TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ASOT 25-03-2004
Pages (2): « 1 [2]

Posted by sndh on Mar-22-2004 09:22:

nog wat te zeiken, dan krijgen we natuurlijk veel 'oud' materiaal te horen. Enne als je erbij bent, denk dan niet dat je de enige bent voor dat raam als addict. Bereid je er maar op voor dat je zonder slag of stoot armin niet zult aankijken... En een slag of stoot in een publieksmenigte in A'dam is niet zo heel doordacht...

toch een leuk initiatief maar ik ga me ov hiervoor niet gebruiken.

Posted by Remy D on Mar-22-2004 09:31:

Hahaha best wel geinig alleen heeft dat trutje van een Verbaan achter precies hetzelfde raam haar cd toen gepromoot en toen werd er ook nog een clip van gemaakt. En dat zag er erg kansloos uit!!

Posted by DjRV on Mar-23-2004 09:59:

quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha best wel geinig alleen heeft dat trutje van een Verbaan achter precies hetzelfde raam haar cd toen gepromoot en toen werd er ook nog een clip van gemaakt. En dat zag er erg kansloos uit!!

was dat niet een "ander" raam ?

Posted by apri_peel on Mar-23-2004 14:51:

are any TAs coming out for this?
anyone want to say hi to a lost canadian?

Posted by BeeJay on Mar-24-2004 12:49:

hi

Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2004 15:18:

quote:
Originally posted by apri_peel
are any TAs coming out for this?
anyone want to say hi to a lost canadian?

Would love but there is something else that has come between .

Posted by BaRTeZ on Mar-25-2004 21:59:

Zo! Net terug, duurde jammer genoeg maar tot 21u maar was zeker de moeite waard. Erg leuk om een keer meegemaakt te hebben

Alleen jammer dat ik de verkeerde camera mee had genomen en daar pas in de trein achter kwam

Iemand ander met wat pics?

Posted by Partyhardy! on Mar-25-2004 23:22:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Zo! Net terug, duurde jammer genoeg maar tot 21u maar was zeker de moeite waard. Erg leuk om een keer meegemaakt te hebben

hoezo wat was er dan leuk? ben jammer genoeg niet geweest maar ben erg benieuwd hoe het nu precies was, maar dat maak ik uit jou report absoluut niet op......

Posted by BaRTeZ on Mar-25-2004 23:29:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hoezo wat was er dan leuk? ben jammer genoeg niet geweest maar ben erg benieuwd hoe het nu precies was, maar dat maak ik uit jou report absoluut niet op......

Goed zal het proberen iets beter uit te leggen

Ik kwam daar aan rond 5 voor half 8, zag toen Armin net de winkel binnenlopen, waren al aardig wat lui.
Zijn draaitafels stonden al klaar in een hoek-etalage in de Bijenkorf. Hij begon eerst een soort "pre-party", was leuk om te zien dat er veel volk op af kwam. Geen idee hoeveel mensen er stonden want ik stond helemaal vooraan, en heb niet echt de juiste lengte om over de menigte heen te kijken

Maar goed, even voor achten sprak Armin ons toe. Vertelde 'ie wat er ging gebeuren (muziek eventjes uit, daarna zou ASOT beginnen). Even na achten was het zover, eerste plaat knalde hij erin. We stonden als publiek een beetje onwennig, want het contact met Armin was wat raar. Hij klapte wel, maar "als we iets terug deden" kon hij het niet horen, dat was wel vreemd. Hij draaide wat lekkere platen, deed leuk voor de camera (als een echt hoertje stond ie af en toe voor de ramen) en dat was het eigenlijk wel.

Nog wel leuk was dat op een gegeven moment een bus stopte voor de stoplichten en al die gasten (Jappen? ) zaten te kijken van "WTF is dit dan?". Ook veel mensen die even kwamen kijken waar de muziek vandaan kwam en waarom er zo'n menigte voor die etalage stond.

Jammer genoeg duurde het maar anderhalf uur en was voor mij de treinreis twee keer zolang, maar het was zeker de moeite waard!

Posted by Partyhardy! on Mar-26-2004 00:21:

Ah top, thanks voor je reply wel geinig dus!

Posted by pooley on Mar-26-2004 09:53:

Geen pics?

Posted by JAF on Mar-26-2004 12:58:

Smiley DJ

heb net het nieuwe album aangeschaft bij de Media Markt te Almere voor maar �9,99.
Ongelofelijk!!!!

Gisteravond kostte die bij de Bijenkorf �19,99, maar dan had je hem wel met handtekening.....

Posted by BaRTeZ on Mar-26-2004 13:39:

quote:
Originally posted by JAF
heb net het nieuwe album aangeschaft bij de Media Markt te Almere voor maar �9,99.
Ongelofelijk!!!!

Gisteravond kostte die bij de Bijenkorf �19,99, maar dan had je hem wel met handtekening.....

hehe das dan 10 euro voor een handtekening

Ik wil m wel signeren voor 1 euro, heb je een authentieke bartez handtekening

Posted by HiGH_NrG on Mar-26-2004 18:26:

Ik heb ook even gekeken gister... en ik vond het er maar een beetje debiel uitzien. Allemaal mensen die uit hun dak gaan voor een gast die achter het raam staat...
En al die toeristen maar kijken

Was wel veel lui van ID&T liep daar rond...vaag volk...

Posted by MaGiK54 on Mar-26-2004 19:25:

quote:
Originally posted by JAF
Ongelofelijk!!!!

Ik neem aan ASOT 2004 ??

Posted by ambs on Mar-26-2004 19:29:

ik heb 'm hier gekocht voor $21! Wel een beetje duur maar goed.... hehehe hij werd ook gratis naar m'n huis verstuurd en had 'm binnen een dag

Posted by HardKiller on Mar-26-2004 21:56:

quote:
Originally posted by JAF
Ongelofelijk!!!!

Asot 2004? Dat is wel goedkoop dan

Posted by Lynxx on Mar-29-2004 22:51:

Ja, het was wel een beetje raar om te zien. Een zooi mensen die staan te dansen voor het raam... Maar het was wel leuk om te zien.

Heb later buiten nog effe met Armin gepraat en er gaat misschien binnenkort weer een ASOT vanuit Bloomingdale komen...
Hijzelf wou het iig wel heel graag.

Posted by MischaJonker on Apr-02-2004 10:07:

Om daar nog ff verder op in te gaan: hij zat zo van, ja wel leuk. En Maykel of hoe heten die andere knakkers van armada: 'ja dat moeten we echt doen armin'. Maar 150 ging niet meer lukken, wel een paar afleveringen later wellicht, dus 154 ofzo. Nou da's alleen maar mooi, want dan is de kans op goed weer een stuk groter!!

Pages (2): « 1 [2]