TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTa logo!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
zou leuk zijn mochten we ze hebben tegen aib.
Zehra heeft nu het logo gemaakt maar wie gaat zich bezighouden met bestellen, verdelen, betalen, enz?
kandidaten?
www.insignia.be
deze hebben wel veel materiaal, ook vele variaties van t-shirts en topjes voor onze dames
Zijn wel niet goedkoop maar tmag toch wat kwaliteit zijn nie?
remind the "Zonder toestemming"
Mail hem is, en vraag het.
En ja tmag wel kwaliteit zijn, kzou ni graag hebben dat ik die t shirts moet gaan inkaderen en vacuum zuigen om die een beetje te kunnen bewaren...
Ik wou swamper just pm'en (pm geschreve en al!) mah toen bedacht ik dat het beter is als CygnusX hem pm't
hij is our mod en hij weet mss al ondertusse hoe hij het aan swamper moet vragen... Ik zal CygnusX eens vragen of hij dat wil doen/vragen!
mah voor mij hoeft dus op de t-shirt echt nie tranceaddict.com te staan... (zou wel leuk zijn met ta.com)
| quote: |
| Originally posted by djcresto deze hebben wel veel materiaal, ook vele variaties van t-shirts en topjes voor onze dames Zijn wel niet goedkoop maar tmag toch wat kwaliteit zijn nie? |
| Originally posted by Eagle` ik wil ook een topje |
| Originally posted by Eagle` ik wil ook een topje |
Ik heb een threadje in het modforum gemaakt. Van zodra Swamper antwoordt, weten jullie het ook.
ik vind toch dat tranceaddict.com erop moet.
anders lijkt het voor de buitenstaander onduidelijk waar het letterwoord 'BeTA' vandaan komt..
Ik ga eens informeren voor bestelling en verdeling als ge wilt... 'k herinner me dat ons ma iemand kent die dat doet, aan degelijke kwaliteit.
| Originally posted by TOR ik vind toch dat tranceaddict.com erop moet. anders lijkt het voor de buitenstaander onduidelijk waar het letterwoord 'BeTA' vandaan komt.. |
voorkant BETA-logo met Belgian Tranceaddict en achterkant tranceaddict.com al dan niet met logo voor mij
| Originally posted by djcresto ah onder het logo staat Belgian Tranceaddict |
| Originally posted by pooley Op een wit t shirt, zou bangelijk staan ![]() |
Hallo, ik ga toch geen eieregooie op me T Shirt zetten 
Nee Nick liever niet, gaan ze nog denken dat we een bende CS newbies zijn ofzo 
hihi
| Originally posted by eieregooie Hallo, ik ga toch geen eieregooie op me T Shirt zetten |
Ik denk toch niet dat iemand u 'eieregooie' noemt... Tis altijd "waar is EI??"
| Originally posted by pooley Nee Nick liever niet, gaan ze nog denken dat we een bende CS newbies zijn ofzo |
of Ruben 
link dat elke CS clan ook zo'n t shirts heeft met clannaam en nick erop 
en d elink da gij cs speelt en dat cs verfoeilijk is 
schiet me ni af he !
| Originally posted by pooley en de link da gij cs speelt en dat cs verfoeilijk is ![]() schiet me ni af he ! |
shit 
*byebye cruel world*
nick ook liever niet nee
als iemand u of tranceaddict.com ofzo dan moest herkennen of als het ze bekend voorkomt, dan kunnen ze misschien gewoon ff vragen wie ge zijt, dan zijde meteen in conversatie eh?
of ben ik dan weer te open van geest?
zo ne nick maakt een T-shirt trouwens al rap 3 keer zo duur (gezien het dan allemaal verschillende exemplaren zijn)
| Originally posted by Giesber zo ne nick maakt een T-shirt trouwens al rap 3 keer zo duur (gezien het dan allemaal verschillende exemplaren zijn) |
Als we voor T-shirten gaan zou ik ook voor zwarte gaan, komt veel mooier uit... Ik veronderstel dan wel dat we dit gaan drukken, want ge kunt da ok zo laten borduren, ma op ne T-shirt is dit ni te doen en gaat dit bijna alleen ma op polo's...
Ik hebt het volgende bij iemand late uitproberen: kweet nie of jullie da manneke (op de platen van Armind) kennen, hoe zou'k't omschrijven, het engeltje (Armin) met al creooltje e plaat. Voor dit op ne polo te late borduren, tekening was zeer aardig, ma heb't eindresultaat nog nie gezien
Kweet ni of iemand het interessant vind vo zo'n tekening vanachter op de rug? Laat't alleen ma ff wete... 
voor al onze feestjes vroeger gingen we naar Mechelen
http://www.xlweb.be/
super tevreden van...
| Originally posted by Meltoz Als we voor T-shirten gaan zou ik ook voor zwarte gaan, komt veel mooier uit... Ik veronderstel dan wel dat we dit gaan drukken, want ge kunt da ok zo laten borduren, ma op ne T-shirt is dit ni te doen en gaat dit bijna alleen ma op polo's... Ik hebt het volgende bij iemand late uitproberen: kweet nie of jullie da manneke (op de platen van Armind) kennen, hoe zou'k't omschrijven, het engeltje (Armin) met al creooltje e plaat. Voor dit op ne polo te late borduren, tekening was zeer aardig, ma heb't eindresultaat nog nie gezien Kweet ni of iemand het interessant vind vo zo'n tekening vanachter op de rug? Laat't alleen ma ff wete... |
mah kga da eens ff zoeken hier en ik zal het dalijk eens posten 

is wel mooier imo. je wilt 't armin engeltje dus achterop? kzal eens zien of ik 't origineel nog kan terugvinden zodat ik het kan aanpassen (kleuren enzo + .gif bestand)
kben maar een arm studentje hoor...