TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- aanslagen in madrid
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Jay M on Mar-12-2004 20:46:

Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.

Mensen die hoog staan in de politiek maken soms rare sprongen. Ken je de verhalen van wat bush deed toen hij hoorde dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen...

Posted by basvh on Mar-12-2004 21:45:

quote:
Originally posted by Jay M
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.

heb jij het script van de x files geschreven ofzo

Posted by Duke2003 on Mar-12-2004 22:25:

jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.

maar on-topic: het is echt onmogelijk om te zien nu wie de daders zijn voor mij. de ETA lijkt me wel n heel makkelijke keus van de spaanse regering, ik weet niet of de ETA het zo groot zo aanpakken. toch vind het ook wel heel cheap om meteen "de moslims" de schuld te geven, ten eerste is het een kleine groep gekken die die hele moslimwereld in een hoekje van evil bastards drukt en dus niet "de moslims", maar ook is t raar om al queda de schuld te geven. zo vlak voor de verkiezingen is t logischer als t n spaanse groep is, al queda zou ook wel weten dat ze hiermee rechts in de kaart spelen en daar hebben ze niks aan

Posted by Jay M on Mar-13-2004 11:54:

quote:
Originally posted by Duke2003
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.

Haha hee mooi man ik gooi een muntje waar iedereen op gaat schieten

Punt is dat je nu inderdaad niet een schuldige kan aanwijzen en dat je ook niet precies de oorzaak weet van de aanslag. Je moet gewoon niet vergeten dat mensen in de politiek dingen doen die mensen kwaad of angstig kunnen maken. Dus de westerse wereld moet ook naar zichzelf kijken hoe dit veroorzaakt zou kunnen zijn... (Niet dat westerse politiek aan deze aanslag schuld heeft, degene die de bom legt is natuurlijk de schuldige.)

Posted by Duke2003 on Mar-13-2004 12:10:

hahah mooie dan maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders

Posted by Rudy on Mar-13-2004 13:08:

quote:
Originally posted by Duke2003
hahah mooie dan maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders

Ja en Balkenende is ook zon arrogante gast

Hij doet zichzelf voorkomen als een 14 jarig puberend meisje...

Posted by Jappio on Mar-13-2004 15:15:

quote:
Originally posted by basvh
heb jij het script van de x files geschreven ofzo

lol dat was ook het 1e dat ik dacht

Posted by basd on Mar-15-2004 12:50:

We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig.

Posted by Valhalla on Mar-15-2004 13:03:

quote:
Originally posted by basd
We hebben het er hier ook even over gehad, en ik denk dat het Oliver Kahn is geweest. Op woensdag Bayern door Real uitgeschakeld, en dan dit op donderdagochtend... Het is net effe TE toevallig.

ollie kahn nieuwste al kwakka lid

Posted by BaRTeZ on Mar-16-2004 19:01:

ff offtopic over balkenende

wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush

Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam

Posted by Jappio on Mar-16-2004 19:06:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
ff offtopic over balkenende

wat was t weer om te janken zeg, die beelden samen met Bush

Ben Bot vind ik overigens wel cool, als was t alleen maar om die geweldige naam

bij mij in de klas zat een gast die heette dick touw mwhehe

Posted by BaRTeZ on Mar-16-2004 21:24:

Bas de Beer is ook zo'n instant klassieker

Posted by AirPole on Jul-15-2004 20:10:

Las net op nu.nl dat de terreurdreiging in Nederland geldt voor de provincies Noord- en Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant. Wie hier denkt dat Osama echt wat van plan is en wie denkt dat het allemaal bangmakerij is?Wat gaat er volgens jullie gebeuren? Interesseert het jullie of houden jullie je niet zo bezig met het feit dat Nederland nu waarschijnlijk echt doelwit is van de een of andere terroristische organisatie???

Posted by Freezel on Jul-15-2004 20:22:

Ik weet niet of hier iets zou gebeuren. Ik hou me zelf er ook niet echt mee bezig, heb nu echt belangrijkere dingen te doen
Nederland heeft natuurlijk wel een aantal punten waarop het aangevallen zou kunnen worden:

- Joegoslavie Tribunaal
- Voorzitterschap EU
- Havens Rotterdam (Pernis)
- Aardgasvelden

Posted by basvh on Jul-15-2004 20:25:

ze geven niet voor de lol zo�n waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg. ik hoop echt dat die moslim gekken niks doen. zker weten doe je het toch niet.

Gooi wat explosieven in busje en rij coentunnel in en je hebt al een disaster.

Posted by total woot on Jul-15-2004 20:26:

Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....

Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat...

Posted by SnuggLe on Jul-16-2004 05:41:

quote:
Originally posted by total woot
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....

Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat...

Je schiet er best wel wat mee op, je kan best alert blijven of weet ik veel wat.

Kijk, d'r gebeurt ontzettend veel op dit moment. Achter de schermen zijn ontzettend veel mensen aan het werk op NL te beveiligen tegen zo'n aanslag. Verlof is ingetrokken, veel vakanties gaan niet door; veel mensen op standbye etc. Als je alleen al weet wat er voor een mankracht STANDAARD in Den Haag opgaat aan 'posten' (die hokjes bevolken 24 uur per dag die voor belangrijke punten staan)....dat zijn minstens 50 posten, dus reken maar uit.

En deze dreiging is er echt wel, anders hadden ze zoiets niet naar buiten gebracht. Ik heb gisteren bewust het binnenhof gemeden bijvoorbeeld, omdat gisteren dat ultimatum afliep plus daar alle EU-commissarissen waren in het kader van het Nederlands voorzitterschap.

Ik vertrouw al die lui bij mij in de buurt totaal niet

quote:
Originally posted by basvh
ze geven niet voor de lol zo�n waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg.

Goh wat denk je dan? TUURLIJK uit voorzorg, d'r is toch nog niets gebeurd? :P

Posted by Hitman on Jul-16-2004 09:52:

quote:
Originally posted by FunkySimon

Oppassen jongens, die kerel is levensgevaarlijk...

Posted by Chicane on Jul-16-2004 10:34:

Zie ik daar een C4-gordel rond zn middel hangen?

on topic: boeit niet veel eigenlijk.. het enige wat ze hier kunnen opblazen is de graanschuur

Posted by Hitman on Jul-16-2004 10:42:

Extrema heeft ook de nodige voorzorgsmaatregelen genomen: dubbel hekwerk met honden ertussen en extra beveiligingspersoneel vanwege het terreuralarm (paar mooie woorden voor galgje)

Posted by New Wave on Jul-16-2004 11:14:

Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten.

Posted by AirPole on Jul-16-2004 11:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten.

LAAT JE RIMMEN, GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Valhalla on Jul-16-2004 11:29:

Er werd ook gesproken over zogenaamde soft-spots, zoals evenementen waar veel mensen aanwezig zijn. Tijdens de zomer zijn er veel van dit soort evenementen zoals bijvoorbeeld Dance valley, Mysteryland of zoals hier nu de Tilburgse Kermis. Dit zijn toch relatief eenvoudigere targets dan zoiets als de ambassade en het effect is groot omdat er veel mensen aanwezig zijn (chaos + paniek).

Posted by Kakao on Jul-16-2004 20:00:

Ach ja, ik ga toch niet thuiszitten of me plannen wijzigen omdat er eventueel ergens een aanslag gepleegd gaat worden. Dus het boeit me verder niet zo gek veel, kan er ook toch niks aan veranderen.

Posted by JunKX on Jul-23-2004 16:09:

quote:
Originally posted by Freezel
Ik weet niet of hier iets zou gebeuren. Ik hou me zelf er ook niet echt mee bezig, heb nu echt belangrijkere dingen te doen
Nederland heeft natuurlijk wel een aantal punten waarop het aangevallen zou kunnen worden:

- Joegoslavie Tribunaal
- Voorzitterschap EU
- Havens Rotterdam (Pernis)
- Aardgasvelden

Ik ben benieuwd of belangrijke dijken ook worden bewaakt. Dat zou pas een echte chaos geven.

Pages (2): « 1 [2]