TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Ik denk wel dat ik erbij ben! MARKUSSS!!!
persoonlijk twijfel ik nog tussen james holden in de mazzo en armada night. Qontact wordt het zeker niet dit jaar.
grtz,
TNG
het wordt ons weer niet echt makkelijk gemaakt met al die topfeesten tijdens koninginnenacht
wordt sowieso wel amsterdam denk ik, de hele nacht door en dan op koninginnedag gewoon verder gaan met je brakke hoofd en lekker door de amsterdamse binnenstad banjeren! vorig jaar ook gedaan
Woohooooo!!
XL is weer goed bezig met Koninginnenacht! Dit jaar de hele Armada-stal present + Judge Jules en Eddie Halliwel!! Hier zijn we weer bij, maar da's logisch (zou Cruijff zeggen).
Onno jij komt toch ook wel even springen... 
Op zich best een leuk feestje dit, geinig line-upje, echter geen djRV, ga daarom dus niet, lijk wel gek! Een beetje Armin en zn kontlikkers worshippen
. Qontact misschien, voor de sfeer en Anja, maar k wil eigenlijk ook wel is een keer niet zo brak dansen op de stopra overdag op koninginnedag, tis zo dichtbij en dan geniet ik er niet eens van - dillema!!
En dan heb ik het sowieso niet eens over Mayday wat ik ga missen! Waarom moeten alle vette feesten toch in 1 weekend?!? 
YES YES YES ! Eindelijk de kans om M.I.K.E en Markus te zien!
Hier moet ik zwaaaar bij zijn
En hoe kan je nou twijfelen tussen dit feestje en Qontact
Welke datum is het trouwens ? En Waar?
Koninginnenacht 29 april Xlarge Amsterdam
ik ben hier ook zeker weten naartoe... 
Kaartjes zijn binnen ... het feest kan beginnen

hehe ik moet ook nog ff kaartjes scoren... hoe duur waren ze ook alweer?

Damn, hier wil ik ook heen, alleen volgens mij is dit pas vanaf 21, toch ? Ik ben pas 18 
| quote: |
| Originally posted by BeeJay Damn, hier wil ik ook heen, alleen volgens mij is dit pas vanaf 21, toch ? Ik ben pas 18 |
| Originally posted by SnuggLe Joh daar doen ze ECHT niet moeilijk over!! Als je er maar niet uitziet als 12. |
denk dat ik ook maar een kaartje haar voor het geval dat, want ik wil dit voor geen goud missen!
| Originally posted by SnuggLe Joh daar doen ze ECHT niet moeilijk over!! Als je er maar niet uitziet als 12. |
Kaartje (fokking duur trouwens
) in de pocket
.
deze week ff kaartjes scoren 
ik ben er zeker van dat ik aanwezig ben 
heb er al erg veel zin in....
mijn 4 fav dj's ....
armada roels 
| Originally posted by Magic83 En hoe kan je nou twijfelen tussen dit feestje en Qontact Welke datum is het trouwens ? En Waar? |
want zoals altijd zullen smaken blijven verschillen.
Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij 
| Originally posted by HiGH_NrG Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij |
| Originally posted by HiGH_NrG Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij |
(/me is jaloers!)
Nog ff een XL gerucht: onbevestigde bronnen zeggen dat de I Love Trance (die eerder al in de Marcanti plaatsvonden) en Mushroom avonden (vroeger in de Hemkade) weer terug gaan keren naar de JvG. Ben benieuwd!