TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- tiistain tanssi-ilta
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by skip on Apr-20-2004 20:09:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Tapsan setti taas on t�h�n asti sis�lt�nyt melkein ainoastaan tuttuja biisej�.

tuttuja minullekin, mutta hyvi� ovat kuitenkin! mulla ei ainakaan ole mit��n pakkoa kuulla aina uusimpia ja tuntemattomia biisej�, kunhan ovat hyvi�!

Posted by GrimReaper on Apr-20-2004 21:07:

Juu ei mullakaan tuttuja biisej� vastaan mit��n oo. Setti itsess��n oli mielest�ni loistava siihen asti kunnes peruskauraa olevat kiksutukset (esim. Tabin Verso, josta pidin aluksi mutta kyll�styin nopeasti) tulivat mukaan..

Posted by MekkaFIN on Apr-21-2004 12:21:

Dave Seamanin setti oli laadukas!

Posted by BetaFactory on Apr-21-2004 13:40:

Alku oli parempi kuin loppuosa. Ei minullakaan ole mit��n vastaan vanhoja tuttuja biisej�, mutta sitten niiden on kuitenkin oltava hyvi�, tuttuja biisej�. ) Whispers, Verso & Co. eiv�t ole sellaisia biisej�, joita min� kuuntelisin kymmenen kertaa per�kk�in. Ei kuitenkaan pysty sanomaan ett� Orkidealla olisi "suppea" levykokoelma, koska aina tulee my�s ei-odotettuja biisej� soitettua. Kiva.

2004-02 edelleen vuoden ykk�nen mielest�ni.

Posted by XeQtOr on Apr-21-2004 13:45:

quote:
Originally posted by skip
nyt taitaa kalle soitella marco v:n remixi� jostain futureshocking biisist�, vai olenko t�ysin erehtynyt? vai onko t�m� viel� seamanin setti�, vai mit�?

Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) ihan kivaa tech housea mut Eric Prydzin samaisesta biisist� tekem� mixi vie kyl voiton Marcon luomuksesta..

Posted by GrimReaper on Apr-21-2004 14:13:

Mm.. Ambient versio Deep Forestin Sweet Lullabysta oli loistava aloitus setille, tosin itse pid�n enemm�n Jam El Marin miksauksista.
quote:
Originally posted by XeQtOr
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) ihan kivaa tech housea mut Eric Prydzin samaisesta biisist� tekem� mixi vie kyl voiton Marcon luomuksesta..

Jep, Prydzill� on paljon aivan helmi materiaalia, sek� omaa ett� remiksej�. Omasta materiaalista paras julkasu on ehk� EP 2, jossa on mun suosikki Deeper Still. Harmi ett� osaa miehen mikseist� on tosi vaikee saada, kaikkia kun ei o julkastu eik� julkasta.

Posted by Sting Ray on Apr-21-2004 16:12:

Unityn sivuilla n�it� ei ainakaan viel� �sken n�kynyt, joten laitan t�h�n suorat linkit, jotka Orkidea oli postannu Platinumiin:

DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 16.03.2004 - In Trance We Trust Mix

http://music.clubunity.org/radio-200403.mp3

DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 20.04.2004 - Return to the Source

http://music.clubunity.org/radio-200404.mp3

Posted by skip on Apr-21-2004 16:47:

quote:
Originally posted by Sting Ray
Unityn sivuilla n�it� ei ainakaan viel� �sken n�kynyt, joten laitan t�h�n suorat linkit, jotka Orkidea oli postannu Platinumiin:

DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 16.03.2004 - In Trance We Trust Mix

http://music.clubunity.org/radio-200403.mp3

DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 20.04.2004 - Return to the Source

http://music.clubunity.org/radio-200404.mp3

ah! kiitoksia! pit��kin pist�� imutellen!

Posted by Puuhis on Apr-27-2004 10:30:

T�n��n taas! Toivottavasti tulee DJ Dizzylt� Drum 'n' Bassia.

Posted by BetaFactory on Apr-27-2004 19:11:

�lk�� ikin� kuunnelko trancea kelloradiolla! Oli pakko kunnella kelloradiolla pari viikkoa sitten, ja jokainen pystyy varmasti kuvittelemaan millaista on kun kickit kuulostavat clapseilta.

Aivan toiseen asiaan. Min� en pid� siit� kun trancebiiseiss� niit� selv�sti erotettavia leadej�, esim. Miettisen soittamassa Whirlpoolin biisiss� sellainen on olemassa, oli vissiin kitara juuri siin� tapauksessa. Menee v�h�n pop-puoleen, mielest�ni.

T�h�n asti olen pit�nyt Solid Globen "Sahara" aika l�ys�n� biisin�. Mielipide kuitenkin vaihtui totaalisesti t�n��n...se on oikeasti ihan hyv�.

Posted by BetaFactory on May-05-2004 09:25:

Onko Markus Schulz ainoastaan tehnyt sellaisia melankolisia biisej� kuten n�m� uusimmat? Min� olen saanut tarpeeksi siit� synkemm�st� trancesta nyt, ehk� koko nykytrance ei sovi en�� sataprosenttisesti minulle.

Posted by Mr.Mystery on May-05-2004 13:23:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Onko Markus Schulz ainoastaan tehnyt sellaisia melankolisia biisej� kuten n�m� uusimmat? Min� olen saanut tarpeeksi siit� synkemm�st� trancesta nyt, ehk� koko nykytrance ei sovi en�� sataprosenttisesti minulle.

Jep. Schulz on tylsyyden kuningas.

Posted by Thunder5 on May-05-2004 14:33:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery

Eikai nyt sent��n..

Posted by XeQtOr on May-05-2004 15:39:

Kyll�.. En oo ite koskaan ymm�rt�ny tota kauheeta hypetyst� Schulzin ymp�rill�. Kaikki on ihan kickseiss� ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisist�.. �ij� ei mun mielest� tee ainakaa mit��n ihmeemm�n kuulosta progematskuu..

Posted by MekkaFIN on May-05-2004 16:28:

quote:

Markus poika rokkaa.

Posted by Thunder5 on May-05-2004 21:19:

Makuasiat on makuasioita...

Posted by Aki A. on May-06-2004 20:02:

quote:
Originally posted by XeQtOr
Kaikki on ihan kickseiss� ku ne kuulee jonkun sen uuden keskivertoakin keskiverromman proge remixin jostain trance biisist�..

Esim. Arminin Burned With Desireen Markus on saanut juuri sellaisen soundin mist� itse pid�n. Albumiversio oli siihen asti paras, rising starin hirve� popversio. Ja mit� Markukseen tulee muuten, mies on mielest�ni enemm�nkin melankolian kuin tylsyyden kuningas. Olen etsinyt vastaavaa matzkua jo muutaman vuoden, nyt on Airwaven tiettyjen biisien lis�ksi l�ytynyt uusia suosikkeja melankoliaosastoon Ja Schulz on mun top-1 dj t�ll� hetkell�. Harva dj pysyy niin uskollisena omalle soundilleen kuin Schulz..tosin siit� joko tykk�� tai ei. Itse suorastaan rakastan
Setin rakennus on sellaista luokkaa ett� oksat pois. Hyv�n� esimerkkin� t�st� k�y Schulzin December 2003 Promo Mix, jossa rakennetaan hienojen biisien kautta uskomaton loppu. Vimppana biisin� kun toimii viel� Cass & Sliden Perception

Posted by BetaFactory on May-12-2004 12:58:

Junassa kuuntelin eilisen tanssi-iltaa kymmeneen asti, ja ensimm�iset 30 minsat olivat ihania!! Kertakaikkiaan ihania!

Posted by Puuhis on May-13-2004 12:03:

Schulz rules. period.

Posted by afastest on May-14-2004 22:36:

Enp� sanoisi tyls�ksi, kun vertaa ihan tavalliseen keskivertoprogeen mit� nyt l�ytyy. Itse asiassa Schulz:n joissakin biiseiss� on juuri niit� elementtej� mit� hyv�ss�(imho) progessa pit�isi olla.

Itse mies on sanonut trancea liian uplifting:iksi ja tavallista progea tyls�ksi, joten h�n sanojensa mukaan yritt�� tehd� ei-niin-tyls�� progea. Haastattelu l�ytyy trance.nu:sta, jos en v��rin muista.

Posted by skip on May-18-2004 06:23:

t�n��n on taas orkidea vuorossa! ajattelin nyt taas muistuttaa, jos joku on unohtanut!

Posted by Thunder5 on May-18-2004 06:32:

quote:
Originally posted by skip
t�n��n on taas orkidea vuorossa! ajattelin nyt taas muistuttaa, jos joku on unohtanut!

Ainiin t�n��n on taas sellanen tiistai..

Posted by thomas on May-18-2004 12:15:

quote:

l�hes samaa mielt� kanssasi..

Posted by BetaFactory on May-18-2004 19:41:

No onpa Tapsan setti l�htenyt k�yntiin aika oudolla tavalla t�n��n...

EDIT: Onneksi ainoastaan ensimm�inen biisi oli selv�sti makuani vastoin.

Posted by Thunder5 on May-18-2004 22:18:

En tied� onko vika minussa vai ei, olen kyll� ollut viime aikoina aika pihalla..

Mutta huomasin ett� jotkut elementit Winkeen Whisperiss� muistutti hieman Armin Van Buurenin Burned With Desirest�.. Ja Aallon Taurinessa olin kuulevinani jotain samankaltaisuutta kuin Above & Beyondin Far From in Lovessa..

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »