TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plaatjesinkoop bij Only DJ's
Pages (2): « 1 [2]
kwil wel meedoen in de toekomst

| quote: |
| Originally posted by Eagle` corderoy - sweestest dreams (tsunami) ![]() |
Item x EUR
de mijne ...
PUSH - electric eclipse 1 7.90
G&M PROJECT - sunday afternoon 1 7.90
FIREWALL= LANGE - killamanjaro 1 7.90
SOLID GLOBE - sahara / kalahari 1 7.00
Tigerrrrr's list
CORDEROY - sweetest dreams 1 7.00
SHANE - too late to turn 1 6.47
AIRSCAPE - sosei 1 7.90
SVENSON 1 8.09
RANK 1 FEAT. SHANOKEE - breathing 1 8.09
MODULATION - spirit 1 3.01
OZONE = AIRBASE - rock 1 8.09
JOHN ASKEW - skylab 1 4.45
NIELS DE VRIES - weve got m 1 7.90
THREE DRIVES - signs from the universe 1 7.90
GOURYELLA = FERRY CORSTEN/SYSTEM F - ligaya 1 7.62
Shipping Costs 12.74
Total Price (EUR) 119.97
Ze zijn gisteren verzonden.
HJopelijk vandaag of anders morgen/maandag 
Ze zijn aangekomen Tiger
1 dag 
och ja aarom niet, heb ik eens een digicam 
kvoel me juist een japanner




o my, das HEEL snel. Zijt ge dinsdag vrij om mij de plaatjes te komen overhandigen of blijft het woensdag?
BTW, ik heb u rekeningnummer nog niet gekregen 
ow ka komt eran
PM ! 
En damn,, get goeie keus gedaan!
Ligaya , Ozone en al die rest, vetjes.
Had ik het geld, zouk ze ook gepakt hebben :-)
ik heb het lang overdacht ook 
keb wel nog wa geld over nu. Het was de bedoeling nog een paar meer te kopen, ma dan waren ze uit stock de woensdag... spijtege zaak.
Tis wel zo dat ge die dingen hier zo goed als niet vindt, en als ge ze vindt nog een PAK geld voor moet neertellen terwijl ze daar juist in solden staan. Ik heb niet h��l veel meer als pool betaald... IK ben tevreden 
Als ge dat daar allemaal artistiek bij elkaar ziet staan met hun schoon hoesjes, krijgt ne mens goesting om daar ook eens over te denken... 
dees vind ik ne coole foto 
JEEZ, can't wait to pick them up 
Iemand interesse om dit nog een tweede (ditmaal grotere schaal) te proberen?
Jullie kunnen ook Extrazone bezoeken (in de centrum van Brussel). Deze laatste weken, ze hebben veel trance platen ontvangen.
Only-djs is good ook maar als ik bij hen regelmatig moest kopen, zou ik alles voor trance kopen.
- niet benijdt om de verzendingkosten te betalen
- ik houd luisteren met de turntable (alvorens te kopen)
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Iemand interesse om dit nog een tweede (ditmaal grotere schaal) te proberen? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.