TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "ID this track"-tråden
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Robert Lidstroem - Recitation :Q |
| Originally posted by GyLLe http://hem.bredband.net/stegyl/ID.mp3 denna vill jag ha identifierad.. Tack |
Rebel: jag har för mig att den där låten du posta e släppt på flying rhino records eller spiral trax
| Originally posted by RebeL9 http://hem.bredband.net/minzaf/blue.mp3 vad heter den här godbiten? |
| Originally posted by RebeL9 Robert Lidstroem - Recitation :Q |
Den var ialla fall lite småsvår att få tag på men tillslut lyckades det
| kan va en bootleg mellan born slippy och en sasha låt men jag e inte säker...va ett tag sen jag lyssnade på den bootleggen på btp... |
| Originally posted by GyLLe bootleg??? vad är det??? btp??????? vad är det??? |
Bootleg är väl en inspelning som inte är godkänd av skivbolag/originalproducent?
kan va en bootleg mellan born slippy och en sasha låt men jag e inte säker...va ett tag sen jag lyssnade på den bootleggen på btp... |
| Originally posted by GyLLe bootleg??? vad är det??? |
| Originally posted by dbl 2 olika låtar ihopsatta till 1 låt.. alltså en mellan born slippy och en sasha låt. |
bootleg kan vara båda men för att inte ha så mycket förvirring så säger man
mashup för en ihopslagning av låtar
bootleg remix för en remix som inte gavs tillåtelse at göras
låter vettigt där där med bootleg. Man mixar om en låt utan tillåtelse, sen får man en känga (boot) i arslet av originalartisten.
Långsökt, jag vet
jag vet att det är push men jag vet inte vad låten heter
ID THIS TRACK !!!!!!!
| Originally posted by dj_hysterix jag vet att det är push men jag vet inte vad låten heter ID THIS TRACK !!!!!!! |
bah var det inte push ?! låter ju som det..iaf tack som fan 
| Originally posted by dj_hysterix bah var det inte push ?! låter ju som det..iaf tack som fan |
Vad heter den där technodängan med samplingar från ett Southpark avsnitt? "Dude what the fuck is wrong with German people?!"?
Jag vet att den är gammal som gatan, men det spelar mindre roll...
nån som vet vem som gjort denna remix.
det är en stenhård techno remix på Cave - Carnival
har tyvärr ingen sample
Kan ju skriva in den här med =) för såsens skull
http://kamelen.liquidsky.se/files/two_of_a_kind.mp3
ID =)
| Originally posted by Kongo_kim nån som vet vem som gjort denna remix. det är en stenhård techno remix på Cave - Carnival har tyvärr ingen sample |
| Originally posted by Laszlo De enda mixarna jag känner till på Street Carnival är * Ben Sims Remix * Gary Martin remix samt * Nick Holder remix fast ingen av de är speciellt stenhårda...Cave har däremot gjort två andra technodängor, Taise och Earth Construction - de är däremot så hårda tribal techno kan bli. |
max walder remix ?
näee tyvärr ingen av dom
"ready to kill.... like in a gangster film"
Vilken är det här?
Finns med i mitten på setet
Paul Moelands - Opaque Angle 001 Guest - 24-04-2004.mp3
01. Thick Dick - Tweakin' (Saeed's Tweaked Out Dub) [Sondos]
02. Outlaws Inc - The DJ Is Playing [Timeless Tunes]
03. Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) [ID&T]
04. Blaze feat. Palmer Brown - My Beat (Ambassador Mix) [Kickin]
05. Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (Carl Cox Mix) [Intec]
06. The Teachers - Wanna B / Wanna C [Fundamental]
07. Flashbang - Grooveslide [Dedicated]
08. Mojado feat. Mr. Sam - Naranja (Mr. Sam Vision) [Magik Muzik]
09. 8 Wonders - The Morning After (8 Wonders' At The Stroke Of Midnight Mix) [Somatic Sense]
10. DJ Misjah vs. Sir Jamez - The Professional (Original Mix) [Shockers]
11. Robert Natus - Windsurfer (Original Mix) [Compound]
Men det är inte nån av dom. Ingen mellan #4-#8 allafall

| Originally posted by ColinZeal "ready to kill.... like in a gangster film" Vilken är det här? Finns med i mitten på setet Paul Moelands - Opaque Angle 001 Guest - 24-04-2004.mp3 01. Thick Dick - Tweakin' (Saeed's Tweaked Out Dub) [Sondos] 02. Outlaws Inc - The DJ Is Playing [Timeless Tunes] 03. Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) [ID&T] 04. Blaze feat. Palmer Brown - My Beat (Ambassador Mix) [Kickin] 05. Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (Carl Cox Mix) [Intec] 06. The Teachers - Wanna B / Wanna C [Fundamental] 07. Flashbang - Grooveslide [Dedicated] 08. Mojado feat. Mr. Sam - Naranja (Mr. Sam Vision) [Magik Muzik] 09. 8 Wonders - The Morning After (8 Wonders' At The Stroke Of Midnight Mix) [Somatic Sense] 10. DJ Misjah vs. Sir Jamez - The Professional (Original Mix) [Shockers] 11. Robert Natus - Windsurfer (Original Mix) [Compound] Men det är inte nån av dom. Ingen mellan #4-#8 allafall |