TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Ik zie dat volledig zitten. 
ik ook
I'm in
Me too...
Ben just m'n neefke nog aan't overtuigen se!
ik ben aan het twijfelen
wat me tegenhoudt is het feit dat M.I.K.E. en Armin beiden op AiB zullen staan, en daar wil ik absoluut naartoe. en die twee zou ik dan twee maal op zo'n korte tijd zien, so what's the use?
aan de andere kant zijn Perry en Markus volledig mijn stijl..
het is een dilemma
me missing aib 2004 (indoor & outdoor)! als iemand me da vorige maand had gezegd, dan had ik er wel zo bijgestaan =>>>
mah tis dus zo!
daarom ga ik dus de 29ste naar amsterdam...
mike, perry, armin & nie te vergeten: markus!!!! 
dan zijn we al met zen 5e.
Heb ook nog eerst getwijfeld, mike en armin 2x op 3 dagen is wel veel. Maarja perry en markuz. En @ home hoor ik toch ook zeker om de 2 dagen iets van mike en armin.
Tzal nu wel een pak duurder zijn, trein nemen in de week scheelt nogal wat qua prijs. En donderdag eerst nog gaan werken dus tzal wel zwaar worden ook :d
en svrijdags kampioenenfuif
en zaterdags dan aib
wat een weekend

Deze topic ff terug naar boven halen, want nog ongeveer 2 weken en t'is zover, jippiiieee
Eigenlijk nie zo lang moete nadenken, want dees wordt echt wel e h���l fijn "ARMADA" nachtje
Ga me de voiture gaan naar Amsterdam, anders zijde zo afhankelijk van diene trein
Heb ne zafira en is normaal plaats voor 7 personen, ma das wel heel krap voor de achterste passagiers, dus zou dees in't slechtste geval doen.. Voorlopig zitten der in m'n voiture: Zehra ( ladies first ofcourse
), SilentEagle, Pooley en de chauffeur (mezelf) natuurlijk.. Uiteraard vetrekken we vanuit Hasselt/Diepenbeek. Dus wie nog mee wil (??Maestro Cresto, TOR.. zij waren ok nog an't twijfelen??), let me know 
je brengt me nu weer aan het twijfelen.. 
ik was uiteindelijk toch niet van plan om te gaan, omdat de trein te duur uitkwam op een normale weekdag, maar blijkt dat je nu over een ruime wagen beschikt.. hmm.....
Ja ik ben ook aant twijfelen... altijd in the mood voor perry en markus
![]()
He he
Sorry he gasten

ALL� PUSSYS
auto volstampen !
ik zit vanvoooor 
en ladies first, kzou zeggen, ze zijn geemancipeerd genoeg, boys first !
j/k
Als jullie met de auto toevallig langs Nieuwegein komen (vlak onder Utrecht), kleine pre-party bij mij thuis

(kan ik meteen meerijden i.p.v. met de trein)

mm 
ask the man himself 
whiiii te gek! gaat n vet feestje worden... kan gewoon nie wachten! krijg volle bak kippevel als ik al aan Markus denk. Markus to tha end, echt waar.
thanks Meltoz for everything 
ahja maakt me nie uit of ik voor of achter zit in de auto! als ik mah in amsterdam geraak!
dus gasten vecht het mah uit onder elkaar mah laat wel een plaatske voor mij vrij eh! 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Als jullie met de auto toevallig langs Nieuwegein komen (vlak onder Utrecht), kleine pre-party bij mij thuis ![]() (kan ik meteen meerijden i.p.v. met de trein) |
( he he
) Zie die party inderdaad wel zitten en dan heb ik tenminste ne (Hollandse) gids vo de gemakkelijkste weg en de beste plaatskes in Amsterdam
| Originally posted by Freezel ...kleine pre-party bij mij thuis ![]() |
ikke wil nog altijd mee
bij deze stel ik mij kandidaat voor een plekske 
aja nog een detail, moeten er tickets gekocht worden?
| Originally posted by djcresto ikke wil nog altijd mee bij deze stel ik mij kandidaat voor een plekske ![]() aja nog een detail, moeten er tickets gekocht worden? |

)

, zijn de mensen allemaal bekend die meerijden naar Amsterdam! Het gaat krap worden, maar het moet lukken, ik zou zeggen dat de niet al te grote mensen achteraan in de auto kruipen, want daar is echt ni zoveel beenruimte...
| Originally posted by Meltoz Bij deze hedde e plekske gereserveerd se ![]() Nah, voor die tickets voel'k me e beteke ambetantig omda'k deze, vorige zaterdag, al heb besteld via www.ticketbox.nl... Sorry hiervoor Misschien kan je samen met nog iemand anders samen je ticket bestellen..? Had die van mij samen met die van Zehra, SilentEagle & Pooley besteld, omda'k zeker wist dat deze mensen mee met de auto gingen... (Heb ze wel nog niet ontvangen, maar ging 5 dagen duren, dus ik wacht zeer geduldig af ) |
ticket besteld!
danku papa

| Originally posted by djcresto ticket besteld! danku papa |
en wat moete allemaal in de plaats doen nu (gras afrijden, afwassen, auto wassen,...)
kga ook maar eens lobby-en voor een plaatsje in de XL denk ik
Als jullie allemaal weer komen wordt het een gezellige boel 
Kzie juist dat ik tot 16.15 les heb die dag. (eindbeoordeling project
)
Hou er rekening mee Meltoz alst mogelijk is 
mercikes
Ok toch niet
neglect the precious mesage.
de week dervoor kan kpas later dus NM !
| Originally posted by pooley neglect the precious mesage. |