TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` ach flikker toch op denk dat exames dan al bezig zijn |
lol was effe aant denken 20 mei kwam me bekend voor, bleek men verjaardag dus te zijn 
vroeg voor exames echt niet hoor wij beginen vroeg, dnek niet dat ik er zal bij zijn 
Ferry @ Versuz 19/05/2004
jaja, there he is
... ferry corsten @ versuz ! ik denk dat et zeker de moeite gaat zijn 
DUTCH CONNECTION FERRY CORSTEN & YVES DE RUYTER
Dutch Connection presents :
One of the famous DJ's in the Netherlands is paying us a visit for another great set ! Don't miss this evening with an exclusive closing set by Yves de Ruyter ...
Rooms open
Main Hall
Vip room
Line up
Dave Lambert ( warming up )
Ferry Corsten ( NL )
Yves de Ruyter ( B )
Watch out for future line ups this year !
Doors: 22.00 h
Doorpolicy men: 18
Doorpolicy women: 18
Dresscode men: Trendy
Dresscode women: Tempting & wild make up
Kassa: 10 euro
greetz, despe
ik zal er trachten bij te zijn
Re: Ferry @ Versuz 19/05/2004
kga ook proberen hier bij te zijn...
| Originally posted by DeSpErAtOs-X Dresscode women: Tempting & wild make up |
Er was al een threadje hierover van een maand geleden. Ik heb de 2 samengevoegd.
Ontopic : Ik zal er zijn! 
ow sorry cygnus ... ik had de vorige topic hierover niet gezien :x ... anyway .. goed nieuws mag wel 2keer gepost worden zeker
, merci vo samen te voegen ...
en euh, tempting -> like uitdagend: zoals korte rokjes, inkijkbloesjes ... maar de kans dat iedereen zoiet aan gaat hebben zal wel weer klein zijn
en wat die 5 december toestanden betrefd ... het zal mss minder zijn als bij ti�sto ... maar verwacht je toch maar aan een overvole versuz ... maar het zal zowieso de moeite zijn om te gaan denk ik zene ... druk of niet 
Dat ze dan maar weer ne speciale leden inkom maken. Ik vond da plezant bij Ti�sto
Ontopic : Ik zal er ook zijn!
| Originally posted by Giesber Dat ze dan maar weer ne speciale leden inkom maken. Ik vond da plezant bij Ti�sto Ontopic : Ik zal er ook zijn! |

zal aanwezig zijn...
laatste feestje vr d'exames
en ferry heeft er ook vet zin in zei hij afgelopen donderdag, hij vond het in aug echt erg leuk en vinnet leuk om in belgi� te draaien 
dan mag hij wel wat meer afkomen
en liefst wat dichter in de buurt 
met beetje geluk ... i'll be there 
ff deze thread eens van onder het stof (kuch) uitgehaald...
Vraag: Wie gaat er nu komen? Zoek vrijwilliger die zo'n lijstje wil bijhouden 
Ik kom (waarschijnlijk) wel. [Laatste party voor examens
]
*checkt agenda*
Ik ben vrij die avond, financieel kan ik het ook aan, nog geen examens of blok dan, �n goesting heb ik zeker! Nu alleen nog vervoer...nog iemand die van antwerpen komt?
datum komt mooi uit, ik zal der ook zijn
tot nu toe hebben we dan al:
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
de rest moet zijn oude reactie nog maar ff bevestigen dan eh
| Originally posted by Jasperovitsj *checkt agenda* Ik ben vrij die avond, financieel kan ik het ook aan, nog geen examens of blok dan, �n goesting heb ik zeker! Nu alleen nog vervoer...nog iemand die van antwerpen komt? |
Huppekee 
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Ik zou kunne maar kdenk dak me met dat geld liever de vinyl edition van het nieuwe tiesto album koop... dat zou dan ongeveer moeten uitkomen op drie colored vinyls 
ik zal er ook zijn...
| Originally posted by CygnusX Nyah Jasperovitsj Buoyant TatanaGirl CygnusX |
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
zal ook van de partij zijn (ook laatste feestje voor de exaampjes
)
en ik neem eveneens de trein langs antwerpen ! 
ik kom ook af normaliter gezien.
eerst met de bus naar antwerpen en dan met de trein, dus ik zit ook op dezelfde trein
vraagje is soundstation de volgende dag open weet iemand dat?
Het lijstje groeit en groeit!
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
En volgens mij gaat de Soundstation toe zijn, aangezien het de dag erna Hemelvaart is. Ik weet nu niet of DJ's zich daar iets van aantrekken, maar ik zou er toch niet op rekenen...