TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Free Your Mind - 29 mei
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by franzelare Het was echt 1 dikke stof wolk, maarja dat krijg je bij ieder terrein met dit weer dus daar moeten de mensen niet over klagen! ik was met een hele grote groep en wij hadden lekker dekens mee genoemen om op te hangen. dat in combinatie met het mooie weer, kon het vanaf het begin al niet meer stuk! gewoon echt het festival gevoel voor mij! de muziek vond ik niet om een boek over te schrijven, jeff mils vond ik weer niet geweldig! alleen quesar sprong er voor mij boven uit! ramoontje nog bedankt voor de route tips (k) |
hij bedoelt Speakerplay, waar hij ook geweest is, denk ik
| Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe Ik weet niet waar jij bent geweest :P maar zover ik weet was jeff mills er niet.. en quaesar ook niet...of hebbiknu wat gemist :P |

wat een energie nog die vent achter het drumstel, vooraf zat hij backstage ook al overal op de trommelen 
| Originally posted by franzelare quasar was er wel hoor ![]() geweldig die oude knarren op het podium wat een energie nog die vent achter het drumstel, vooraf zat hij backstage ook al overal op de trommelen ![]() jeff mills was speakerplay. |

| Originally posted by SnuggLe Nou zal ik je effe verbeteren, want je doet het 2x verschillend en 2x fout: Het is QUAZAR. Oude hardcore act. Is stagemanager van de Bravo-Tent op Lowlands altijd waar de houseacts zijn. Oftewel, deze vent: ![]() Of http://party.snt.utwente.nl/flock/S...MGID/25779.html Komt ook op Dance Valley |