TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- aanslagen in madrid
Pages (2): « 1 [2]
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.
Mensen die hoog staan in de politiek maken soms rare sprongen. Ken je de verhalen van wat bush deed toen hij hoorde dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen...
| quote: |
| Originally posted by Jay M Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden. |
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.
maar on-topic: het is echt onmogelijk om te zien nu wie de daders zijn voor mij. de ETA lijkt me wel n heel makkelijke keus van de spaanse regering, ik weet niet of de ETA het zo groot zo aanpakken. toch vind het ook wel heel cheap om meteen "de moslims" de schuld te geven, ten eerste is het een kleine groep gekken die die hele moslimwereld in een hoekje van evil bastards drukt en dus niet "de moslims", maar ook is t raar om al queda de schuld te geven. zo vlak voor de verkiezingen is t logischer als t n spaanse groep is, al queda zou ook wel weten dat ze hiermee rechts in de kaart spelen en daar hebben ze niks aan
| Originally posted by Duke2003 jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt. |
hahah mooie dan
maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders
| Originally posted by Duke2003 hahah mooie dan maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders |
| Originally posted by basvh heb jij het script van de x files geschreven ofzo |
We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig.
| Originally posted by basd We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig. |
ff offtopic over balkenende
wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush
Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam 
| Originally posted by BaRTeZ ff offtopic over balkenende wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam |
Bas de Beer is ook zo'n instant klassieker 
Las net op nu.nl dat de terreurdreiging in Nederland geldt voor de provincies Noord- en Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant. Wie hier denkt dat Osama echt wat van plan is en wie denkt dat het allemaal bangmakerij is?Wat gaat er volgens jullie gebeuren? Interesseert het jullie of houden jullie je niet zo bezig met het feit dat Nederland nu waarschijnlijk echt doelwit is van de een of andere terroristische organisatie???
Ik weet niet of hier iets zou gebeuren. Ik hou me zelf er ook niet echt mee bezig, heb nu echt belangrijkere dingen te doen 
Nederland heeft natuurlijk wel een aantal punten waarop het aangevallen zou kunnen worden:
- Joegoslavie Tribunaal
- Voorzitterschap EU
- Havens Rotterdam (Pernis)
- Aardgasvelden
ze geven niet voor de lol zo�n waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg. ik hoop echt dat die moslim gekken niks doen. zker weten doe je het toch niet.
Gooi wat explosieven in busje en rij coentunnel in en je hebt al een disaster.
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....
Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat...
| Originally posted by total woot Frans Bauer Marianne Weber Jan(tje) Smit.... Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat... |

| Originally posted by basvh ze geven niet voor de lol zo�n waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg. |
:P
| Originally posted by FunkySimon |
Zie ik daar een C4-gordel rond zn middel hangen?
on topic: boeit niet veel eigenlijk.. het enige wat ze hier kunnen opblazen is de graanschuur 
Extrema heeft ook de nodige voorzorgsmaatregelen genomen: dubbel hekwerk met honden ertussen en extra beveiligingspersoneel vanwege het terreuralarm (paar mooie woorden voor galgje)
Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten.
| Originally posted by New Wave Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten. |
Er werd ook gesproken over zogenaamde soft-spots, zoals evenementen waar veel mensen aanwezig zijn. Tijdens de zomer zijn er veel van dit soort evenementen zoals bijvoorbeeld Dance valley, Mysteryland of zoals hier nu de Tilburgse Kermis. Dit zijn toch relatief eenvoudigere targets dan zoiets als de ambassade en het effect is groot omdat er veel mensen aanwezig zijn (chaos + paniek).
Ach ja, ik ga toch niet thuiszitten of me plannen wijzigen omdat er eventueel ergens een aanslag gepleegd gaat worden. Dus het boeit me verder niet zo gek veel, kan er ook toch niks aan veranderen.
| Originally posted by Freezel Ik weet niet of hier iets zou gebeuren. Ik hou me zelf er ook niet echt mee bezig, heb nu echt belangrijkere dingen te doen ![]() Nederland heeft natuurlijk wel een aantal punten waarop het aangevallen zou kunnen worden: - Joegoslavie Tribunaal - Voorzitterschap EU - Havens Rotterdam (Pernis) - Aardgasvelden |