TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
En consistentie is er inderdaad niet, had beter gemoeten. Twijfelde tussen voluit schrijven en nummers doen. |

Vind ik niet, maar dat is persoonlijk. Jou 'conclusie' is echt niet veel anders dan die van mij. |
Een lekkere cd, een must-buy als je van progressieve trance houdt, of hoe je het ook wil noemen. Ook als je niet echt van trance houdt, zoals ondergetekende, is het een lekkere cd. Je kan ook altijd luisteren naar zijn Global DJ Broadcast op www.tranceairwaves.com of hem zelfs mailen op [email protected] |

Voor diegene die overigens Markus Schulz aan het werk willen zien |
Dan lees je niet goed, want ik ben niet op mijn teentjes getrapt. Vindt het juist fijn dat mensen dit soort dingen zeggen. Kan ik nu nog wat wijzigen, omdat diegene die hem zou plaatsen op partyflock dat nog niet gedaan heeft. Dus...... |
Bedankt voor de opmerkingen. Maar zoals Basd zegt, schrijf er zelf maar eens een Het is ontzettend lastig om (vooral als je niet van Trance houdt) een recensie moet schrijven. Maar waar schrijf jij voor? Trance.nu toch? |

| Originally posted by Divine9 Ik weet helemaal wat je bedoelt. Ik heb er laatst nog een geschreven over een hiphop concert, terwijl ik dus niks van die stijl afwist. Sterker nog het was mijn eerste live ervaring. Ik zou hem graag willen plaatsen, maar hij is net ingezonden. ![]() Ik schrijf niet voor een website of magazine. Het is op dit moment alleen 'hobby', dat ik door mensen laat lezen en beoordelen. (het hiphop concert is het eerste ingezonden werk) En voor wat het waard is, ik ben van plan om de opleiding 'journalistiek' te gaan doen. Ga jij er ook in verder of houd je het bij 'hobby'? PS. en nu ben ik echt weg. Succes nog! |

WOEI!
Was gister naar de cd release party gegaan voor deze CD! Markus heeft een super lekkere set neer gezet, helaas een beetje kort (2 uurtjes) maar zeker krachtig! Hij is gebroadcast dus ik ga zoeken voor de liveset 
Voor de rest kreeg iedereen aanwezig een gratis cd!!! WOOEEIII! Dus heb ik Coldharbour Sessions 2004 nu aan staan!
Markus signeerde 'm nog en zei zo "I should write I'm not Armin"
Maar goed, Markus is cool en het feestje was cool en vind de cd echt heerrrrrrlijk

| Originally posted by ambs WOEI! Markus signeerde 'm nog en zei zo "I should write I'm not Armin" |
| Originally posted by ambs WOEI! Was gister naar de cd release party gegaan voor deze CD! Markus heeft een super lekkere set neer gezet, helaas een beetje kort (2 uurtjes) maar zeker krachtig! Hij is gebroadcast dus ik ga zoeken voor de liveset ![]() Voor de rest kreeg iedereen aanwezig een gratis cd!!! WOOEEIII! Dus heb ik Coldharbour Sessions 2004 nu aan staan! Markus signeerde 'm nog en zei zo "I should write I'm not Armin" Maar goed, Markus is cool en het feestje was cool en vind de cd echt heerrrrrrlijk |
Vette cd's 
Re: Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions
| Originally posted by SnuggLe Met Markus Schulz, van oorsprong Duitser maar nu wonende in Miama(VS), is het snel gegaan. |
hmm die christian rusch - numb vind ik een erg slechte track, er zit totaal geen idee achter het piano gedeelte, er wordt lustig op de toetsten geslaan, maar er is helemaal geen vaste lijn aan te knopen...
| Originally posted by SnuggLe Maar waar schrijf jij voor? Trance.nu toch? |
,
| Originally posted by Divine9 En voor wat het waard is, ik ben van plan om de opleiding 'journalistiek' te gaan doen. |

| Originally posted by BaRTeZ In Utrecht? ![]() Kom ik je misschien nog eens tegen ![]() |
Leuke recensie
Over wat Divine9 zegt, ben er het wel mee eens wat hij zegt, al komt het bij sommigen wellicht wat betweterig over. Er zitten wat zinsconstructies in die niet helemaal kloppen, en sommige woorden worden herhaald, maar dat zal de gemiddelde lezer niet eens opvallen, denk ik
| Originally posted by ahp2002 hehe zit in zelfde gebouw |

God, die cd ligt nog nergens in de winkel 
| Originally posted by MaGiK54 God, die cd ligt nog nergens in de winkel |
ik heb 'm wel 
hehehehe lol voor een keertje eerder iets hier als in nederland... nou ok, niet helemaal... had mazzel dat markus 'm gratis weg gaf bij z'n feestje!
Maar m'n A State of Trance 2004 is ook binnen
yay! Ambs heeft d'r armada-fix weer ff gehad 
| Originally posted by Asperge Ik heb t ook gemerkt, gister bij de free record shop niks. Nu begrijp ik hoe die Amerikanen zich voelen als er hier weer eens een album uitkomt en daar niet. |
Ik heeeeeeeeeeeft hem 
Tja, het is slechts een kwestie van de betere platen zaak in lopen, niet bij die van Breukhoven....
CD is gewoon te scoren bij Basic-Beat op de nieuwe Binnenweg te Rotterdam!
Lekker cd'tje hoor.
ps. er stonden er nu nog maar 2 dus dat wordt rennen.
| Originally posted by Raymond Ik heeeeeeeeeeeft hem ![]() Tja, het is slechts een kwestie van de betere platen zaak in lopen, niet bij die van Breukhoven.... CD is gewoon te scoren bij Basic-Beat op de nieuwe Binnenweg te Rotterdam! Lekker cd'tje hoor. ps. er stonden er nu nog maar 2 dus dat wordt rennen. |
Me puts on cd 1. Hele stad voor afgelopen en net op het moment dat ik het wilde opgeven, liep ik de Rhythem Imports binnen en daar lag er nog ��n. Me sooooooooooooooo happy 
nummer van de cd is def. Taxi!

Cd 2 is inmiddels ook al grijs gedraaid vandaag en deze is ook heerlijk.
Ja, idd, Taxi is echt zoooooooooon vette plaat!!!
Al is Mind - Afterlife ook wel heerlijk!
| Originally posted by Lynxx Ja, idd, Taxi is echt zoooooooooon vette plaat!!! Al is Mind - Afterlife ook wel heerlijk! |