TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 2
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Seg seg, zijt ge U venteke ni vergete Da is er ok ene me droog uitsprake zene |

Yep yep, die was neergaan... 
| Originally posted by Nyah Anyway, de anekdote over t liedje dat zehra IEDERE DAG beluistert, blijft me toch t meest bij (opstaan-tanden poetsen- ...) Reality check? |
guess I'm addicted?
| Originally posted by Nyah Anyway, de anekdote over t liedje dat zehra IEDERE DAG beluistert, blijft me toch t meest bij (opstaan-tanden poetsen- ...) Reality check? |
't Was een plezante avond maandag, stuk voor stuk toffe mensen ontmoet.
CygnusX, begint al maar aan de planning vor volgende keer, dan moet ge nie meer met een stemming afkomen als we in de fitlink zitten 
Ik heb ff de foto's die ik heb genomen online gezet! 
Je kan ze HIER vinden... 
crap ... dees topic beetje te laat gezien 
spijtig ... volgende keer als't ier bena in men achtertuin te doen is kom'k zeker af 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X crap ... dees topic beetje te laat gezien ![]() spijtig ... volgende keer als't ier bena in men achtertuin te doen is kom'k zeker af |

| Originally posted by Zehra Ik heb ff de foto's die ik heb genomen online gezet! ![]() Je kan ze HIER vinden... |
| Originally posted by Meltoz ps: foto's smijt ik morge op e cd'ke binnen bij u venteke |
ja sgoeie, dan zal ik die foto's hierbij toevoegen.
(mah nie allemaal eh
) weet wel nie of seb morgen op zijn kot is... moet je ff met hem regelen
benny, laat u haar es knippen eh jong, alle man grove Beatle
http://users.skynet.be/fa493381/Mee...s/photo_25.html
Hehehheeh buoy 
schitterend 
| Originally posted by Buoyant benny, laat u haar es knippen eh jong, alle man grove Beatle http://users.skynet.be/fa493381/Mee...s/photo_25.html |
Meltoz, ge kunt me best gewoon eens een bericht sturen als het u past om langs te komen (cdke en kopies management accounting), want ik weet nooit op voorhand wanneer ik er zal zijn. Morgenavond van 6 tot 9 hoogstwaarschijnlijk wel, en anders zit ik in de fitlink 
owja, nog poolen ook... ik had jullie vast allemaal ge0wned

Naja, voor de volgende keer dan he 
| Originally posted by eieregooie owja, nog poolen ook... ik had jullie vast allemaal ge0wned ![]() Naja, voor de volgende keer dan he |
Ik heb gisteren een heuse meeting gedaan met Bertn!
We hebben wel geen foto's getrokken 
| Originally posted by Wildfir3 Ik heb gisteren een heuse meeting gedaan met Bertn! We hebben wel geen foto's getrokken |
| Originally posted by Wildfir3 Ik heb gisteren een heuse meeting gedaan met Bertn! We hebben wel geen foto's getrokken |
een brabantse meeting is ook eerder kansloos, omdat dat 9/10 uitdraait in een zuipbedoening 
hell i like it 
foto's van Meltoz ook online!
je kan ze HIER terugvinden...
ps:
- Meltoz, thanks voor de foto's!
- enkele schone fotokes van TatanaGirl & CygnusX 
Merci voor de fotokes, Zehra en Meltoz!
mooie fotooooooooooooos , ge staat er allemaal heel schoon op
volgende keer ben ik er ook gewoon weer bij eh, want nu ging het nie met die stomme examens

Meltoz heeft ook twee filmpkes genomen... Zijn van h��l goeie kwaliteit, met als gevolg, zeer grote filekes!
ga ze dus nie uppen! Giesber, TatanaGirl, CygnusX en SilentEagle staan er heel schoon op...
ge�nteresseerden kunnen me altijd contacteren op msn! 
| Originally posted by Nyah @Tatanagirl: thx bij voorbaat voor genoemd animatiefilmpke |