TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plaatjesinkoop bij Only DJ's
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Olju on Apr-02-2004 12:24:

kwil wel meedoen in de toekomst


Posted by emma on Apr-02-2004 12:47:

quote:
Originally posted by Eagle`

corderoy - sweestest dreams (tsunami)


hele leuke plaat ...
zit hier ook al erges tssn mijn nederige collectie


Posted by pooley on Apr-02-2004 13:48:

Item x EUR

de mijne ...

PUSH - electric eclipse 1 7.90
G&M PROJECT - sunday afternoon 1 7.90
FIREWALL= LANGE - killamanjaro 1 7.90
SOLID GLOBE - sahara / kalahari 1 7.00



Tigerrrrr's list

CORDEROY - sweetest dreams 1 7.00
SHANE - too late to turn 1 6.47
AIRSCAPE - sosei 1 7.90
SVENSON 1 8.09
RANK 1 FEAT. SHANOKEE - breathing 1 8.09
MODULATION - spirit 1 3.01
OZONE = AIRBASE - rock 1 8.09
JOHN ASKEW - skylab 1 4.45
NIELS DE VRIES - weve got m 1 7.90
THREE DRIVES - signs from the universe 1 7.90
GOURYELLA = FERRY CORSTEN/SYSTEM F - ligaya 1 7.62
Shipping Costs 12.74
Total Price (EUR) 119.97

Ze zijn gisteren verzonden.
HJopelijk vandaag of anders morgen/maandag


Posted by pooley on Apr-02-2004 16:15:

Ze zijn aangekomen Tiger
1 dag

och ja aarom niet, heb ik eens een digicam

kvoel me juist een japanner






Posted by Tiger777 on Apr-02-2004 17:45:

o my, das HEEL snel. Zijt ge dinsdag vrij om mij de plaatjes te komen overhandigen of blijft het woensdag?

BTW, ik heb u rekeningnummer nog niet gekregen


Posted by pooley on Apr-02-2004 18:29:

ow ka komt eran
PM !

En damn,, get goeie keus gedaan!
Ligaya , Ozone en al die rest, vetjes.
Had ik het geld, zouk ze ook gepakt hebben :-)


Posted by Tiger777 on Apr-02-2004 19:30:

ik heb het lang overdacht ook

keb wel nog wa geld over nu. Het was de bedoeling nog een paar meer te kopen, ma dan waren ze uit stock de woensdag... spijtege zaak.

Tis wel zo dat ge die dingen hier zo goed als niet vindt, en als ge ze vindt nog een PAK geld voor moet neertellen terwijl ze daar juist in solden staan. Ik heb niet h��l veel meer als pool betaald... IK ben tevreden


Posted by SilentEagle on Apr-02-2004 22:42:

Als ge dat daar allemaal artistiek bij elkaar ziet staan met hun schoon hoesjes, krijgt ne mens goesting om daar ook eens over te denken...


Posted by Tiger777 on Apr-03-2004 09:39:

dees vind ik ne coole foto

JEEZ, can't wait to pick them up


Posted by Tiger777 on Jun-26-2004 18:59:

Iemand interesse om dit nog een tweede (ditmaal grotere schaal) te proberen?


Posted by sbastien4678 on Jun-26-2004 19:58:

Jullie kunnen ook Extrazone bezoeken (in de centrum van Brussel). Deze laatste weken, ze hebben veel trance platen ontvangen.
Only-djs is good ook maar als ik bij hen regelmatig moest kopen, zou ik alles voor trance kopen.
- niet benijdt om de verzendingkosten te betalen
- ik houd luisteren met de turntable (alvorens te kopen)


Posted by SilentEagle on Jun-27-2004 08:15:

quote:
Originally posted by Tiger777
Iemand interesse om dit nog een tweede (ditmaal grotere schaal) te proberen?


Zeker en vast... As ge eind juli/begin augustus wilt bestellen, doe ik voor een plaat of 10-15 mee. Daarvoor heb ik echter nog geen centen. :-)


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.