemska tanke...dock är det ju en annan diskussion om hur trancescenen exploderat i sverige.

ja tycker den här tråden kan få vila nu.

Pages (2): « 1 [2]