TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- House - Nieuws!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SnuggLe on Mar-11-2004 16:05:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Dit is idd een Everybody in Off Corso met Sander K. Er is helaas nog niet bekend wie er nog meer komen draaien..... Ga er niet heen, teveel goede feesten rond die tijd!

Mjah dat heb ik dus ook. En het geld raakt steeds meer op. Niet goed.
Echt te veel goede feesten........
Raak ook verwend omdat er zoveel te doen is in Den Haag. Heb nu zoiets van: als het te ver reizen is dan ga ik niet. Niet handig.

Posted by Origin X on Mar-12-2004 15:11:

Vooral de DnB tent op homelands is vet ik ziet

Posted by SnuggLe on Mar-13-2004 14:58:

Alexander Kowalski schijnt geboekt te zijn voor Extrema Outdoor en Awakenings Festival dit jaar. Dus ik ga 1 van de twee zeker bezoeken!!

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 15:00:

GU Boat Party Miami
A very lucky few of dance music�s community were in attendance on Monday March 8th in Miami for our sunset cruise around the Biscayne Bay celebrating the upcoming release of Sasha�s new album. Sasha premiered tracks from the album and as expected jaws had to be scooped right up off of the deck of the luxurious Tikki Beach yatch. Nick Warren was also on board to lend a help-out to Sash on the decks. Together they dropped some of the most blistering and sizzling beats and breaks that southern Florida has ever witnessed.

Pics by Paul Spain.
Courtesy of www.worlddj.com

Een nieuw Sasha album????

Posted by magrec on Mar-14-2004 15:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
GU Boat Party Miami
A very lucky few of dance music�s community were in attendance on Monday March 8th in Miami for our sunset cruise around the Biscayne Bay celebrating the upcoming release of Sasha�s new album. Sasha premiered tracks from the album and as expected jaws had to be scooped right up off of the deck of the luxurious Tikki Beach yatch. Nick Warren was also on board to lend a help-out to Sash on the decks. Together they dropped some of the most blistering and sizzling beats and breaks that southern Florida has ever witnessed.

Pics by Paul Spain.
Courtesy of www.worlddj.com

Een nieuw Sasha album????

Wist je dat niet??
Het is zijn GU album wat ze bedoelen hoor

Het was zo druk op die boot zelfs james holden mocht niet meer mee

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 15:29:

Nee dat wist ik dus niet
Ik ben niet zo bij.
Dus posten in deze thread al dat soort dingen

Posted by Opti on Mar-14-2004 16:36:

17 april James Holden in Club Fly.

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 19:44:

quote:
Originally posted by Optimus
17 april James Holden in Club Fly.

DAT bedoelde ik dus ja, daar wilde ik graag naar toe.
De geruchten waren er al tijden, nu is het dus zover
Mooi!

Posted by Opti on Mar-14-2004 19:54:

Bram+Anke naar Fly?

Posted by SnuggLe on Mar-16-2004 21:47:

DJ Dana is genomineerd voor een TMF award :S

Posted by TranceFool on Mar-17-2004 09:09:

quote:

hahahaha geweldig

Posted by TimeportE on Mar-17-2004 09:13:

quote:

ow shit moet nog kaartje kopen

Posted by Bouma-Bros on Mar-17-2004 20:03:

Om ook maar eens wat te melden:

Sasha draait Vrijdag 14 Mei een set in Cafe d'Anvers (Antwerpen) of in de Fuse (Brussel)!!!

Posted by SnuggLe on Mar-17-2004 20:12:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Om ook maar eens wat te melden:

Sasha draait Vrijdag 14 Mei een set in Cafe d'Anvers (Antwerpen) of in de Fuse (Brussel)!!!

Oke, wie gaat er mee als het in Antwerpen is?
Wil ik wel heen! Midden in de hoerenbuurt van Antwerpen

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 14:58:

Awakenings Festival:
De reguliere voorverkoop zal starten op 13 april en kaarten kosten 36,75 euro ex-fee. Aan het eind van de maand worden de eerste dj- en artiestennamen bekend gemaakt en uiterlijk op 11 april zal de gehele line-up bekend gemaakt worden.

Nette prijs hoor! Zeker als je het vergelijkt met Sensation, Dance Valley en Mysteryland! Ik ben d'r zeker weer bij... Kowalski schijnt te komen!

Posted by magrec on Mar-19-2004 17:32:

Hehehe sander met zijn award

Posted by moogwai on Mar-19-2004 17:55:

quote:
Originally posted by magrec
Hehehe sander met zijn award

Hij is er ook blij mee zo te zien

Posted by magrec on Mar-30-2004 17:16:

Hmm Bram jij moet zondag naar de mazzo gaan. Hoe en wat zeg ik niet maarre het is Kevin saunderson + special guest....(naja niet lastig om te bedenken wie er dan komt)

Owja voor de liefhebbers van de sander kleinenberg remix van madonna - hollywood hij is uit op vinyl als bootleg hehehe

Posted by SnuggLe on Mar-31-2004 07:54:

quote:
Originally posted by magrec
Hmm Bram jij moet zondag naar de mazzo gaan. Hoe en wat zeg ik niet maarre het is Kevin saunderson + special guest....(naja niet lastig om te bedenken wie er dan komt)

Owja voor de liefhebbers van de sander kleinenberg remix van madonna - hollywood hij is uit op vinyl als bootleg hehehe

Begint het met Ome en eindigt het met Karel?
Hmm...lijkt me wel kicken! Maar een zondag...lekkere dag :S :S
En de dag ervoor Picotto (waar ik EIGENLIJK weinig zin in heb maar wel aan chinees heb beloofd).

Posted by New Wave on Mar-31-2004 08:06:

quote:
Begint het met Ome en eindigt het met Karel?
Hmm...lijkt me wel kicken! Maar een zondag...lekkere dag :S :S
En de dag ervoor Picotto (waar ik EIGENLIJK weinig zin in heb maar wel aan chinees heb beloofd).

Die kutsjinees beloofd ook ontiegelijk veel maar komt het nooit na, je kan dus gewoon weigeren hoor Bram.

Posted by magrec on Apr-08-2004 17:26:

wat nieuws van sander K front

quote:

just finished a remix for `janet Jackson" which was the best fun i had in the studio in a long time.....currently workin on N.E.R.D. ..hold on tight....it's comin..

love

Sander

p.s. dutch magazine Nieuwe Revu did an interview with me...for all the people that are offended with me calling Tiesto a kiddie dj, those were not exactly my words and i have nothing but respect for Tijs....

Ik ben benieuwd naar dat nieuwe revu artikel
En die tracks ben errug benieuwd...

Posted by New Wave on Apr-08-2004 17:36:

Mwjha, de Nieuwe Revu is al een tijdje vreemd bezig met verdraai-ingen.
Maand geleden stond er een heel stuk over Call TV dat het gigantisch nep was terwijl alles wordt gecontroleerd door een notaris en de mensne die controle houden over de ondernemingen die 'kansspelen' bevatten.
Het begint een beetje een kutblad te worden. Ze hadden altijd goeie artikelen maar het begint onderhand een roddelblad te worden.

Posted by magrec on Apr-08-2004 19:17:

hehehe er staat nu ook in dat progressive de melodieuze variant van trance is hehehe.

Posted by Raymond on Apr-08-2004 21:01:

Robert Jensen noemt het ook wel de zure Revu

Pages (2): « 1 [2]